Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi mieheni hajuherkkä vai vika minussa?

Vierailija
16.02.2015 |

Olen tapaillut uutta miestä n. kaksi kuukautta, ja tykkään hänestä tosi paljon yleisesti ottaen. Hänellä on (kai) kuitenkin tosi outo suhtautuminen hajuihin/tuoksuihin. Ekana vikaa oli mun hajuvedessä, joka oli hänen omin sanoin vastenmielinen ja kuvottava, kuin haisisin sialle tai jollekin. Tämä oli musta outoa, koska moni oli kehunut tuota hajuvettä (yves rocher quelques notes d´amour), ja se on kuitenkin suhteellisen neutraali, lähinnä vähän ruusua ja vaniljaa. No, muutin sitten hajuvettä. Yhtenä päivänä hänen piti ajaa mun kaveri juna-asemalle,  mutta kun kaverillani oli koira mukana, ei hän suostunut ottamaan koiraa mukaan, koska sitten haju jää kuulemma autoon viikoiksi ja on myös kuvottavaa.

No, uusimpana oli nyt mun haju pimpissä. Se on kuulemma myös vastenmielistä ja kuvottavaa, ja se on ihan vakuuttunut, että mulla täytyy olla jokin tauti. En itse haista mitään erikoista ja pesen kuitenkin kahdesti päivässä ainakin. Tänään menin gynekologille, joka myöskään ei haistanut mitään erikoista ja sanoi, että jokin infektio kyllä haisisi vahvasti. Hän antoi kuitenkin lääkkeen nimen, jota käyttämällä voin tasapainoittaa kaikki tasot siellä, koska ei siitä haittakaan ole. Hän otti myös kokeet sukupuolitaudeista. Kerroin juuri tästä miehelle, ja varaavani hänellekin ajan verenologille, jotta hänetkin testataan. Sitten hän sanoi, mutta entä hänen peniksensä? Mitä hän voi tehdä iholle sillä alueelle, kun kuitenkin ilmeisestikin hän vielä haisee 24h tämän jälkeen ja suihkujen jälkeen mun kuvottavalta alapäältä?

En ole koskaan aikaisemmin saanut valituksia mun hajusta yleisesti ottaen tai alapäästä, mutta nyt on kummatkin ollut kuvottavia. Aion nyt laittaa apteekista saatua geeliä öisin ja ottaa tasapainoituspillerit, mutta mulla alkaa ottaa itsetunnon päälle koko touhu. Olen koko ajan vainoharhainen, että näinköhän haisen pahalle? Nyt tämä alapääjuttu on mennyt niin pitkälle, etten ole varma, onko musta enää edes seksiin miehen kanssa. Koetin haistaa eilen ja tänään, mutta en haistanut mitään erikoista. Hän sanoi äsken puhelimessa, että eikö mulla ole nenää? Eikö se lääkäri tosiaan muka haistanut mitään kummallista, sehän on suorastaan etovan hajuinen? Kiva kuunnella tollasta...anteeksi pitkä teksti, mutta mitä tällaisessa tilanteessa tulisi tuntea tai tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille miehelle pumpattava barbara. Ei taatusti haise muu kuin kumi.

Vierailija
2/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että jätä nuo hyönteismyrkky-parfyymihässäkät nyt ihan oikeasti ja menet sinne jumppaan, älä aja kainalo- tai pimppakarvoja 2-3 kuukauteen ja annat miehelle ihan vaan sitä lö amoréa, että miltä sinä tuoksut luonnostaan. Et varmasti kadu. Joko mies on väärän naisen kanssa - tai sitten tykkää tosissaan.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:28"]

yves rocher quelques notes d´amoursa tulisi tuntea tai tehdä?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että sun pitäisi vaihtaa "Yves rocher quelques notes d´amour" esimerkiksi "Yves Rocher aquarelle vegetales eau fruitee pour l`ete" -tuoksuksi.

Vierailija
4/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:05"]

Minä luulen, että sun pitäisi vaihtaa "Yves rocher quelques notes d´amour" esimerkiksi "Yves Rocher aquarelle vegetales eau fruitee pour l`ete" -tuoksuksi.

[/quote]

Vierailija
5/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hitto hypi ton jätkän pillin tahtiin yhtään enempää.

Vierailija
6/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskutelun aloittaja täällä. Ei ole todella provo, vaan oikeasti hän sanoo tuollaista. Muuten on siis normaali ja osaa olla aika huomaavainen ja kiltti muissa asioissa. Hän myös siis kiihottuu musta muuten ilmeisen helposti ja tulee melko nopeasti seksin aikana, eli hajusta huolimatta muuten asiat toimivat. Ehkä se sitten on  niin, ettei mun luonollinen haju siis vain sovi hänelle yhtään? Oon tässä koko päivän mennyt vainoharhaisena haistelemaan itseäni toimiston vessassa, joten ihan näinkään ei voi kai jatkua. Ilmeisesti mun hajussa ei ole muille vikaa, koska lääkäri, ystävät tai perhe ei ole asiasta valittaneet.

