Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RASKAANA?

Vierailija
16.02.2015 |

Minulla on nyt edellisten menkkojen alusta aikaa 31päivää ja normaalisti se on sellainen 24-27. Jouduin päivä sitten hakemaan katumuspillerin apteekista (joka on muuten hirmu kallis yhdeksi pilleriksi!) koska minulla ja poikaystävälläni kondomi luiskahti pois paikoiltaan. Pian pillerin oton jälkeen tuli voimakkaat vatsakivut ja huimaus. Menkat olivat jo valmiiksi myöhässä ja nyt saan pelätä enemmän lisää sillä niitä ei näy ollenkaan. Olen siis 16 vuotias ja pelko raskaudesta on todella suuri..

Onko pelkoni ihan aiheeton? Mielestämme vahinkoa ei ole voinut sattua viikkojakaan sitten mutta pelko on iso.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko ettei je-pilleri pistä kiertoa ja koko hormonitoimintaa sekaisin pitkäksi aikaa?

Vierailija
2/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otit katumuspillerin alle 12h yhdynnästä niin tehon pitäisi olla paras. Pilleristä menkat voivat mennä sekaisin, joten raskaus ei ole tuon perusteella yhtään varmaa. Tee raskaustesti viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet raskaustestin sitten kun sen aika on. Se on mainittu siellä pakkauksen ohjeissakin.

Vierailija
4/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:06"]Jos otit katumuspillerin alle 12h yhdynnästä niin tehon pitäisi olla paras. Pilleristä menkat voivat mennä sekaisin, joten raskaus ei ole tuon perusteella yhtään varmaa. Tee raskaustesti viikon päästä.
[/quote]

No ei se mahdollinen raskaus vielä viikon kuluttua testissä näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän