Hyi mitä bakteeripesiä ottimet varmasti ovat. Tässä taas hotelliaamiaisella nähtyä...
Ukolla tarttui vähän munavoita tms sormeen - nou hätä, sormien nuolaisu vaan lups lups ja saman tien kiinni salaattiottimeen.
Vielä tässä 10 min vaille seitsemän. Vielä 100 ihmistä käyttää samoja ottimia...
Bon Appetit!
Kommentit (25)
Nyt tuli hyvä "tositarina" heti aamusta.
Ei varmaan enää haittaa unettomuus sitä miettiessä😄
Vierailija kirjoitti:
Nuo buffetit ja vastaavat on ällöttäviä paikkoja, kun niihin menee aina ne ihmiset joilta puuttuu se vähäinenkin äly toimia vastuullisesti, loogisesti ja älyllisesti. Olin laivalla joku aika sitten ja oletin että siellä olisi ihmiset paljon varovaisempia, mutta vielä mitä: ihan samalla tavalla lähmivät ottimia, tunkivat ihan viereen, pärskivät ja käyttäytyivät kuin eivät olisi koronasta koskaan kuulleetkaan. Ja henkilökunta oli yhtä välinpitämätöntä.
Ne ihmiset, jotka toimii vastuullisesti, loogisesti ja älyllisesti, ei mene koronalinkoihin kuten laivoille.
Kannattaa itse ainakin ottimenkäpläysrumban jälkeen desinfioida itse kädet ennen kuin siirtyy ruokailemaan. Se on vielä inhottavampaa jos ne ottimet ui siellä otettavan ruuan seassa.
Mun miesystävän pojat eivät pese käsiään kun käyvät vessassa. Syynä on se että eivät kuse käsilleen tai missään ei ole näkyvää likaa. 🤦🏼♀️
Että siinä on tällaisen kolmekymppisen "boomerin" oltava hiljaa kun teinit kertoo faktoja käsienpesusta. Kaivelevat niillä samoilla sormillaan nenäänsä ja korviaan.
En IKINÄ koske mihinkään sellaiseen paljain käsin, mitä aion syödä. Varsinkaan hotelleissa, mutta myös miehen luona. Omassa kodissakin tämä tapa alkaa olla päällä.
Että juu, tiedossa on muiden oksettavat tavat.