Miten suhtaudut julkisiin sekasaunoihin?
Suomesta ei ehkä löydy mutta muualta Euroopasta kyllä. Kannattaa vaan sulkea silmät ja rentoutua.
Kommentit (20)
Ihan sama kuka siellä käy. Minua ei liikuta koko asia, itse en seka- sauna käytä.
Täysin neutraalisti. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään onko niitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pervojen hommaa.
Ei kyllä välttämättä. Siellä käy ihan perheitä ja normaaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin neutraalisti. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään onko niitä vai ei.
Muttet käy niiss?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka siellä käy. Minua ei liikuta koko asia, itse en seka- sauna käytä.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
En käytä, kiitos.
Miksi?
En kävisi.
Julkisissa saunoissa käy monesti kaikenmaailman laitapuolenkulkijoita ja kodittomia. Tiedä mitä öttiäisiä ym sieltä mukaan saisi.
En mene sellaisiin jos tiedän niiden olevan sekasaunoja. Ai miksikö? Koska se on noloa nähdä muita alastomia naisia. Vaimoani vain saan katsella vapaasti ;) M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervojen hommaa.
Ei kyllä välttämättä. Siellä käy ihan perheitä ja normaaleja ihmisiä.
En veisi lapsia tuollaisiin, enkä menisi itsekään. Joukossa on takuulla pervoja tirkistelijöitä. Samoin sukujen sekasaunat. Aina on joukossa joku iilimato, joka odottaa innolla, että pääsee näkemään jonkun uuden tyttö- tai poikaystävän jne. Terve ihminen saunoo perheen kesken ja lapset jättäytyvät useimmiten luonnostaan saunomaan itsekseen teini-ikää lähestyessä.
Neutraalisti. Penikseni puolestaan suhtautuu hyvin positiivisesti ;)
-M61
Somassunassa kävijät sen kertovat mitä porukkaa sekasaunailijat ovat.
Terveisin Verkkosaaren asukki
Vierailija kirjoitti:
S O M P A S A U N A
Sama korjaa
Suhtaudun positiivisesti ja aion järjestää tällaisen työpaikan tyhy-päivän päätteeksi mökillä. Mukana palju!
Suomessa, missä ei ole enää saunakulttuuria, ei ole oikein sekasaunoja.
Esimerkiksi saunakulttuurimaa Saksassa saunat ovat poikkeuksetta sekasaunoja, missä hyvin eri-ikäiset ihmiset ovat saunomassa yhdessä. Siellä leuka loksahtaa oikeasti saunassa, kun sinne tulee nakuja nuoria naisia täysin häpeilemättä.
Valitettavaa, mutta totta. Suomi 2022.
Käyköön sekasaunassa kuka haluaa,minä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa, missä ei ole enää saunakulttuuria, ei ole oikein sekasaunoja.
Esimerkiksi saunakulttuurimaa Saksassa saunat ovat poikkeuksetta sekasaunoja, missä hyvin eri-ikäiset ihmiset ovat saunomassa yhdessä. Siellä leuka loksahtaa oikeasti saunassa, kun sinne tulee nakuja nuoria naisia täysin häpeilemättä.
Valitettavaa, mutta totta. Suomi 2022.
Jep ja muissakin saksankielisissä maissa sama homma että eri-ikäiset sekasaunovat kaikissa saunoissa ja se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S O M P A S A U N A
Sama korjaa
Ei sentään somppusauna?
Eivät ne sovi kaikille. Jotkut keskenään voivat mennä niihin jos on sellaisia intoja.