Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudun siskoon

Vierailija
16.02.2015 |

Avauduin ja kerroin että meillä on riitaa mieheni kanssa. Molemmissa on vikaa. Mies osaa olla erittäin hankala ja hänellä on hyvin kummallisia tapoja. Itse olen herkkä ja hermostun ja pahoitan mieleni miehen komentelusta. Saatan huutaa ja olla hysteerinen. Sisko oli soitellut miehelleni ja sanonut että minä olen sairas kuulema persoonallisuushäiriö. Miehen ilkeän käytöksen sivuuttaa kokonaan ja sen kun olen kertonut kuinka paha minun on suhteessani olla. Toki miehessä on paljon hyviäkin puolia. Sisareni on yrittänyt soittaa minulle, mitä sanon hänelle. Olen aina itse tukenut häntä. Olen loukkaantunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:43"]Avauduin ja kerroin että meillä on riitaa mieheni kanssa. Molemmissa on vikaa. Mies osaa olla erittäin hankala ja hänellä on hyvin kummallisia tapoja. Itse olen herkkä ja hermostun ja pahoitan mieleni miehen komentelusta. Saatan huutaa ja olla hysteerinen. Sisko oli soitellut miehelleni ja sanonut että minä olen sairas kuulema persoonallisuushäiriö. Miehen ilkeän käytöksen sivuuttaa kokonaan ja sen kun olen kertonut kuinka paha minun on suhteessani olla. Toki miehessä on paljon hyviäkin puolia. Sisareni on yrittänyt soittaa minulle, mitä sanon hänelle. Olen aina itse tukenut häntä. Olen loukkaantunut.
[/quote]Eli avauduin siskolleni.

Vierailija
2/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saatan huutaa ja olla hysteerinen". no oletko koskaan edes ajatellut sitä mahdollisuutta että sinulla voisi olla joku persoonallisuushäiriö? Yleensä lähipiiri, kuten sisko tuntee toisen aika hyvin.

itselläni on sisko jolla on aivan varmasti paha persoonallisuushäiriö,  jopa psykopatia. Valehtelee, manipuloi ja varastaa jopa siskoltaan aivan surutta.Tekee niin paljon pahaa kuin vain ehtii, ja mistä vaan pääsee kuin koira veräjästä. Oma moraali ja omatunto ei toimi hänellä. On ollut äärimmäisen raskasta elää hänäen sisarenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä siis tiedät, että siskosi on soitellut miehellesi ja mitä on sanonut? Siskoko itse kertoi vai mies? Huomaa, että eri ihmiset kertoo eri tilanteissa eri osia kokonaisuudesta, joskus pahuuttaan ja joskus hyvässäkin tarkoituksessa. Niistä pakadista sun pitäis muodostaa kuva, jossa olisi näköaloja sun omalta ja muiden kannoilta.

Vierailija
4/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:51"] "Saatan huutaa ja olla hysteerinen". no oletko koskaan edes ajatellut sitä mahdollisuutta että sinulla voisi olla joku persoonallisuushäiriö? Yleensä lähipiiri, kuten sisko tuntee toisen aika hyvin.

itselläni on sisko jolla on aivan varmasti paha persoonallisuushäiriö,  jopa psykopatia. Valehtelee, manipuloi ja varastaa jopa siskoltaan aivan surutta.Tekee niin paljon pahaa kuin vain ehtii, ja mistä vaan pääsee kuin koira veräjästä. Oma moraali ja omatunto ei toimi hänellä. On ollut äärimmäisen raskasta elää hänäen sisarenaan.
[/quote]Jos olen vaikka unohtanut ikkunan auki mies kiroaa ja huutaa minulle tai jos nukun pitkään haukkuu laiskaksi. On vihainen jos käyn suihkussa vaikka kahdesti päivässä. Pahoitan näistä mieleni ja alan itkeä ja huudan miehelle takaisin.

Vierailija
5/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskos koittaa päästä paneen ukkos kans. ;)

Vierailija
6/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki kuvittelisin ulkopuolisena, että se sun miehes ei mikään kauheen hyvä ihminen ole muutenkaan, jos se huutaa ja kiroo kaikesta!

Onko sulla ylipäätään mitään itsekunnioitusta?

Vierailija
7/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:08"]Jotenki kuvittelisin ulkopuolisena, että se sun miehes ei mikään kauheen hyvä ihminen ole muutenkaan, jos se huutaa ja kiroo kaikesta!

Onko sulla ylipäätään mitään itsekunnioitusta?
[/quote]Kiroaa ja huutaa vaan jos mokailen ja ehkä tullut kierre molemmat huutaa

Vierailija
8/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:08"]Jotenki kuvittelisin ulkopuolisena, että se sun miehes ei mikään kauheen hyvä ihminen ole muutenkaan, jos se huutaa ja kiroo kaikesta! Onko sulla ylipäätään mitään itsekunnioitusta? [/quote]Kiroaa ja huutaa vaan jos mokailen ja ehkä tullut kierre molemmat huutaa

[/quote]

Ai sä mokaat kun käyt suihkussa? Mielenkiintoinen moka.

Vierailija
9/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sä olet tuollaisen idiootin kanssa? Mikä moka suihkussa käyminen muka on?
Miehes luultavasti valehtelee ja siskosi on puolustanut sua.