Hyi mitä bakteeripesiä ottimet varmasti ovat. Tässä taas hotelliaamiaisella nähtyä...
Ukolla tarttui vähän munavoita tms sormeen - nou hätä, sormien nuolaisu vaan lups lups ja saman tien kiinni salaattiottimeen.
Vielä tässä 10 min vaille seitsemän. Vielä 100 ihmistä käyttää samoja ottimia...
Bon Appetit!
Kommentit (25)
Niin, siinähän me ihmiset saadaan oma immuniteettimme romahtamaan kun pysytään erillään mahdollisimman paljon muiden bakteereista ja viruksista. Eikä mene kuin muutama vuosi, niin pienikin taudin aiheuttaja saa koko kansan polvilleen kun ei enää immuunipuolustukset toimi.
Näkeekö Ap tämän toivottavana kehityksenä?
Jäin vain miettimään, olisiko ollut paikallaan kehottaa henkilökuntaa tuomaan uudet ottimet. Jos nyt saa sitten matkailijamummo ja pappa kivan tuliaisen. Tulivat räkä-miekkosen jälkeen.
AP
Ja sinä tulit heti tänne raportoimaan. Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Nuo buffetit ja vastaavat on ällöttäviä paikkoja, kun niihin menee aina ne ihmiset joilta puuttuu se vähäinenkin äly toimia vastuullisesti, loogisesti ja älyllisesti. Olin laivalla joku aika sitten ja oletin että siellä olisi ihmiset paljon varovaisempia, mutta vielä mitä: ihan samalla tavalla lähmivät ottimia, tunkivat ihan viereen, pärskivät ja käyttäytyivät kuin eivät olisi koronasta koskaan kuulleetkaan. Ja henkilökunta oli yhtä välinpitämätöntä.
Jättäkää menemättä, jos se on noin kamalaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, syön pikkuhiljaa puuroani ja odottelen, että vtutusverenpaine laskee niin, että voin siirtyä kahviin ja korvapuustiin. Mitäs itse puuhaat palstailun lomassa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, syön pikkuhiljaa puuroani ja odottelen, että vtutusverenpaine laskee niin, että voin siirtyä kahviin ja korvapuustiin. Mitäs itse puuhaat palstailun lomassa?
Ap
Makaan sängyssä, peittojen alla
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinähän me ihmiset saadaan oma immuniteettimme romahtamaan kun pysytään erillään mahdollisimman paljon muiden bakteereista ja viruksista. Eikä mene kuin muutama vuosi, niin pienikin taudin aiheuttaja saa koko kansan polvilleen kun ei enää immuunipuolustukset toimi.
Näkeekö Ap tämän toivottavana kehityksenä?
Onks rokotepaketti otettu, vai oletko hopeavedellä tuevassa depopulaatiojuonelta?
Tuollaista se on, kun on yksinäinen, ei muuta juttukaveria kuin kasvoton vauva.fi.
Minä lähden töihin, hauskaa päivää bakteeripelon kera.
Ketjussa ilmeisen monta nenänkaivajaa...
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se on, kun on yksinäinen, ei muuta juttukaveria kuin kasvoton vauva.fi.
Minä lähden töihin, hauskaa päivää bakteeripelon kera.
Äläkä levitä sylkeäsi ottimiin siellä työpaikkanne C luokan sopimusruokailusyöttölässä
Ap
Mikä ongelma, ellet itse tunge omia sormiasi suuhusi tai silmiisi?
Vierailija kirjoitti:
Jäin vain miettimään, olisiko ollut paikallaan kehottaa henkilökuntaa tuomaan uudet ottimet. Jos nyt saa sitten matkailijamummo ja pappa kivan tuliaisen. Tulivat räkä-miekkosen jälkeen.
AP
Tietenkin kannattaa pyytää, että tuovat puhtaat ottimet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma, ellet itse tunge omia sormiasi suuhusi tai silmiisi?
Bingo.
Vierailija kirjoitti:
se kännykkä, jolla raportoit, on tutkitusti pahimpia bakteeripesiä. nyt räpläsit sormillasi kännykkää ja laskit sen saastapesän hotellin ruokapöydälle. hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se kännykkä, jolla raportoit, on tutkitusti pahimpia bakteeripesiä. nyt räpläsit sormillasi kännykkää ja laskit sen saastapesän hotellin ruokapöydälle. hyi.
Valistuneena ihmisenä desinfioin kännykkäni päivittäin, ja pesen käteni useasti päivässä.
Terkuin Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tietenkin kannattaa pyytää, että tuovat puhtaat ottimet.
Totta kai. Ei henkilökunta huomaa kiireessä kaikkea.
Syö, äläkä aloita valittamista heti aamusta!