Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton tehtävä: laihtua 25kg kymmenessä kuukaudessa?

Vierailija
11.09.2006 |

Olen lyönnyt elämäni kirjaimellisesti läskiksi.

Turhaan syytän kahta synnytystä kahden vuoden sisään vaan omaa syytäni kaikki: syön kuin pieni sika enkä liiku paljoa.

Onko minulla mitään mahdollisuutta laihtua 25kg/10kk sillä tahtoisin antaa miehelleni häälahjan: normaalin painoisen vaimon ja samalla itselleni kevyemmän olon ja paremman mielen.

Jos teillä on vinkkejä että mitä liikuntaa kannattaa harrastaa ja millaista ruokavaliota suosia niin olen enemmän kuin kiitollinen.

95kg/167cm

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä liikuntaa ja hiilihydraateista ja rasvoista tiukka kirjanpito.

Vierailija
2/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vaan päätöksen, että nyt paino putoaa. Muutin ruokailutottumukset täysin. Söin vain ruoka-aikaa ja kevensin ruokavaliota. Vähärasvaista ruokaa ja kasviksia joka aterialla. Liikuin myös enemmän kuin ennen, etupäässä kävelyä lasten kanssa.

Ehkä se oli niin suuri järkytys keholleni, että paino putosi vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi vaan energiaa kulumaan. Mulla se energian kulutus tosin aiheutui imettämisestä, mutta laihduin kuitenkin:)

Vierailija
4/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin pitempään laihduttaa niin ihokin pysyy parempana

Vierailija
5/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Painonvartijoita. Opit syömään oikein. Olen itse kaksi kertaa laihduttanut raskauskiloni Painonvartijoiden ohjeiden mukaan ja helposti kävi.

Jos kaipaat tukea laihdutukseesi, liity ryhmään. Jos sinulla on hyvä itsekuri, hanki cd-rom.

Vierailija
6/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino putoaa helposti n. 1kg/viikko kun tarkkailee syömisiä ja liikkuu.

Rasva ja sokeri pois. Paljon vihanneksia ja hedelmiä tilalle. Kovaan makeanhimoon mulla auttaa suklaan makuinen nutrilett-patukka joka vie samalla myös nälän. Kalorien laskentaa (n.1000-1200 kcal / vrk) Liikuntaa 3-4 krt/viikko n. 1 tunti kerrallan ainakin. Hyvin kaloreita kuluttaa esim. sauvakävely ja pyöräily jos esim. hölkkä tuntuu liian raskaalta.

Tsemppiä vain.. kyllä se onnistuu kun on hyvä motivaatio !

Vierailija
7/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa oikeasti ihmeitä aikaan. Liikunnan suhteen ehdotan, että aloitat kevyesti, ihan vaikka lyhyilläkin kävelylenkeillä ja kunnon noustessa aina pidennät lenkkiä ja kun pääset sanotaanko 5km päivittäiseen lenkkiin, voit vaihtaa hölkäksi. Tai sitten voit ostaa lähimmän liikuntaseurasi kausikortin ja alkaa käydä jumpalla.

Rasvanpolttoryhmiä löytyy nykyään kaikilta seuroilta, mutta ne voivat olla etenkin huonokuntoiselle liiankin rankkoja. Motivaatiota ja hiukan erilaista pontta voisi saada pikemminkin jossain alkeista lähtevässä tanssiryhmässä. (lavatanssikurssi, bailatino, joku tanssiaerobic tms)

Ruokavaliomuutos on minusta nyt ensi alkuun se tärkeämpi juttu ja se että myös sitoudut asiaan. Karppaus ei ole pelkkää rasvansyöntiä, vaan voit karpata myös ns hyväkarppina, eli jatkaa vaikkapa ruisleivän syöntiä, mutta jättää pois sokerin, valkeat viljat, perunan, riisin ja pastan. Jos karppidieetti ei jostain syystä sinulle toimi, niin vaihda vaikka painonvartijoihin. Uskallan kyllä luvata, että kun syöt ns " oikeaoppisesti" mutta karpaten, laihdut takuuvarmasti ja nälkä pysyy silti loitolla ja olo hyvänä. Tämä edellyttää sitten kyllä puolta kiloa kasviksia päivässä.

Sanoisin että sinun kohdallasi 25kg on mahdollinen tehtävä.

Onhan sinulla muuten hyvä vaaka? Pakko kehaista, että Lidlin Balance-henkilövaaka on ollut uskomattoman hyvä ostos. Näyttää yhtä tarkasti kuin terveyskeskuksen vaaka ja miellyttävän näköinenkin. Nyt näyttäisi tällä viikolla olevan sellainen yhdistetty rasvaprosenttimittari+vaaka saman merkkisenä myynnissä Lidlissä 39¿. Hiukan harmittaa että tuo vaaka jo on olemassa, sillä olisin halunnut sellaisen rasvaprosenttimittarillisen version.

Hyvä vaaka on myös kannustanut painonpudotuksessani, olen saanut kirjata painonpudotukseni 100g tarkkuudella. Eli jos painoni olisi vaikka 69,8kg, vaaka näyttää tuon lukeman, eikä 70kg.

Tsemppiä sinulle painonpudotukseen ja elämänmuutokseen. Ota ensimmäinen askel jo tänään ja tee kävelylenkki illalla.

Vierailija
8/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 1200kcal vuorokaudessa ja liikuin kaikki matkat kävellen jos matkaa oli alle 4km

Vierailija
9/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaunulenkkejä, terveellinen ruokavalio, ei namipäiviä eikä hyvää kahvin kanssa, paljon touhailua lasten kanssa.

Vierailija
10/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla kaunis ja säteilevä ensi kesänä kun tahdon mieheni!

Kiitos vielä kerran!

ap. joka lähtee kohta lasten kanssa puistoon ja illalla kaivaa pyörän varastosta pientä lenkkiä varten

Vierailija
11/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks Leinolasta päin, joka vois lähteä joskus lenkkeileen kimpassa.

Vierailija
12/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäthän meidät ajan tasalla matkallasi tavoitteeseen.

Vierailija
13/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi antaa miehelleen ihanan häälahjan ja itselle hyvän olon. Muistelen että laihdutti jotain 32 kiloa.

Vierailija
14/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tippunu viidessä viikossa 7 kiloa.

Vierailija
15/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Leinola on liian kaukana...

Vierailija
16/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käypäs pyytämässä lekurilta Reductil-resepti, kyllä lähtee!

Vierailija
17/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oisin enemmänkin mutta sitten tein testin ja odotan toista..mutta painon pudotus jatkuu tämän jälkeen sitten=)

Vierailija
18/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää EI tarvitse kärsiä, vaikka ei kieltäytyisi kuin sokerista (eikä kokonaan siitäkään). Ei kannata sortua typeriin ihmekonsteihin. Vanha kunnon syö vähän vähemmän, liiku vähän enemmän pätee yhä...

Itse laihtuin tuota vauhtia minimoimalla sokerin ja leivonnaisten syönnin ja lisäämällä reilusti kasviksia. Puuroa, ruisleipää, maltillisen kokoisia ruoka-annoksia ruoka-aikoina.