Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi hirvein "rakkauslaulu"?

Vierailija
16.02.2015 |

Ja kenen esittämänä?

Tuli vain mieleen tuosta toisesta ketjusta, missä monet haukkuivat Jipun ja Samuli Edelmannin esittämän "Jos sä tahdot niin"-kappaleen maan rakoon. Itsekään en oikein pidä kyseisestä kappaleesta, se täytyy myöntää.

Onko tämä sinunkin inhokki"rakkaus"laulusi vai ihan joku muu?

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:22"]Äkkiä tuli mieleen Jesse Kaikurannan Vie mut kotiin. Siitä tulee mielikuva vain jostakin elinsiirtopotilaasta, kun laulaakin "sydän matkaa laukussa" ;)

Tule ostamaan mä myynnissäoon Monta hyvää rakkautta rikottuina taskussa Kaupan päälle saat Tule hakemaan mä valmiina oon Muistot muovikasseissa sydän matkalaukussa Valmis muuttumaan vie mut kotiin Vie mut kotiin uudelleen laita mun pää ja sydän paikoilleen

http://lyrics.fi/jesse-kaikuranta/vie-mut-kotiin
[/quote]

Hirveä, en ookkaan noin syvällisesti aatellut sanoja. Nousee niin inho jo, kun odotetaan että vie kotiin, ja kaikki pitäisi toisen hoitaa.

Vierailija
42/163 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo mainittukin, mutta Finlandersin Oikeesti. En kestä, se on vaan jotenkin niin yli-imelä, yäääääh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:26"]

Vartiaisen "kuin karhuemo pentujaan ja luoja luomiaan, niin minä sinua vaan". Miks onneton biisi on tehty vieläki naurettavammaksi käyttämällä tuota luoja luomiaan ilmaisua, se kun tuo usealle mieleen luomet eikä luodut.. Vartiainen muutenki aiheuttaa inhotusta nykyään, vain elämää sarjan myötä laski pisteitään

[/quote]

TOTTA. Jenni on yököttävä ruma kammotus kuten hänen kaikki tekeleensä. Pilasi todella muuten hienon Vain elämää ohjelman. Hänellä ja hänen ns "musiikillaan" ei ole oikeutta olla lainkaan julkisuudessa! Inhottaa minuakin.

Vierailija
44/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigin biisit Tiina menee naimisiin ja vuosisadan rakkaustarina

Vierailija
45/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric Claptonin You look wonderful tonight. Toisaalta tykkään melodiasta ja Claptonin laulusta, mutta ne sanat on niin ällöttävän ylimakeat. Siis inhoon ja tykkään yhtaikaa.

Vierailija
46/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:19"]

Tällä hetkellä Jenni Vartiainen valitettavasti pitää ykkössijaa inhotuksissa. Jollei ole vielä elettykään, niin mitä sitä uhoamaan kuoleman yli kestävällä.

[/quote]

OIKEIN! Kaikki hirvittävät Jenni Vartiaisen biisit ovat pahimpia mitä tiedän: Missä muruseni on, Minä sinua vaan, Halvalla, Kaukaa ym "rakkauslaulut". Jos tuollaisia laulelee ja vielä huokailemalla ja läähättämällä miehelle, ei ihme että Jenninkin äijä näytti sille ovea!

[/quote]

Voimme siis sanoa, että kaikki ovat sitä mieltä että Jenni ja hänen kammottavat biisinsä ovat oksettavia!! Yökk. 
[/quote]Taasko sä aloitit? Olet yksin lainauksinesi.

Vierailija
47/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkään sua niin et sä halkeet ja muut vastaavat. Hyh.

Mutta koomista on kyllä noi stalkkeri- ja surubiisien ns. uusiokäyttö. 'Missä muruseni on' sanoitukseltaan tuo mieleen äidin, joka suree kuollutta lastaan, Policen 'Every breath you take' kertoo ahdistavasta, uhkaavasta stalkkerista ym ym. Mutta jokainen kai käsittää biisit omalla tavallaan.

Vierailija
48/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:19"] Tällä hetkellä Jenni Vartiainen valitettavasti pitää ykkössijaa inhotuksissa. Jollei ole vielä elettykään, niin mitä sitä uhoamaan kuoleman yli kestävällä. [/quote] OIKEIN! Kaikki hirvittävät Jenni Vartiaisen biisit ovat pahimpia mitä tiedän: Missä muruseni on, Minä sinua vaan, Halvalla, Kaukaa ym "rakkauslaulut". Jos tuollaisia laulelee ja vielä huokailemalla ja läähättämällä miehelle, ei ihme että Jenninkin äijä näytti sille ovea! [/quote] Voimme siis sanoa, että kaikki ovat sitä mieltä että Jenni ja hänen kammottavat biisinsä ovat oksettavia!! Yökk.  [/quote]Taasko sä aloitit? Olet yksin lainauksinesi.

