Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erota ilman draamaa?

Vierailija
23.11.2021 |

Lyhyesti: en enää pidä vaimostani, hänestä on tullut jotain muuta kuin se johon aikanaan rakastuin. Puolen vuoden ajan olen kysynyt itseltäni miksi olen vaimoni kanssa ja siihen ei ole vastausta. Niinpä olen päättänyt erota.

Nyt pitäisi päättää, miten eron tekisi mahdollisimman siististi. Voisin tietenkin sanoa, että en enää siedä vaimoani, mutta en näe syytä satuttaa. Toisaalta myöskään valehtelu ei tunnu oikealta. Joten te jotka olette onnistuneet eroamaan siististi, miten olette tehneet sen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä pohtia draamattomuutta, kun itse olet jo asian päättänyt ja vaimosi on autuaan tietämätön ja suunnittelee kanssasi lisääntymistä. Olisi kannattanut ottaa asiat puheeksi jo silloin, kun sinusta alkoi tuntua siltä, ettet rakasta vaimoasi. Kunhan nyt haluaisit vain pyyhkiä hänet siististi elämästäsi, kuin pölyhahtuvan hihalta. 

Olet ansainnut kaiken sen draaman, itkun, raivon ja syytökset, mitkä ovat päällesi tulossa.

Ei nyt noinkaan, että sanotaan heti, jos epäröi. Ei yleensä ole tapana sitä erokorttia ensimmäiseksi ottaa puheeksi ennen kuin siaa on pohtinut. Ap nyt ainakin on varma. Suhde tuskin on ollut hyvä viimeiset puoli vuotta. Puolisolle tuskin tulee yllätyksenä.

Vierailija
22/22 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähimmällä draamalla selviät, kun hankit itsellesi oman asunnon, johon muutat joku päivä kun vaimosi on töissä tms. poissa kotoa. Sitten vain avioerohakemus vetämään, ja estät vaimosi puhelut ja somet. 

Ihmettelen, miksi olen saanut pelkkiä alapeukkuja, koska tämähän on oikeasti paras keino? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä