Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään lastenhoitajana au pairia?

Vierailija
16.02.2015 |

Meillä tämmöinen järjestely nyt harkinnassa, nuorempikin lapsi aloittaa pian koulun ja meidän työajat on välillä semmoisia että kuskaaminen on todella vaikeaa. Tähän asti on ollu naapuri apuna mutta hän muuttaa ensi kuussa pois. Haluttais myös että lapset vois tehdä vähän lyhyempää päivää, päivistä tulee välillä hurjan pitkiä jos mennään minun ja miehen aikataulun mukaan (1-2 kertaa viikossa ollaan kummatkin töissä 10h)

Resurssit au pairin hankinnalle olisi hyvät, hänelle olisi oma huone+kylppäri ja myös runsaasti omaa aikaa. Lapset on meillä 5-&3-vuotiaat.

Siis kenelläkään kokemuksia au paireista? Kannattaakohan etsiä au pairia järjestön vai "puskaradion" avulla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräillä sukulaisillani AU-pair tuli raskaaksi täällä ja USA:ssa asuvat kiihkokristityt vanhemmat eivät oikein tykänneet mutta muuten oli kuulemma kivaa. Seuraavasta AU-pairista tykkäsivät kyllä kovasti!

Vierailija
22/25 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta haluaisitte au pairin ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90-luvulla au pairina Australiassa ja mieshän sieltä mukaan tarttu! Au pair ajan loputtua olin jo kihloissa. Eli mun mielestä oikeen hyvä kokemus! :D

Vierailija
24/25 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:47"]Mistä maasta haluaisitte au pairin ap?
[/quote]

Suomi olisi eka vaihtoehto, tarvittas tänne toinenki joka osaa puhua sujuvasti suomea :D Ap

Vierailija
25/25 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on japanista kaunis tyttö. Pieni ja siro. Hoitaa lapsia ja siivoaa hyvin. Annan rahaa 200e ja välillä enemmän jos suostuu hoitamaan muakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan