Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittääkö joku täällä pesukoneen käyttöä? Et milloin hajoaa/vedet tulee ulos ja tulee vesivahinko?

Vierailija
25.09.2024 |

Kukaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun kone ole kylppärissä/khh? Siellä on varmaan vesieristeet ja kaakelit jotka kestävät vettä, sekä lattiakaivo?

Vierailija
2/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän aina vessassa on jonkun käärme päässyt karkuun? En tajua miten jotkut uskaltaa mökeillä vessaan? Kaikki ne metsän eläimet + ötökät. Ykköshädällä vielä voi käydä kun siinä voi tarkkailla pönttöä että jos sieltä alkaa tulla elukoita niin kansi kiinni ja julmettu avun huuto. APUA! Kakkos hädällä on se paha. Herkät vehkeet roikkuu siinä tyrkyllä ja käärme voi olla karannut viemäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä!! Siis tää huussi/vessanpönttö.

Vierailija
4/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin silloin jos pesukone on ennenkin vuotanut, nykyinen ei, odotan kunnes ohjelma ohi.

Vierailija
5/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen kanssa on paljon suurempi vesivahinkoriski, on keittiössä. Pyykinpesukone on yleensä kylpyhuoneessa Suomessa. 

Vierailija
6/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jännitän aina vessassa on jonkun käärme päässyt karkuun? En tajua miten jotkut uskaltaa mökeillä vessaan? Kaikki ne metsän eläimet + ötökät. Ykköshädällä vielä voi käydä kun siinä voi tarkkailla pönttöä että jos sieltä alkaa tulla elukoita niin kansi kiinni ja julmettu avun huuto. APUA! Kakkos hädällä on se paha. Herkät vehkeet roikkuu siinä tyrkyllä ja käärme voi olla karannut viemäriin.

Ei huussissa ( ulkovessa) ole viemäreitä.

Vierailija
7/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huussissa ( ulkovessa) ole viemäreitä.

Just sen takia niissä on suurempi vaara eläinten hyökkäykselle. 

Vierailija
8/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskikoneen kanssa on paljon suurempi vesivahinkoriski, on keittiössä. Pyykinpesukone on yleensä kylpyhuoneessa Suomessa. 

Voi sanoa kaikessa tekemisessä vahinkojen riski kasvaa. Kannattaa siis miettiä ensin hyvin tarkkaan kannattaako mitään tehdä. Turhia riskejä välttää kun ei tee turhia liikkeitä.

T. Sohvan guru.

Vierailija
9/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin vakuutus?

Vierailija
10/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noita hetkiä, että vanha kone hajosi usein ja kun hajosi kokonaan olisi pitänyt olla varavaatteita viikoksi tai pariksi. Uusi tuntuu toimivan toistaiseksi. Astiskone mietityttää hieman. Sitä tarvisi niska-hartioiden ja selän vuoksi, pesutasossa tiskipöydällä joutuu hankalaan asentoon.

Vierailija
11/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja koneita teillä oikein on? Minulla on koneissa AQUASTOP. Jos kone menee rikki niin aquastop menee päälle ja vettä ei juokse mihinkään lattioille. Koneeseen voi jäädä vettä muttei se sieltä itsestään ulos tule. 

Vierailija
12/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koska vanha pyykinpesukone on vuotanut jo pitkään. En uskalla jättää vartioimatta. Kaikki liitokset on tarkastettu. 

Vierailija
13/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska pyykkikoneen vieressä on lattiakaivo. Tiskikoneen vedenottoon voi kytkeä kosteusanturia hyödyntävän venttiilin, joka sulkee vedentulon jos vettä vuotaa lattialle. 

Vierailija
14/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vielä puuttuisi, että pitäs ihan jännittää jonkun kodinkoneen käyttämistä. Voi helskutti teitä uusavuttomia.

Vierailija
15/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kannata jännittää. Ei vedet tule ulos ellet ota letkuja irti. Minulla on kone hajonnut kesken pesun jotain 4 vuotta sitten. Sitten pistää sen hanan kiinni mistä vesi tulee koneeseen Sitten irrottaa letkun ja valuttaa vedet viemäriin. Minulla on sellaaiset kärry joten sain koneen ulos asunnosta helposti. Uusi kone maksoi 249 euroa. 

Vierailija
16/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesukone on huoneessa, jossa on vesitiivis lattia, ei tarvi jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä