Miten erota ilman draamaa?
Lyhyesti: en enää pidä vaimostani, hänestä on tullut jotain muuta kuin se johon aikanaan rakastuin. Puolen vuoden ajan olen kysynyt itseltäni miksi olen vaimoni kanssa ja siihen ei ole vastausta. Niinpä olen päättänyt erota.
Nyt pitäisi päättää, miten eron tekisi mahdollisimman siististi. Voisin tietenkin sanoa, että en enää siedä vaimoani, mutta en näe syytä satuttaa. Toisaalta myöskään valehtelu ei tunnu oikealta. Joten te jotka olette onnistuneet eroamaan siististi, miten olette tehneet sen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vähimmällä draamalla selviät, kun hankit itsellesi oman asunnon, johon muutat joku päivä kun vaimosi on töissä tms. poissa kotoa. Sitten vain avioerohakemus vetämään, ja estät vaimosi puhelut ja somet.
Ihmettelen, miksi olen saanut pelkkiä alapeukkuja, koska tämähän on oikeasti paras keino?
Ei nyt noinkaan, että sanotaan heti, jos epäröi. Ei yleensä ole tapana sitä erokorttia ensimmäiseksi ottaa puheeksi ennen kuin siaa on pohtinut. Ap nyt ainakin on varma. Suhde tuskin on ollut hyvä viimeiset puoli vuotta. Puolisolle tuskin tulee yllätyksenä.