Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen herkkulakossa niin monta päivää kuin tähän tulee tänään yläpeukkuja

Vierailija
16.02.2015 |

No minäkin nyt sitten! Alapeukut vähennetään yläpeukuista. Antakaa palaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt oikein, ei herkkuja edes tee mieli. Söin jotain hyvää joka ilta kunnes aloitin low GI-ruokavalion. Kuusi viikkoa mennyt jo ilman suklaata, karkkia, pullaa jne. Paino pudonnut. Mutta ennen kaikkea olen tyytyväinen etten enää ole samanlainen sokerin orja kuin ennen. Olen monta kertaa antanut itselleni luvan että nyt voin syödä muutaman palan suklaata mutta ei tee yhtään mieli!

Vierailija
2/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vaan mitä tämä herkkulakko auttaa, jos sitten kuitenkin allat mässäilemään herkkuja uudestaan? Sehän paino tulee samantien takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:41"]Kysyisin vaan mitä tämä herkkulakko auttaa, jos sitten kuitenkin allat mässäilemään herkkuja uudestaan? Sehän paino tulee samantien takaisin.
[/quote]

Saisin uutta näkökulmaa tähän sokerin täyttämään arkeen. Nykyään mässäilyni on päivittäisiä, suklaalevy, 4-6 suklaapatukkaa ja iltapalaksi vielä jäätelöä. Ehkä huomasin olevani virkeämpi ilman verensokerin heittelyitä. Ylipainoa on reilu 5 kg. Ja jos ei muuta, niin ainakin rahaa säästyisi.
Ap

Vierailija
4/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä