Elokuva Fifty shades of gry oli hyvä
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:20"]
Olis kiva tietää mitä oikeet s/m harrastajat on mieltä noista kirjoista ja leffoista. Eikö noi kuitenki anna kyseisestä toiminnasta aika huonon kuvan?
[/quote]
Yleisesti ottaen eivät ole tykänneet, koska leffa skippaa kaikki oikeaan s/m-toimintaan liittyvät turvahommat. Pääosan miehestä tulee muutenkin enemmän kuva henkisesti alistavasta tyypistä, jolle pitäisi heti hankkia lähestymiskielto, eikä alkaa sitomisleikkeihin hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:21"]
Minäkin tykkäsin ja tuttavani tykkäsivät :)
[/quote]
Sehän se kertooki kaiken. Sellaset tuttavat millanen ihminen...
[/quote]
Siis mikä hemmetti teitä vaivaa?? Tää on enemmänkin rakkaustarina! Esim. levottomat elokuva on törkeämpi kuin fifty shades of grey! Kaikkien pitäis nyt vaan ottaa se hemmetin pää pois perseestä ja vaikka lukea ne kirjat. Jos ette jaksa niitä lukea ni pitäkää turpanne tukossa. KIITOS
[/quote]
"turvat kiinni älkääkä olko erimieltä mun kanssa koska mulle tulee paha mieli!!!" nyyh
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:20"]
Olis kiva tietää mitä oikeet s/m harrastajat on mieltä noista kirjoista ja leffoista. Eikö noi kuitenki anna kyseisestä toiminnasta aika huonon kuvan?
[/quote]
Yleisesti ottaen eivät ole tykänneet, koska leffa skippaa kaikki oikeaan s/m-toimintaan liittyvät turvahommat. Pääosan miehestä tulee muutenkin enemmän kuva henkisesti alistavasta tyypistä, jolle pitäisi heti hankkia lähestymiskielto, eikä alkaa sitomisleikkeihin hänen kanssaan.
[/quote]
Tota just tarkotin! Se christianhan oikeestaan raiskaa sen anan siinä!
Itse en siis ole s/m harrastaja, mutta ärsyttää silti se, että noiden kirjojen takia ihmiset saa täysin väärän kuvan s/m harrastajista/ toiminnasta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
Siis mikä hemmetti teitä vaivaa?? Tää on enemmänkin rakkaustarina! Esim. levottomat elokuva on törkeämpi kuin fifty shades of grey! Kaikkien pitäis nyt vaan ottaa se hemmetin pää pois perseestä ja vaikka lukea ne kirjat. Jos ette jaksa niitä lukea ni pitäkää turpanne tukossa. KIITOS
[/quote]
Onks mun pää sun perseessä? Vai sun pää mun? Enivei, kumpikin käy...
Öö... Missä kohdassa raiskaa? En muista sellaista kohtaa...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:03"]
[/quote]
Useassa kohdassa Christian ignoraa sen Anan turvasanan. Oikeassa elämässä sitä kutsutaan raiskaamiseksi!
Olen kuullut useimpien pitävän paskana sekä kirjasarjaa että elokuvaa. Minua kuitenkin kiinnostaa, kuinka onnistunut elokuva oli kirjasarjan paskuuteen nähden? Jos täytyisi suositella jompaa kumpaa uteliaalle, joka haluaa tutustua tähän paljon puhuttuun ilmiöön, niin olisiko elokuva vai kirja vähemmän paska? Kumpana tarina toimii paremmin?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:03"]
[/quote]
Useassa kohdassa Christian ignoraa sen Anan turvasanan. Oikeassa elämässä sitä kutsutaan raiskaamiseksi!
[/quote] missä tilanteessa?
On meilläkin mies pari kertaa tehnyt jotain, vaikka sanoin että ei. Kivasti tuo vaaran tuntua pitkäänkin suhteeseen :D
Mä pidin leffasta myös ja pidin sitä jopa vähän kuumottavana.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:03"] Öö... Missä kohdassa raiskaa? En muista sellaista kohtaa... [/quote] Useassa kohdassa Christian ignoraa sen Anan turvasanan. Oikeassa elämässä sitä kutsutaan raiskaamiseksi! [/quote] missä tilanteessa?
[/quote]
Lue ne kirjat niin tiedät!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
:D Ei hele.
[/quote]
:D Tyyppi vaahtoaa jonkun elokuvan takia.