Olenko kohtuuton äiti? Mielipiteitä!
Mulla olisi treffit kotona mutta 20v. lapseni ei suostu olemaan poissa kuin osan iltaa, jonka on harrastuksessaan. Hän on paljon kaverimenoissa puoleen yöhön tai pikkutunneille asti, mutta kun pytdän itselleni tilaa tai rauhaa, ei sitten käykään. Isänsä asuu muutaman kilometrin päässä. Onko mulla oikeus pyytää lastani olemaan ilta isällä tai muualla? Vai saako lapseni kontrolloida sosiaalista elämääni, koska asuu samassa talossa?
Kommentit (99)
Jos asunto on sinun nimissäsi eikä lapsesi maksa sinulle vuokraa, niin sulla on täysi oikeus sanoa että on illan poissa. Ja vaikka maksaisikin vuokraa, niin silti olisi kohtuullista ja reilua olla illan poissa. Miksi hän haluaa tehdä sulle kiusaa?
Mä menisin myös muualle treffeille.
Sanot että selvä, mutta sen jälkeen on kuukausi aikaa etsiä oma asunto.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:06"]Miksi sulla on treffit kotona?
[/quote]
Seksin takia...
Ap
Miksi haluat treffit kotiin etkä ravintolaan? Taidat haluta päästä panemaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:10"]Miksi haluat treffit kotiin etkä ravintolaan? Taidat haluta päästä panemaan.
[/quote]
Kyllä kiitos. Nämä ei ole mitkään ensitreffit.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:10"]Miksi haluat treffit kotiin etkä ravintolaan? Taidat haluta päästä panemaan.
[/quote]
Mitäs pahaa siinä on? 20v lapsi joutaa olla sen aikaa poissa kotoa.
Kyllä se lapsi lähtee kun rupeette jörnimään
Voit myös sanoa 20v "lapsukaiselle", että olisi pikkuhiljaa aika alkaa etsiskellä omaa asuntoa, täysi ylöspito ja siivous- ja pyykkäyspalveluineen on loppumaisillaan.
Treffaile vaikka miehen luona tällä kertaa, jos on noin tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:09"]
Sanot että selvä, mutta sen jälkeen on kuukausi aikaa etsiä oma asunto.
[/quote]
suosittelen tätä aika vahvasti
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:14"]Voit myös sanoa 20v "lapsukaiselle", että olisi pikkuhiljaa aika alkaa etsiskellä omaa asuntoa, täysi ylöspito ja siivous- ja pyykkäyspalveluineen on loppumaisillaan.
Treffaile vaikka miehen luona tällä kertaa, jos on noin tärkeää.
[/quote]
Ei onnistu nyt ja mies on työtehtävissä jo lähistöllä.
Ap
Mä en silti oikein ymmärrä, että mitä se auttaa jos me sanotaan että joo, on sulla oikeus sanoa lapsellesi että menee siksi aikaa muualle. Vaikuttaako se jotain jos kerrot lapselle, että vauvapalstalla on myönnetty sulle tämmönen oikeus? Jos se lapsi kököttää siellä teidän kotisohvalla vaikka hoet sille että sulla on nyt oikeus, niin mitä me sille voidaan?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:20"]Mä en silti oikein ymmärrä, että mitä se auttaa jos me sanotaan että joo, on sulla oikeus sanoa lapsellesi että menee siksi aikaa muualle. Vaikuttaako se jotain jos kerrot lapselle, että vauvapalstalla on myönnetty sulle tämmönen oikeus? Jos se lapsi kököttää siellä teidän kotisohvalla vaikka hoet sille että sulla on nyt oikeus, niin mitä me sille voidaan?
[/quote]
En kysynyt lupaa vaan mielipiteitä toisilta (äideiltä) siitä, pyydänkö kohtuuttomia lapseltani.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:20"]Mä en silti oikein ymmärrä, että mitä se auttaa jos me sanotaan että joo, on sulla oikeus sanoa lapsellesi että menee siksi aikaa muualle. Vaikuttaako se jotain jos kerrot lapselle, että vauvapalstalla on myönnetty sulle tämmönen oikeus? Jos se lapsi kököttää siellä teidän kotisohvalla vaikka hoet sille että sulla on nyt oikeus, niin mitä me sille voidaan?
[/quote]
Luitko aloitusta??
Miksette mene miehen luo? Kökköä ja mautonta tuo on.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:22"]Miksette mene miehen luo? Kökköä ja mautonta tuo on.
[/quote]
No jos se on kökköä, en voi koskaan kutsua miestä luokseni, niin kauan kuin lapseni asuu kotona. Kyllä minä haluan juttelurauhaa naiskavereidenkin kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:24"] Lapsi saa olla kotonaan jos tykkää. Mene muualle huorailemaan jos on pakko.
[/quote]
Huorailemaan? Seksinvihaajien mielipiteet eivät ole nyt kovin arvokkaita tässä tapauksessa.
Ap
Siis mies on tulossa kylään ja haluan tapaamisrauhaa!
Ap
Miksi sulla on treffit kotona?