1,5 miljoonaa rokotetta ottamatta, mitäs jos näin paljon puuttuisi tuberkuloosi rokotteita??
Tuberkuloosi jyllää ja yli miljoona rokottamatta. Vieläkö ihmettelettekö miksi tauti leviää???
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TB:n ja koronan ero:
-TB tappaa +40% tartunnan saaneista
- Korona tappaa alle 1%Viet sairaalapaikan joltain jonka sairaus tarvitsee hoitoa. Urpo
En ole vastuussa muiden terveydestä. Vain omastani. Vielä vähemmän olen velvollinen vähentämään terveydenhuollon käyntejäni, joita on 1 kappale 8 vuoteen.
Jos tämä vie jonkun läskin itse oman terveytensä tuhoamiseen osallistuneen hoitopaikan.
Te niitä itsekkäitä rottia olette.
Toivottavasti tulee päätös että vain rokotettuja hoidetaan.
Ja sinunkaltaiset itseskeiset jätetään hoitamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Korona tappaa alle 1%Viet sairaalapaikan joltain jonka sairaus tarvitsee hoitoa. Urpo
En ole vastuussa muiden terveydestä. Vain omastani. Vielä vähemmän olen velvollinen vähentämään terveydenhuollon käyntejäni, joita on 1 kappale 8 vuoteen.
Jos tämä vie jonkun läskin itse oman terveytensä tuhoamiseen osallistuneen hoitopaikan.
Te niitä itsekkäitä rottia olette.Toivottavasti tulee päätös että vain rokotettuja hoidetaan.
Minun kaltaiset pitävät systeemin pystyssä ja epäsuorasti teidät hengissä. Maksan palveluista, joita en käytä tai tarvitse.
On käsittämättömän itsekästä vaatia minua tekemään jotain lisää, jotta potentiaalisesti itsetuhoisella toiminnalla aiheutetun sairauden hoitosi ei vaarantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te niitä itsekkäitä rottia olette.Toivottavasti tulee päätös että vain rokotettuja hoidetaan.
Minun kaltaiset pitävät systeemin pystyssä ja epäsuorasti teidät hengissä. Maksan palveluista, joita en käytä tai tarvitse.
On käsittämättömän itsekästä vaatia minua tekemään jotain lisää, jotta potentiaalisesti itsetuhoisella toiminnalla aiheutetun sairauden hoitosi ei vaarantuisi.
Painoindeksini on 19, käyn 4x viikko salilla :D Olen ottanut kaikki rokotteet.
Mikset jätä pois myös kaikkia muita rokotteita, jätä toki ja katso mitä tapahtuu? Käy vielä vähän matustelemassa ilman voimassaolevia rokotuksia!
Mikset tekisi niin?
Niin.
Vain keuhkotuberkuloosi on tarttuva, muut tautimuodot eivät. Se tarttuu pisaratartuntana kun keuhkotubipotilas yskii, myös esim. samasta pullosta juominen voi aiheuttaa tartunnan ja vesipiippujen/tms imeskeltävien yhteiskäyttö...
Tartunnan saamiseen vaaditaan yleensä tuntikausien oleskelu samassa tilassa keuhkotubipotilaan kanssa, ja vain noin joka kymmenes tuberkuloositartunnan saanut sairastuu, vaikka kantaakin tubia koko ajan. Mistä ihmeestä on saatu noita lukuja, että useita kymmeniä prosentteja sairastuneista kuolisi? Suurin osa sairastuneista (siis niistä, jotka alkavat oireilla) ovat jo taudin laadun vuoksi iäkkäitä (koska tubi pysyy elimistössä latenttina vuosikausia), ja sen takia heidän kuolleisuutensa on korkeahko, 10-20%. Täytyy kuitenkin muistaa, että vain joka kymmenes tartunnan saanut sairastuu, eli kuolleisuus tartunnan saaneista on 1-2%.
Tunnen tuberkuloosirokotuksen saaneen henkilön, joka kuitenkin sai tuberkuloositartunnan ja sairastui tuberkuloosiin. Hän parani täysin vuoden kestäneen lääkehoidon ansiosta, eikä tartuttanut ketään.
Tuberkuloosirokotus ei anna täyttä suojaa tartunnalta eikä sairastumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Vain keuhkotuberkuloosi on tarttuva, muut tautimuodot eivät. Se tarttuu pisaratartuntana kun keuhkotubipotilas yskii, myös esim. samasta pullosta juominen voi aiheuttaa tartunnan ja vesipiippujen/tms imeskeltävien yhteiskäyttö...
Tartunnan saamiseen vaaditaan yleensä tuntikausien oleskelu samassa tilassa keuhkotubipotilaan kanssa, ja vain noin joka kymmenes tuberkuloositartunnan saanut sairastuu, vaikka kantaakin tubia koko ajan. Mistä ihmeestä on saatu noita lukuja, että useita kymmeniä prosentteja sairastuneista kuolisi? Suurin osa sairastuneista (siis niistä, jotka alkavat oireilla) ovat jo taudin laadun vuoksi iäkkäitä (koska tubi pysyy elimistössä latenttina vuosikausia), ja sen takia heidän kuolleisuutensa on korkeahko, 10-20%. Täytyy kuitenkin muistaa, että vain joka kymmenes tartunnan saanut sairastuu, eli kuolleisuus tartunnan saaneista on 1-2%.
Tunnen tuberkuloosirokotuksen saaneen henkilön, joka kuitenkin sai tuberkuloositartunnan ja sairastui tuberkuloosiin. Hän parani täysin vuoden kestäneen lääkehoidon ansiosta, eikä tartuttanut ketään.
Tuberkuloosirokotus ei anna täyttä suojaa tartunnalta eikä sairastumiselta.
Voi. Noin pitkä teksti ja aivan turhaan.
Kaikille annettavia rokotuksia on useita. Nekin toimivat vain jos kaikki ottavat ne!
Tubirokote ei enää kuulu rokoteohjelmaan. Se annetaan vain niille vauvoille, joiden lähiaukulaisia asuu maassa, jossa on paljon tubia ja sen vuoksi alttius sairastua.
Sen sijaan olen vähän ihmetelly, että miksei esim. tuhkarokkorokotteesta meuhkata samoin kuin koronarokotteesta. Siinäkin oli vähän pandemian tynkää tuossa 2017-2018 Euroopassa. Silloin esim. Italia alkoi vaatia tuhkarokkorokotetta kaikilta lapsilta, jotka ovat julkisessa päivähoidossa. Suomessa vaan hyssyteltiin, kun Pohjanmaalla ryöpsähti pieni tartuntarypäs. Ja nyt tämä koronarokote on saanut ihan valtavat mittasuhteet. Miksei muihin rokotteisiin suhtauduta yhtä fanaattisesti?
Vierailija kirjoitti:
Tubirokote ei enää kuulu rokoteohjelmaan. Se annetaan vain niille vauvoille, joiden lähiaukulaisia asuu maassa, jossa on paljon tubia ja sen vuoksi alttius sairastua.
Sen sijaan olen vähän ihmetelly, että miksei esim. tuhkarokkorokotteesta meuhkata samoin kuin koronarokotteesta. Siinäkin oli vähän pandemian tynkää tuossa 2017-2018 Euroopassa. Silloin esim. Italia alkoi vaatia tuhkarokkorokotetta kaikilta lapsilta, jotka ovat julkisessa päivähoidossa. Suomessa vaan hyssyteltiin, kun Pohjanmaalla ryöpsähti pieni tartuntarypäs. Ja nyt tämä koronarokote on saanut ihan valtavat mittasuhteet. Miksei muihin rokotteisiin suhtauduta yhtä fanaattisesti?
Todellako sinä kysyt tuota?
Sairaalat täyttyy ja yli miljoona on rokottamatta?? Äly hoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eihän rokotettujen pitäisi tarvita hoitoa koska rokote suojaa vakavalta tautimuodolta?
Kesällä ketään ei oltu rokotettu ja korona oli melkein poissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eihän rokotettujen pitäisi tarvita hoitoa koska rokote suojaa vakavalta tautimuodolta?
Niin eli ne tehohoitopaikat annetaan kaikille niille muista sairauksista kärsiville JOILLE NE PAIKAT KUULUU.
Eikä urpoille jotka ei viitsi ottaa rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset jätä pois myös kaikkia muita rokotteita, jätä toki ja katso mitä tapahtuu? Käy vielä vähän matustelemassa ilman voimassaolevia rokotuksia!
Mikset tekisi niin?
Ei kiinnosta.
Sinun sairautesi ei ole minun syytäni. Se, että sinulle todenäköisesti tarjotaan julkisvaroin hoitoa taas on kaltaiseni syytä.
Minua alkaa kiinnostamaan vasta siinä kohtaa , kun hoitoa aletaan erittelemään sen ansaitseviin ja niihin jotka ei ansaitse. Tai vaihtoehtoisesti aletaan syyllistämään ihmisiä siitä, etteivät tee asiaa x, jotta henkilön oma terveys ei vaarantuisi.
Typeränä ääriesimerkkinä tästä: Sun pitää lahjoittaa toinen munainen ja pala maksaa pois, jotta täysin tuntematon juoppo pysyy hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä....
Silloin oli useimmat paika kiinni. Mutta kun sellaista EI OLE ENÄÄ VARAA TEHDÄ. YRITYKSET MENEVÄT KONKURSSIIN.
Joten kaikki ottavat rokotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko tuberkuloosirokotteen ottaneen edelleen eristää itsensä yhteiskunnasta, käyttää FFP2-maskia, desinfioida käsiä, pelätä muita ihmisiä, jäädä etätöihin - ja hän voi silti saada tuberkuloosin?
Huomaatko tässä mitään eroa? On rokotteita jotka toimivat, ja sitten niitä jotka eivät toimi.
Asiantuntijat olivat huolissaan jo siitä kun HYVIN PIENI OSA IHMISIÄ ALKOI ROKOTEVASTAISIKSI näiden kaikkien vanhojen rokotteiden osalta
TÄMÄKÄÄN ROKOTE EI TOIMI KOSKA YLI MILJOONA EI OLE SITÄ OTTANUT. 🤦
Mutta kun koronarokotetutkin sairastuvat ja tartuttavat, niin miksi tämä asia muuttuisi yhtään mihinkään vaikka koko maailma olisi rokotettu? Koronarokote ei tuo immuniteettia tautia vastaan, kuten perinteiset rokotteet jotka ovat olleet vuosikymmeniä käytössä.
Rokote vuotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään jos oman rokotteeni olisin ottanut. Tuberkuloosi rokotteen hieno puoli on se että se oikeasti toimii.
Mitä osaa tästä sinä et ymmärrä 😂😂😂
Rokote toimii kyllä.
Koronarokote ei toimi koska siitä huolimatta ihmiset sairastuu ja kuolee koronaan. Mitä osaa sinä et ymmärrä kun joku ei toimi? Joku tietty ruumismääräkö sen sinulle kertoo tai vaikkapa joku tuhatluku sairastuneita tuplarokotettuja? Kuinka monta se on?
Mutta tuberkuloosihan on vain pieni köhä, eikö? Kyllähän se yskimällä lähtee...
Teille kaikille perseenrei'ille, jotka ette ole sotä rokotetta ottaneet, koska "korona on vain flunssa" ja "rokotetta ei ole tutkittu"; Jos teidän läheisenne tutkimukset ja operaatiot siirtyvät erikoissairaanhoidon yämän hetkisen kuormittumisen takia, niin älkää sitten ruikuttako siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä....
Silloin oli useimmat paika kiinni. Mutta kun sellaista EI OLE ENÄÄ VARAA TEHDÄ. YRITYKSET MENEVÄT KONKURSSIIN.
Mitkä paikat oli kiinni? Meillä on pyörinyt kaikki normaalisti kesäteatteria myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset tekisi niin?
Ei kiinnosta.
Sinun sairautesi ei ole minun syytäni. Se, että sinulle todenäköisesti tarjotaan julkisvaroin hoitoa taas on kaltaiseni syytä.Minua alkaa kiinnostamaan vasta siinä kohtaa , kun hoitoa aletaan erittelemään sen ansaitseviin ja niihin jotka ei ansaitse. Tai vaihtoehtoisesti aletaan syyllistämään ihmisiä siitä, etteivät tee asiaa x, jotta henkilön oma terveys ei vaarantuisi.
Typeränä ääriesimerkkinä tästä: Sun pitää lahjoittaa toinen munainen ja pala maksaa pois, jotta täysin tuntematon juoppo pysyy hengissä.
Minulla ei ole mitään sairauksia. Olet niin tunnevammainen että vain minun oletettu omakohtainen kokemus asiasta saisi minut tuntemaan empatiaa ja sympatiaa niitä kohtaan joilta rokottamattomat vievät sairaalapaikat?
Kun asia olisi ratiastavissa hyvin yksinkertaisella asialla. Kyllä olet tyhmä. Seli seli seli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä....
Mitkä paikat oli kiinni? Meillä on pyörinyt kaikki normaalisti kesäteatteria myöten.
On olemassa muutakin maailmaa kun se sinun pieni siellä jossain ja se sinun oma pieni napa.....
Väittletkö todella tästä asiasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Calmette, joka annettiin vielä 2000-luvun alussa vastasyntyneille, ei suojaa itärajan takaa tuleviin antibioottiresistentteihin tubivariantteihin. Se suojasi tehokkaasti perinteisiltä tubikannoilta, mutta ne pystytään tehokkaasti (joskin pitkän lääkekuurin kanssa) hoitamaan.
Tuberkuloosirokotetta ei enää anneta.
Seuraava idea?
Suomessa on rokotusohjelmat syystä.
JOKAINEN OTTAA NE NIIN TAUTI PYSYY POISSA. Miksi leikit tyhmää?
Jos olisit ottanut piikkien toimintamekanismeista selvää, niin tietäisit, että tämä koronapiikki toimii eri tavalla kuin ne ohjelmaan kuuluvat piikit. Koronapiikit eivät estä leviämistä, eivät estä tartunnan saamista ja tehot laskevat koko ajan noin 4-6 kuukaudessa.
Te niitä itsekkäitä rottia olette.