[/quote]

Tässähän on usean kirjoittajan mielipiteet peräkkäin lainattuna. Miksi syyttelet kirjoittajia? Tätä mieltä näyttää olevan suuri osa kommentoijista ja varmasti tämän palstan ulkopuolisistakin. Johan sen osoittaa Jennin surkeiden biisien menestymättömyys latauslistoilla ym. siellä missä biisejä oikeasti kuunnellaan.

Vierailija
49/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jo mainittu, mutta en voi sietää Pepe Willbergin Aamu-biisiä. Hyi _helvetti_ mitä kuvottavaa lässytystä.

Vierailija
50/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:19"] Tällä hetkellä Jenni Vartiainen valitettavasti pitää ykkössijaa inhotuksissa. Jollei ole vielä elettykään, niin mitä sitä uhoamaan kuoleman yli kestävällä. [/quote] OIKEIN! Kaikki hirvittävät Jenni Vartiaisen biisit ovat pahimpia mitä tiedän: Missä muruseni on, Minä sinua vaan, Halvalla, Kaukaa ym "rakkauslaulut". Jos tuollaisia laulelee ja vielä huokailemalla ja läähättämällä miehelle, ei ihme että Jenninkin äijä näytti sille ovea! [/quote] Voimme siis sanoa, että kaikki ovat sitä mieltä että Jenni ja hänen kammottavat biisinsä ovat oksettavia!! Yökk.  [/quote]Taasko sä aloitit? Olet yksin lainauksinesi.

[/quote]

Tässähän on usean kirjoittajan mielipiteet peräkkäin lainattuna. Miksi syyttelet kirjoittajia? Tätä mieltä näyttää olevan suuri osa kommentoijista ja varmasti tämän palstan ulkopuolisistakin. Johan sen osoittaa Jennin surkeiden biisien menestymättömyys latauslistoilla ym. siellä missä biisejä oikeasti kuunnellaan.
[/quote] Hah hah :-)

Vierailija
51/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:30"] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:19"] Tällä hetkellä Jenni Vartiainen valitettavasti pitää ykkössijaa inhotuksissa. Jollei ole vielä elettykään, niin mitä sitä uhoamaan kuoleman yli kestävällä. [/quote] OIKEIN! Kaikki hirvittävät Jenni Vartiaisen biisit ovat pahimpia mitä tiedän: Missä muruseni on, Minä sinua vaan, Halvalla, Kaukaa ym "rakkauslaulut". Jos tuollaisia laulelee ja vielä huokailemalla ja läähättämällä miehelle, ei ihme että Jenninkin äijä näytti sille ovea! [/quote] Voimme siis sanoa, että kaikki ovat sitä mieltä että Jenni ja hänen kammottavat biisinsä ovat oksettavia!! Yökk.  [/quote]Taasko sä aloitit? Olet yksin lainauksinesi. [/quote] Tässähän on usean kirjoittajan mielipiteet peräkkäin lainattuna. Miksi syyttelet kirjoittajia? Tätä mieltä näyttää olevan suuri osa kommentoijista ja varmasti tämän palstan ulkopuolisistakin. Johan sen osoittaa Jennin surkeiden biisien menestymättömyys latauslistoilla ym. siellä missä biisejä oikeasti kuunnellaan. [/quote] Hah hah :-)

[/quote]

Miten niin haha?? Tämä oksetus "Minä sinua vaan" on Spotifyssä sijalla 75 eli revippä siitä. Taitaa olla Jenni itse ja hänen sukulaiset sekä levy-yhtiön vanhat kuppaset äijät jotka luukuttaa biisiä luupilla, jotta mahtuisi edes 100 joukkoon :D Varsinainen rakkauslaulu, salli mun nauraa!

Vierailija
52/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:11"]Sigin biisit Tiina menee naimisiin ja vuosisadan rakkaustarina
[/quote]

Jep joo, ja sitten vielä "hyvää syntymäpäivää"...

Vierailija
53/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskin "sinä vain" ja kuka nyt esittää sen " kun katsoit minuun. .: Anna Eriksson?

Vierailija
54/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sinua vaan

Vierailija
55/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan olla sun (tai mikä se nyt onkaan), Nopsajalan rallatus. Yök.

Vierailija
56/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot silkkii mun sylissäni.....aaaaargh!!!! :-X

Vierailija
57/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan olla sun, niin wt kamaa kuin olla ja osaa.

Kukka kaipaa valoa, ei varsinaisesti rakkauslaulu, mutta samaa löllötystä ja surkeaa löllötystä vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
58/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Yön tuotanto.

Vierailija
59/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpään Sinä ansaitset kultaa. Hyi helvetti mikä äijä:

"mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna sekoiluni päättyy
mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes sun sydämesi särkyy"

Oikein itsesäälin kuningas. Nyyh nyyh, katsokaa kuinka olen paha jätkä, mutta älä vaan unohda mua, koska olen nyt niin ihqu että oikein annan sulle luvan rakastaa jotain parempaa. Ja sitten voinkin taas siirtyä sekoilemaan johonkin seuraavaan suhteeseen kun olen kato vaan tämmönen enkä parempaa osaa.

Vierailija
60/163 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandersin Oikeesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan