Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdellaanko miehiä ja naisia tasavertaisesti terveydenhuollossa?

Vierailija
01.01.2024 |

Minusta tuntuu että ei. Naistuttavaa on hoivaamassa 2 terapeuttia ja pienimmistäkin fyysisistä tuntemuksista pääsee heti lääkärille ja tutkitaan kunnolla. Itselläni kun alkoi vanne kiristämään päätä tunnuttiin terveydenhuollossa haluavan vain äkkiä pois silmistä. Muutaman kerran kävin juttelemassa hoitsulle ja sitten todettiin että siitä ei ole apua, onnea matkaan. Fyysisissä vaivoissa tyrmätään jo puhelimessa ja sanotaan että kuvittelen vaan koska olen aiemmin käynyt mielenterveydellisistä syistä. M33

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
2/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Mies sai luomenpoistosta (yksi tikki!) 10 päivää sairauslomaa! Uskomatonta, itse en ole saanut luomenpoistosta ikinä päivääkään. Lisäksi kun miehellä on ollut ylähengitystieinfektio, heti on saanut 3-5 pv sairauslomaa, itse en ole saanut päivääkään, tästäkään. Ihmettelen näitä saikkujakoperusteita. Toimistotöissä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Vierailija
4/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Vierailija
5/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset vähättelee miesten kipua (miesflunssa).

Vierailija
6/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdellaanko vanhuksia ja nuoria tasavertaisesti terveydenhuollossa.

Mielstäni ei.  Nuoret tutkitaan tarkemmin ja huolellisemmin kuin iäkkäät.

Vierailija
7/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset vähättelee miesten kipua (miesflunssa).

Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy miesflunssa

Vierailija
8/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. ainakin nuorena hiljaisena naisena tuntuu että usein vatsavaivat yms otettiin vain "naistenvaivoja". Jos olisin ollut kova isokokoinen mies ja uskoltanut ärähtää että "hei nyt laitakaa mut tutkimuksiin" niin olisin ehkä päässyt ajoissa. tai en tiedä miten. Kerkis sitten umppari puhjeta kun aina lähetettiin mut kotiin. "Muista syödä enemmän ja terveellisesti" yksi lääkäri sanoi.

Vierailija
9/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kommenteissa kiteytyy hyvin miesviha. Voitteko kuvitella vietnamilaisten naisten kommentoivan tällä tavalla?

Vierailija
10/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kommenteissa kiteytyy hyvin miesviha. Voitteko kuvitella vietnamilaisten naisten kommentoivan tällä tavalla?

Voin hyvinkin. Ja rahat sekin vie mennessään.

Vierailija
11/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Montakos terapeuttia sultakin löytyy?

Vierailija
12/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, kuten aina, mutta en sinänsä yllättyisi, että palstalaisen mielestä kaikki, missä kerrotaan miesten olevan huonommassa asemassa on ulinaa, koska totuus täytyy aina vaientaa mitätöimällä.

Vierailija
13/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.  Miehen tehtävä on tehdä hyvinvointia yhteiskunnalle ja naisille.

Miehelle suomi on kuin armeija 18v pojalle.  Saat ruokaa ja 5 euro taskurahaa.

Tämä on tasa-arvoa.

Vierailija
14/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, kuten aina, mutta en sinänsä yllättyisi, että palstalaisen mielestä kaikki, missä kerrotaan miesten olevan huonommassa asemassa on ulinaa, koska totuus täytyy aina vaientaa mitätöimällä.

Olen poikien äiti, hienon miehen tytär, paras ystäväni on miespuolinen ja olen työskennellyt isossa miesvaltaisessa työpaikassa. Olen sitä mieltä, että toksinen maskuliinisuus lähtee miehistä itsestään ja periytyy isältä pojalle.

Myös tytöt ja naiset ovat toksisia toisiaan kohtaan, mutta naiset kohtaavat alentavia asenteita molemmilta sukupuolilta. 

Vierailija
15/15 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kohdellaan tasavertaisesti. Ainakin, jos itse käyttäytyy asiallisesti. Ainoa asia, jonka vuoksi voisin ajatella naisten olevan etulyöntiasemassa on se, että naiset ovat verbaalisempia, ja osaavat kertoa oireistaan paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi