Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko hyvä vakoojatar/ vakoilija?

Vierailija
24.11.2021 |

Minä olisin ollut, kielitaitoinen, tahdikas, sopeutuvainen, viehättävä: yleensä kaikki pitävät minusta. Olen myös synnynnäinen kotirouva ja intellektuelli, mukaudun kulloiseenkin ympäristöön täydellisesti ja pystyn pitämään yllä kulissia. En päästä ketään lähelle helposti enkä juoruile. Olen loistava kuuntelija ja hyvä seuranpitäjä sekä emäntä. Saan muiden olon tuntumaan mukavalta, jolloin he helposti puhuvat enemmän kuin ajattelivat.

Ainoa mikä puuttuu on motiivi vakoilla minkään tai kenenkään hyväksi, koska minulla ei ole milloinkaan ollut taipumusta ideologioihin. Myöskään rahalla ei minua voi ostaa, olenhan varakas ja varakkaasta perheestä. Vain siinä tapauksessa, että Suomessa tapahtuisi vallankaappaus tänne tulisi diktatuuri voisin ajatella ryhtyväni vakoilijaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Pokerinaama puuttuu.

Pitäisi yrittää sitten kriisissä palvella isänmaata jollain toisella tavalla.

Vierailija
2/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi. Pokerinaama puuttuu.

Pitäisi yrittää sitten kriisissä palvella isänmaata jollain toisella tavalla.

Onneksi niitä tapoja on paljon, jos niin kävisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olevani. Näytän niin viattomalta.

Vierailija
4/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisilla verissä.

Vierailija
5/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, sillä kukaan ei huomaa minua ikinä teinpä mitä tahansa missä tahansa.

Olen kuin ilmaa.

Vierailija
6/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olisin ihan paska siinä hommassa, koska en ole mitään noista asioista, joita ap luetteli olevansa ja lisäksi olen huono valehtelemaan.

Vierailija
7/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Sen enempää tuo pölkkypää-ap kuin juuri kukaan muukaan ei oikeasti tiedä ollenkaan millaista vakoojan työ on. Koska juuri kukaan ei siitä kerro. Se ei varmastikaan ole mitään James Bondia tosielämässä. Olis kyllä mielenkiintoista jos vaikka SUPO pitäis jonkun avoimien ovien päivän mutta eipä pidä.

Vierailija
8/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuin ilmaa.

Yksi hyvä vakoojatyyppi on juuri tuo, että tekeytyy seinätapetiksi. Voisit kenties opettaa muillekin miten se tapahtuu käytännössä eli sinua voisi käyttää myös kouluttajana. Ap

Vierailija
9/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Sen enempää tuo pölkkypää-ap kuin juuri kukaan muukaan ei oikeasti tiedä ollenkaan millaista vakoojan työ on. Koska juuri kukaan ei siitä kerro. Se ei varmastikaan ole mitään James Bondia tosielämässä. Olis kyllä mielenkiintoista jos vaikka SUPO pitäis jonkun avoimien ovien päivän mutta eipä pidä.

Aika paljonhan vakoilusta on kirjallisuutta julkaistu. Tämän päivän vakoilu on tietysti enemmän salattua julkisuudelta, mutta tutkijat ja tiedustelutoiminnan ammattilaiset ovat silti keskuudessamme, myös Suomessa. Nykyisin pääosa vakoilusta tapahtuu verkossa, joten se kuka alalle soveltuu on entisajoista muuttunut eli spektri on laajempi persoonallisuudenpiirteitä ajatellen. Ap

Vierailija
10/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan surkea vakooja. Pokka ei kestäis yhtään, ottaisin ihan turhia riskejä ja jäisin siksi kiinni ihan samantien.

Ootteko muuten katsoneet Nyrkki -sarjaa (Areenassa)? Yllättävän hyvä suomalainen vakoojatarina.

Vierailija
11/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain koneen tai muiden tallentavien laitteiden kautta. Minulle kyllä uskoudutaan helposti, kokevat luotettavaksi etten juorua muille. En juorua, koska ehdin unohtaa ne toisten suuret salaisuudet muutamassa minuutissa. Muistini toimii lähinnä silmien kautta, korvat toimivat toisesta sisään - toisesta ulos.

Vierailija
12/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Näytän kiltiltä ja vaarattomalta, olen kohtalaisen älykäs ja tarkkaavainen. Tärkein ominaisuus on kuitenkin se, että voin puhua mitä tahansa lööperiä ilmeenkään värähtämättä.

Vierailija
13/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olisin ihan paska siinä hommassa, koska en ole mitään noista asioista, joita ap luetteli olevansa ja lisäksi olen huono valehtelemaan.

Tärkein on halu auttaa sitä ideologiaa tai päämäärää mitä vakoilu palvelee. Historia on osoittanut, miten aivan tavalliset ihmiset ovat tehneet urotekoja vakoilun hyväksi. Vakoilijan ei tarvitse olla mitään mitä aloituksessa luettelin, koska vakoilua on monenlaista. Vakoilun solmukohdissa tarvitaan enemmän taitoja kuin rattaassa, joka esimerkiksi avustaa henkilöiden piilottamisessa tai alibin tarjoamisessa. Ap

Vierailija
14/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hyvin olla se höpöttevä ja vähin tyhmänpuoleinen siivooja, joita kukaan ei näe. Sitten tyhjäisin teidän roskikset, kuuntelisin puhelut ja urkkisin salasanat.

Vierailija
15/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain koneen tai muiden tallentavien laitteiden kautta. Minulle kyllä uskoudutaan helposti, kokevat luotettavaksi etten juorua muille. En juorua, koska ehdin unohtaa ne toisten suuret salaisuudet muutamassa minuutissa. Muistini toimii lähinnä silmien kautta, korvat toimivat toisesta sisään - toisesta ulos.

Välimatka muiden murheisiin on hyvin tärkeä, kun palvellaan suurempaa päämäärää. Jos henkesi on koko ajan riippuvainen työtehtävästäsi, niin muisti varmasti paranee erinomaiseksi hyödyllisten salaisuuksien suhteen. Ap

Vierailija
16/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin hyvin olla se höpöttevä ja vähin tyhmänpuoleinen siivooja, joita kukaan ei näe. Sitten tyhjäisin teidän roskikset, kuuntelisin puhelut ja urkkisin salasanat.

Hyvä esimerkki. Eivät kaikki ole "sorgeja". Ap

Vierailija
17/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ihan surkea vakooja. Pokka ei kestäis yhtään, ottaisin ihan turhia riskejä ja jäisin siksi kiinni ihan samantien.

Ootteko muuten katsoneet Nyrkki -sarjaa (Areenassa)? Yllättävän hyvä suomalainen vakoojatarina.

En ole katsonut, kiitos vinkistä. Hyvä kun tunnet itsesi, sillä vakoileminen tai siinä avustaminen ovat vaarallista työtä. Ap

Vierailija
18/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin olevani. Näytän niin viattomalta.

Miltä viaton näyttää? Ap

Vierailija
19/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisilla verissä.

Millä tavalla, selitä tarkemmin? Ap

Vierailija
20/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuin ilmaa.

Yksi hyvä vakoojatyyppi on juuri tuo, että tekeytyy seinätapetiksi. Voisit kenties opettaa muillekin miten se tapahtuu käytännössä eli sinua voisi käyttää myös kouluttajana. Ap

Kiitos luottamuksesta, olisiko tuossa markkinarakoa uudelle yritykselle?😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä