Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sakari Kuosmaselta loistava komentti Hesarissa: " Homot saisivat minun puolestani mennä takaisin kaappiin" .

Vierailija
04.09.2006 |

Tarkalleen se meni näin: " Siellä on vain turhia stailausjuttuja. Homot saisivat minun puolestani mennä vähäksi aikaa takaisin kaappiin" .

Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta tämä kommentti sai minut

pyrskähtämään. Ei menneet aamukahvit väärään kurkkuun mutta kommentti oli huvittava.

Itse pidän sisustusohjelmista, ovat hyvää ja nautinnollista viihdettä.

Vähän kuin selaisi aikakaus-, sisustuslehteä.

Noh, näissä homppeliohjelmissahan on stailattu enemmän ihmisiä, kuin koteja. Mutta nekin ovat olleet ihan leppoisaa katseltavaa.

Kuosmasen juttu löytyy Hesarin sivulta C 57

Ps. 50-vuotispäivän kunniaksi.

Ps2. ihana ääni miehellä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sakke! :D

Vierailija
2/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee teille pikkusieluisille av-mammoille oikein hyvää yrittää tajuta, että ihmisiä on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa miksi lesbot eivät ole julkisuudessa?

Vierailija
4/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, että ei-heteroseksuaaleista on hirveän helpottavaa, kun media ei enää esitä ainoaksi mahdolliseksi maailmankuvaksi ja ainoaksi oikeaksi elämäntavaksi heteroseksuaalisuutta?

Vierailija
5/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas, jos nyt on yksi ohjelma, missä homot ja homous on pääosasa ja muutamassa tv-sarjassa homoja sivuosissa, niin sitäkö ette kestä? Pitäskö heidät leikata yhteiskunnasta pois, oikeesti pitää siellä kaapeissaan?

Vierailija
6/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole mitään heteroita vastaan, mutta liika on liikaa. menisivät kaappiin vähäksi aikaa.

Vierailija
7/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sillä silmällä ohjelman homot eivät ole samanlaisia " sössöttäjiä" oikeasti. Ohjelmassa rooli päällä

Vierailija
8/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoista, jotka eivät ole kiinnostuneita stailauksesta ja bailauksesta...

Vierailija
9/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti-ihmisiä on heteronaisissakin. Mutta heiltä puuttuu " se" .

Eli taas on MUNA se elin, jonka avulla pääsee pitkälle.

Ihan hauskaa viihdettä nämä homppeliohjelmat mutta on se silti perkelle niin väärin, että sillä munalla pääsee........

Kohta on eduskuntakin täynnä homoja. Ja millä muulla arvolla ja pätevyydellä kuin, että on MUNA ja homous.

Vierailija
10/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai montako " nuorta" miestä siellä istuu

Vierailija
11/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen empiiristä tutkimusta tehnyt tuttavapiirissäni niin kukaan ei tunne yhtään homoa tai lesboa. Yhden työkaverini sisko tosin oli kerran samassa työpaikassa homon kanssa. Missä niitä niin paljon on että joka asuntoremppaohjelmaankin löytyy yks pari?

Vierailija
12/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt överiksi. Jokaisessa ohjelmassa pitää olla homo. Suomipoppi-kanavallakin on joku ohjelma, jossa yli-imelä homo antaa neuvoja miehille, kuinka kohdella naisia. Miksi homoihin ei voida suhtautua normaalisti? Joko niitä vihataan tai sitten ihannoiva vouhotus menee ihan yli.

Vierailija
13/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain halua kertoa sitä töissä.

Vierailija:

Mitä nyt olen empiiristä tutkimusta tehnyt tuttavapiirissäni niin kukaan ei tunne yhtään homoa tai lesboa. Yhden työkaverini sisko tosin oli kerran samassa työpaikassa homon kanssa. Missä niitä niin paljon on että joka asuntoremppaohjelmaankin löytyy yks pari?

Vierailija
14/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittää ja julkaista avoimesti homofobisia ja muitakin syrjiviä ja ennakkoluuloisia kommentteja Suomessa v. 2006?

Vierailija
15/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalla. Ehkä homojen on vaikeampi hakeutua kovin konservatiivisille aloille tai ainakaan puhua avoimesti parisuhdeasioistaan työpaikalla.

En minäkään halua avautua asioistani sellaisille, joiden arvelen niitä paheksuvan, eikä ole syytäkään.

Vierailija
16/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun olen ollut liki 20 vuotta ravintola-alalla niin tunnen paljon homoja. N. 80% miestyökavereistani on ollut heitä.

Vierailija
17/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjivä. Vain havainto, että homo esittelyt alkaa mennä jo yli. Minuakin inhottaa, että homoista muodostetaan stereotypiä, jossa homo on komea ja naisellisesti sössöttävä mies. Homoissa on oikeasti kaikenlaisia ihmisiä, eikä pelkästään komeita sössöttäjiä.

Vierailija
18/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosia stereotypioita nuo telkkariohjelmat rakentelee hetskuistakin (esim. nuorista naisista)

Vierailija
19/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se kommentti antaa sanojastaan vähä-älyisen vaikutelman.

17

Vierailija
20/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syrjivä. Vain havainto, että homo esittelyt alkaa mennä jo yli. Minuakin inhottaa, että homoista muodostetaan stereotypiä, jossa homo on komea ja naisellisesti sössöttävä mies. Homoissa on oikeasti kaikenlaisia ihmisiä, eikä pelkästään komeita sössöttäjiä.

Kaikki homot eivät ole tyylikkäitä, lespaavia, itseään puunaavia " neitejä" , vaan ihan tavallisia ihmisiä joista ei mitenkään homous näy päällepäin, siis sen stereotyyppisen homouden määritelmän mukaan