Äiti toi lapsensa sairaana hoitoon. Nyt meidän pojalla aivan kauheat tulehdukset! Suututtaa!!
Miten joku voi olla niin mäntti, että tuo sairaan lapsensa hoitoon?? Tältä lapselta tarttui meidän pojalle silmätulehdus ja kaamea flussa=(
Kommentit (46)
Ja sille jonka lapset ei anna laittaa silmätippoja: meillä sai laittaa vaan voidetta, tipoista ei tykännyt yhtään.
voi olla varma siitä, että juuri " se lapsi" tartutti hänen lapsensa. pahan flunssan voi saada niin monesta paikasta ja huomaamatta. tuollaisten syntipukkien etsiminen on ihan turhaa. pahatkin flunssat todellakin kuuluvat lasten elämään, samoin silmätulehdukset.
Lapset sairastaa monta kertaa vuodessa ja kyseessähän on pelkkä flunssa, ei mikään kuolemantauti. Ihme hysteerikkö!
Ja miten sä tosiaan tiedät mistä se lapsi on ne pöpöt saanut.
jos se on ollut sun pojalla eka vaikkei heti puhjennut räkätauti poikaan vaan siihen toiseen ekana?
Tai joku muu ollut viiruksen kantaja
Vierailija:
Mutta kaikista törkeintä on se, että joku asiakaspalvelussa oleva (esim. kaupan kassa) on hirveässä räkätaudissa töissä!!! Ja sitten jotkut aina sanoo täälläkin, että ei sitä jonkun flunssan takia voi olla töistä pois, voi olla jos haluatte asiakkaat pitää!!! Jo on ääliö esimies, jos ei sitä tajua!
itse olen ollu RAVINTOLASSA töissä nuhassa, kuumeessa, flunssassa ja MAHATAUDISSA. enkä todella ole ollut ainoa. kaikissa työpaikoissa ei vain sairastella " pikkuasioista" ellei halua palkan pienenevän huomattavasti..
mitä lapsen flunssaan tulee on ikävää että ap:n lapsi on noinkin kipeä. oma lapseni on yskinyt pian viikon, ja todellakin olen joutunut viemään hänet päiväkotiin joka päivä ;(.
hoitele ap lapsi kuntoon, älä turhaan murehdi mistä taikka keneltä taudin on saanut, sillä se ei enään auta.
Vierailija: