Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertaiset KTM pojat

Vierailija
28.01.2015 |

Nauroin eilen katketakseni Ensitreffit alttarilla Miian kommenttia Ollista, joka käy hitaalla. Ollista saa ohjelman perusteella käsityksen, ettei ole mikään penaalin terävin kynä.

Miten musta tuntuu, että tää hitaalla käyminen on tosi yleistä poikien etenkin kauppatieteitä lukevien keskuudessa? Mistä johtuu, että tytöt päätyvät yleensä työelämässä paikkoihin, jossa tarvitaan nopeita päätöksiä ja vaaditaan ratkaisuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat, että kaikki päätökset täytyy ajatella monen mutkan kautta. 

Vierailija
2/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hitaat ei muuten ole tyhmiä, jotkut vaan ovat temperamentiltaan hitaampia, tai muuten vaan tahtovat miettiä ennen kuin tekevät tai sanovat jotain.

Itse olen nopea, ajattelen ja sanon & teen asiat nopeasti. Mies (tai ex-mies nykyään) on hidas, joskus tuskastun kun sillä kestää niin kauan sanoa mielipiteensä, mutta hän on kyllä erittäin älykäs, ja tajuaa asiat kyllä nopeasti, usein nopeammin kuin minä, hän vaan reagoi niihin hitaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempperamenttisuus voi vaikuttaa, mutta väistämättä näistä hitaammista jää käsitys tyhmemmästä yksilöstä. Kova paineinen ja stressaava työ ei välttämättä ole omiaan tällaisille ihmisille, kun päätöksiä pitää tehdä nopeasti.

Vierailija
4/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköttää ja möykätäkkö sitä pitää että voi tehdä kovan paineen ja stressin alla töitä. Kai niitä nopeitakin päätöksiä on hieman hyvä pohtia jos niihin nyt jotain todellista vastuuta liittyy?

Vierailija
5/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:32"]

Sähköttää ja möykätäkkö sitä pitää että voi tehdä kovan paineen ja stressin alla töitä. Kai niitä nopeitakin päätöksiä on hieman hyvä pohtia jos niihin nyt jotain todellista vastuuta liittyy?

[/quote]

Olishan se hyvä pohtia kaikkea laajasti ja pitkään, mutta harvoin siihen on mahdollisuutta. Etenkään todellista vastuuta vaativilla aloilla, joissa on kyse ihmisistä.