Olen luonnostani tosiaan liian kiltti ehkä ja haluan miellyttää toisia liikaa, etenkin partneriani. Olen sitten kai liian alistuva, ja ehkä mies huomaa sen. Tosin hän on muuten kiltti mua kohtaan! Sen takia en vielä ole jättänyt, kun hän muuten on kiltti, saa mut nauramaan ja seksikin on hyvää. Sen takia tämä uusin alapäähajuvalitus haavoittikin aika paljon, kun olen tosiaan pitänyt meidän seksielämästä, ja koska hän on ollut innokas ja tullut nopeasti, luulin hänenkin pitävän.

Vierailija
7/31 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:35"]

Keskutelun aloittaja täällä. Ei ole todella provo, vaan oikeasti hän sanoo tuollaista. Muuten on siis normaali ja osaa olla aika huomaavainen ja kiltti muissa asioissa. Hän myös siis kiihottuu musta muuten ilmeisen helposti ja tulee melko nopeasti seksin aikana, eli hajusta huolimatta muuten asiat toimivat. Ehkä se sitten on  niin, ettei mun luonollinen haju siis vain sovi hänelle yhtään? Oon tässä koko päivän mennyt vainoharhaisena haistelemaan itseäni toimiston vessassa, joten ihan näinkään ei voi kai jatkua. Ilmeisesti mun hajussa ei ole muille vikaa, koska lääkäri, ystävät tai perhe ei ole asiasta valittaneet.

Olen luonnostani tosiaan liian kiltti ehkä ja haluan miellyttää toisia liikaa, etenkin partneriani. Olen sitten kai liian alistuva, ja ehkä mies huomaa sen. Tosin hän on muuten kiltti mua kohtaan! Sen takia en vielä ole jättänyt, kun hän muuten on kiltti, saa mut nauramaan ja seksikin on hyvää. Sen takia tämä uusin alapäähajuvalitus haavoittikin aika paljon, kun olen tosiaan pitänyt meidän seksielämästä, ja koska hän on ollut innokas ja tullut nopeasti, luulin hänenkin pitävän.

[/quote]

No jos mies tulee nopeasti, niin vaihtoon. Eihän siinä ehdi nainen nauttia ollenkaan.

Vierailija
8/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että vika on miehessä, jos kerta lääkärikään ei sinusta mitään elimellistä vikaa löytänyt. En näe tulevaisuutta tuolla suhteella, valitettavasti :/

Vierailija
9/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sussa on vikaa. Miehessä on ja Yves Rocherin hajuvesissä kylläkin.

Vierailija
10/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaahhhahhhhaaahhhaaaahaaabuaaaaahahhhhhaaaahhhaaaaaaaaaaa... voi elämä. Nyt on kaikki kuultu.

Vierailija
11/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ominaishaju lienee sellainen, ettei se sovi miehen nenän kanssa yhteen. Ei sille mitään voi. Ette vain ole hyvä pari.

Vierailija
12/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdapa miestä, niin hajutkin haihtuu. Se on joku skitso.

Vierailija
13/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana mistä näitä sikiää. Nosta se nirppanokka tunkiolle.

Vierailija
14/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä täällä kyselet! JSSAP!

Vierailija
15/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on outo mies. En kyllä katsoisi tuollaista miestä hetkeäkään. Ihme hajuneurootikko, ja mitä kertoo miehestä että hän kommentoi noin törkeästi toista.

Vierailija
16/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikinä tullut vastaan vielä pahan hajuista pimperoa. :)

Vierailija
17/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje sen nenä pyykkipojalla.

Vierailija
18/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on outo.

Vierailija
19/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko että se muuten on ihan normaalin oloinen? En usko. Nyt menen naureskellen nukkumaan, kiitos tästä loppukevennyksestä.

Vierailija
20/31 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette geneettisesti väärää paria. Luonnon keino "varoittaa" hajulla tästä. Joskin miehesi taitaa olla sen lisäksi yliherkkä vähän kaikille hajuille.

Itse kohtasin aikoinani naisen joka "haisi". Ulkoisesti hänessä ei mitään vikaa, mutten voinut sietää,hänen "löyhkää". Ei varsinaisesti mikään sonnan haju, mutta sellainen että seisokkia en saanut tuoksun vuoksi. Erohan siitä tuli, muutaman viikon jälkeen. Mekin olimme selvästi "väärää paria", ei siinä sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä