uusi mieheni hajuherkkä vai vika minussa?
Olen tapaillut uutta miestä n. kaksi kuukautta, ja tykkään hänestä tosi paljon yleisesti ottaen. Hänellä on (kai) kuitenkin tosi outo suhtautuminen hajuihin/tuoksuihin. Ekana vikaa oli mun hajuvedessä, joka oli hänen omin sanoin vastenmielinen ja kuvottava, kuin haisisin sialle tai jollekin. Tämä oli musta outoa, koska moni oli kehunut tuota hajuvettä (yves rocher quelques notes d´amour), ja se on kuitenkin suhteellisen neutraali, lähinnä vähän ruusua ja vaniljaa. No, muutin sitten hajuvettä. Yhtenä päivänä hänen piti ajaa mun kaveri juna-asemalle, mutta kun kaverillani oli koira mukana, ei hän suostunut ottamaan koiraa mukaan, koska sitten haju jää kuulemma autoon viikoiksi ja on myös kuvottavaa.
No, uusimpana oli nyt mun haju pimpissä. Se on kuulemma myös vastenmielistä ja kuvottavaa, ja se on ihan vakuuttunut, että mulla täytyy olla jokin tauti. En itse haista mitään erikoista ja pesen kuitenkin kahdesti päivässä ainakin. Tänään menin gynekologille, joka myöskään ei haistanut mitään erikoista ja sanoi, että jokin infektio kyllä haisisi vahvasti. Hän antoi kuitenkin lääkkeen nimen, jota käyttämällä voin tasapainoittaa kaikki tasot siellä, koska ei siitä haittakaan ole. Hän otti myös kokeet sukupuolitaudeista. Kerroin juuri tästä miehelle, ja varaavani hänellekin ajan verenologille, jotta hänetkin testataan. Sitten hän sanoi, mutta entä hänen peniksensä? Mitä hän voi tehdä iholle sillä alueelle, kun kuitenkin ilmeisestikin hän vielä haisee 24h tämän jälkeen ja suihkujen jälkeen mun kuvottavalta alapäältä?
En ole koskaan aikaisemmin saanut valituksia mun hajusta yleisesti ottaen tai alapäästä, mutta nyt on kummatkin ollut kuvottavia. Aion nyt laittaa apteekista saatua geeliä öisin ja ottaa tasapainoituspillerit, mutta mulla alkaa ottaa itsetunnon päälle koko touhu. Olen koko ajan vainoharhainen, että näinköhän haisen pahalle? Nyt tämä alapääjuttu on mennyt niin pitkälle, etten ole varma, onko musta enää edes seksiin miehen kanssa. Koetin haistaa eilen ja tänään, mutta en haistanut mitään erikoista. Hän sanoi äsken puhelimessa, että eikö mulla ole nenää? Eikö se lääkäri tosiaan muka haistanut mitään kummallista, sehän on suorastaan etovan hajuinen? Kiva kuunnella tollasta...anteeksi pitkä teksti, mutta mitä tällaisessa tilanteessa tulisi tuntea tai tehdä?
Kommentit (31)
Ymmärrän jos sulla olisi tulehdus tai et olisi peseytynyt, mutta tuo nyt on vaan törkeää. Nöyryyttävä äijä.
Onhan noita haju- ja aistiyliherkkiä miehiä. Mutta jätä se sika nyt kumminkin.
Mulle tuli vähän vihainen olo sun puolesta. Tuhoat itsetuntosi lopullisesti tuon miehen kanssa. Jätä se. Oikeasti. Muuten huomaat pian peseväsi itsesi ihan ruvelle ja tuntevasi itsesi silti ällöttäväksi. Älä anna tuon miehen tehdä sulle enempää vahinkoa. Jos kuuntelet tuota pidempään, tuosta toipumiseen voi mennä vuosia. Ihan sama, mikä miehellä on, mutta tuolla tavalla ei puhuta kenellekään.
Minä olisin jo heittänyt pihalle tuommoisen. En varmasti mitään voiteita hankkisi :D
Kuulostaa yliherkälle miehelle.
T. Miku
Ala nuuskia miesta ja sanoo samat takaisinpain......kysy silta etta miks se piereskelee jatkuvasti....aina paskat haisee kun se on lahella...missa vika??
Ei kannata jatkaa tollasen kanssa ....suorat sanat sille etta haiska paskat!
mies nöyryyttää sinua mennen tullen ja sinä vain ihmettelet ja alistut.
Mies on joko ihan sekopää tai muuten haluaa vain hallita ja alistaa. Miksi ihmeessä pompit hänen oikkujensa mukaan? Lisäksi mies on todella törkeä sinua kohtaan. Suhteenne on tuore, mitä luulet sen olevan jatkossa, jos jo tässä vaiheessa miehen käytös on noin törkeää ja alistavaa.
Siis ihan oikeasti nainen! Älä suostu kynnysmatoksi.
Suosittele miehelle käyntiä lääkärissä ja unohda hänet.
Mulla on itsellä yliherkkä hajuaisti ja välillä hajut saa aikaan hirveitä ahdistuksia:D just kaikki halvat hajuvedet ja pahat tuoksut on ihan hirveitä.
Ääh, unohda koko tyyppi! Mutta enne sitä kokeileppa miten reagoi kun valitat hänen hajuistaan, kysyt onko milloin pessyt hampaansa vaikka, onko kenties proppuja kurkussa? Tai ehkä jotain vikaa alakerrassa, kun haiskahtaa virtsalta, munavoilta tai mitä nyt keksit :) Kai jokaisella omat ominaistuoksunsa on, jos ei tykkää, niin ei pidä piinata toista mielipiteillään kuitenkaan... Unohda ne lääkkeet, sä sait jo toisen mielipiteen omasi tueksi. Vika ei oo sussa vaan siinä typerässä miehessä.
Tän on pakko olla provo. Ei noin urpoa miestä ja urpoa ap:ta voi olla.. Että oikein lääkärit olet juossut ja pillereitä popsit, kun pimppi ei tuoksukaan ruusunnupulle.. buahhahhahhhahaa..
Eroa.