Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko hyvä vakoojatar/ vakoilija?

Vierailija
24.11.2021 |

Minä olisin ollut, kielitaitoinen, tahdikas, sopeutuvainen, viehättävä: yleensä kaikki pitävät minusta. Olen myös synnynnäinen kotirouva ja intellektuelli, mukaudun kulloiseenkin ympäristöön täydellisesti ja pystyn pitämään yllä kulissia. En päästä ketään lähelle helposti enkä juoruile. Olen loistava kuuntelija ja hyvä seuranpitäjä sekä emäntä. Saan muiden olon tuntumaan mukavalta, jolloin he helposti puhuvat enemmän kuin ajattelivat.

Ainoa mikä puuttuu on motiivi vakoilla minkään tai kenenkään hyväksi, koska minulla ei ole milloinkaan ollut taipumusta ideologioihin. Myöskään rahalla ei minua voi ostaa, olenhan varakas ja varakkaasta perheestä. Vain siinä tapauksessa, että Suomessa tapahtuisi vallankaappaus tänne tulisi diktatuuri voisin ajatella ryhtyväni vakoilijaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin. Näytän kiltiltä ja vaarattomalta, olen kohtalaisen älykäs ja tarkkaavainen. Tärkein ominaisuus on kuitenkin se, että voin puhua mitä tahansa lööperiä ilmeenkään värähtämättä.

Kuulostaa hyvältä. Voisitko ryhtyä jonkun miehen tai naisen kanssa suhteeseen saadaksesi tietoja? Ap

Vierailija
22/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin, sillä kukaan ei huomaa minua ikinä teinpä mitä tahansa missä tahansa.

Olen kuin ilmaa.

Yksi hyvä vakoojatyyppi on juuri tuo, että tekeytyy seinätapetiksi. Voisit kenties opettaa muillekin miten se tapahtuu käytännössä eli sinua voisi käyttää myös kouluttajana. Ap

Kiitos luottamuksesta, olisiko tuossa markkinarakoa uudelle yritykselle?😉

Toimiala huomioiden sanavalinta on hyvä. Naapurimaassa eräs etevä vakooja on ainakin menestynyt hyvin myös taloudellisesti, mutta siihen on mennyt pitkä aika ja ala on riskialtis. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan