Akateeminen 30+ mies, kuvaile unelmanaisesi! (ev)
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:41"]
Pääasia että kaikki ovat tyytyväisiä. En ole varmaan ollut mikään huono saalis (nyt jo vähän 'yli-ikäinen'), mutta minulle sellainen mies, joka vaatii jotain ihmeominaisuuksia on vaan turn off. Jos tulen ihmisen kanssa toimeen eli keskusteluyhteys ja kemia syntyy ja toimii, minulle on ihan sama minkälainen se ihminen muuten on. Tämä tosin jo karsii pöljät, juopot ja väkivaltaiset aika tehokkaasti, joten ei tarvitse mitään erityisominaisuuksia olla vaatimassa. Ja lähiöpena voi pestä sen 30+ akateemisen vinkujamiehen mennen tullen ja palatessa, ei pidä yleistää.
[/quote]
No riippuu vähän missä mielessä, harvoin on lähiöpenalla kovin laajaa maailmankatsomusta tai kykyä ajatella asioita muistakin lähtökohdista, kuin oma napa. Sulla taitaa kaikenkaikkiaan olla aika seksilähtöinen tämä kuva pariutumisesta, saanko tiedustella, onko tällainen tapa poikinut pitkän parisuhteen vai vieläkö olet sinkku "yli-ikäisenäkin"?
[/quote]
Olen ollut naimisissa nyt 15 vuotta, mutta satun tuntemaan pari huippuälykästä, herkkää, viisasta lähiömiestä, joilla ei vaan ole ollut onnea rahanteon suhteen. En ole lainkaan seksihakuinen, mutta seksi älykkään miehen kanssa on aina mahtavaa. Lähiöpenoja on moneen lähtöön ja itse arvostan myös käytännön osaamista verrattuna teoreettiseen jahkailuun ja analysointiin. Elämä on elämistä varten, ei sitä kannata haaskata kriteereitä asettelemalla vaan usein paras tapa on antaa vaiston johdattaa. Minut se on aina johdattanut fiksujen miesten luo, ja aviomieheni ei ikinä kehtaisi asettaa mitään 'ominaisuusodotuksia' minulle! Koska on aikuinen mies ja tietää ettei ole itsekään täydellinen, vaikka akateeminen onkin.
Kyllähän ne akateemiset miehet useimmiten ovat sosiaalisesti niin kömpelöitä, että naiset kiertävät kaukaa. Voihan niitä haaveita tietysti olla.
Riippuu aika paljon, millaista akateemista haetaan. Noin lähtökohtaisesti esimerkiksi tietotekniikan DI:llä, OTM:lla ja kulttuuriantropologilla saattaa olla usein hieman erilaiset kriteerit puolisolle.
Muahahhahhahhaahha! Näitä kun lukee, niin tajuaa, miksi te 30+ miehet yhä etsiskelette sitä unelmien naista. Ikää alkaa teillä olla sen verran, että tyytykää toisen kierroksen tarjontaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 09:14"]
Riippuu aika paljon, millaista akateemista haetaan. Noin lähtökohtaisesti esimerkiksi tietotekniikan DI:llä, OTM:lla ja kulttuuriantropologilla saattaa olla usein hieman erilaiset kriteerit puolisolle.
[/quote]
Mua ihmetyttää tällainen kriteerien asettelu. Eikö miehet luota omaan arvostelukykyynsä ja intuitioonsa sen vertaa, että tajuaisivat ihan ilman kriteereitä milloin joku nainen nappaa ja milloin ei. Itselleni naisena olisi tosi outoa tehdä joku kriteerilista miehelle! Olis jäänyt varmaan hyvä aviomieskin minulta saamatta jos olisin jotain listaa yrittänyt noudattaa, kun tuo sattui olemaan löytöhetkellä aika tuuliajolla, sairas ja asuikin väärässä maassa. Noh, onneksi ei ollut listoja, joten asiat järjestyivät hyvin ja nykyään mies on vallan tohtori...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 09:18"]
Muahahhahhahhaahha! Näitä kun lukee, niin tajuaa, miksi te 30+ miehet yhä etsiskelette sitä unelmien naista. Ikää alkaa teillä olla sen verran, että tyytykää toisen kierroksen tarjontaan.
[/quote]
No parikymppisenä ei ole oikein sitä statusta mitä tässä haettiin..ihan hyvin lykästää kiitos kysymästä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 09:14"]
[/quote]
Mua ihmetyttää tällainen kriteerien asettelu. Eikö miehet luota omaan arvostelukykyynsä ja intuitioonsa sen vertaa, että tajuaisivat ihan ilman kriteereitä milloin joku nainen nappaa ja milloin ei. Itselleni naisena olisi tosi outoa tehdä joku kriteerilista miehelle! Olis jäänyt varmaan hyvä aviomieskin minulta saamatta jos olisin jotain listaa yrittänyt noudattaa, kun tuo sattui olemaan löytöhetkellä aika tuuliajolla, sairas ja asuikin väärässä maassa. Noh, onneksi ei ollut listoja, joten asiat järjestyivät hyvin ja nykyään mies on vallan tohtori...
[/quote]
No en minäkään ole kulkenut mikään kriteerilista kädessä, mutta kyllä sit vaan on ne tietyt asiat, mihin on kiinnittänyt huomiota miehiä tavatessa ja deittaillessa. Mikäli eivät ole sopineet yhteen miehen kanssa, bye-bye.
Usein ne, joilla ei ole mitään kriteereitä ja uhoavat valitsevansa miehen ihan muiden seikkojen perusteella, eivät kovin tasokasta miestä edes saisi, eikä niitä kriteereitäkään ole kovin mieleistä mainostaa, jos ne realistisesti ajateltuna ovat lähinnä "on alle 60-vuotias" ja "käy välillä suihkussa".
+5 vuotta nuorempi
+Alice Eve look-a-like
+Empaattinen
+Kunnioittaa yksityisyyttä ja omaa aikaa
+haluaa harrastaa liikuntaa yhdessä & tykkää kokkailla yhdessä
+Enemmän introvertti kuin ekstrovertti.
Kävin viime viikolla treffeillä aivan uskomattoman naisen kanssa, tekee väitöskirjaa
- Minua nuorempi
- Timissä kunnossa, koska itsekin urheilen 6 krtaa viikossa
- Hyvä 3d-perse
- Kaunis
- Paksut pitkät hiukset
- Pitkät kauniit sääret
- huumorintajuinen (ei mitää helsinkiläistä väsynyttä tosikkoa)
- Pilkettä silmäkulmassa
Mukava, osaa kokata (minäkin osaan), pitää huushollin kunnossa, ei ole tiukkapipoinen, käy töissä, ymmärtää asioita, harrastaa mielellään lukemista, tykkää seksistä. Ulkonäöllä ei hirveästi väliä, kunhan on puhdas ja naisellinen, eikä ole mustaksi värjätyt hiukset (tai mitkään siniset tms.) Ei tupakoi, ei kännää, ei tuijota omaan napaansa, ei ole tatskoja eikä kiroile ainakaan kovin paljon. Sellainen lämmin ihminen, ei mikään kovis. Ja haluaa naimisiin ja lapsia. Ikä 25-36, minä 32.