Ärsyttää kun mieheni puhuu vaikeuksistamme vanhemmilleen
Meillä on ollut pidempään vaikeaa ja olemme yhdessä sopineet, ettemme kerro asioista kummankaan vanhemmille. Eilen sain kuitenkin tietää, että mieheni on puhunut asioistamme vanhemmilleen. En tiedä mitä hän on sanonut. Ärsyttää. Hän on pettänyt luottamukseni taas kerran.
Kommentit (207)
En ymmärrä koko juttua. Ap ei tiedä, mitä mies on puhunut. Jos vaikka on vastannut kysymykseenonko ongelmia, että on, mutta en halua puhua siitä, niin onko tämäkin sit väärin. Vanhemmat on varmaan huomannut että lasta painaa joku asia. Kai vanhemmtkin sit rupeisi pelkäämään, jos lapsi ei kerro mitään. Että lapsi on vaikka sairas yms.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:38"]
En ymmärrä koko juttua. Ap ei tiedä, mitä mies on puhunut. Jos vaikka on vastannut kysymykseenonko ongelmia, että on, mutta en halua puhua siitä, niin onko tämäkin sit väärin. Vanhemmat on varmaan huomannut että lasta painaa joku asia. Kai vanhemmtkin sit rupeisi pelkäämään, jos lapsi ei kerro mitään. Että lapsi on vaikka sairas yms.
[/quote]
Voihan yleisesti puhua ongelmista, ilman että puhuu parisuhdeasioistaan.
Minusta on ok puhua omille vanhemmilleen jos välit on hyvät ja tosiaan tarvitsee kuuntelijaa tai neuvoja läheiseltä ihmiseltä. Ei se ole puolisolta aina pois. Siitä voi olla apuakin parisuhteeseen.Toivon, että pystyn omiin lapsiini pitämään niin hyvät välit, että he voivat aikuisenakin tulla huolineen luokseni.
AP hyvä, kannattaako sen perusteella, että mies on mielestäni vihjannut puheessaan jotain, että ehkä on jotain puhunut vanhempiensa kanssa, kamalasti stressata? Eikö nyt kannattaisi ensin selvittää onko se mies rikkonut sen lupauksen vai ei, ihan keskustelemalla asiasta suoraan ja rehellisesti. On meinaan mahdollista, että olet tulkinnut jonkin vihjauksen aivan väärin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:48"]
Minusta on ok puhua omille vanhemmilleen jos välit on hyvät ja tosiaan tarvitsee kuuntelijaa tai neuvoja läheiseltä ihmiseltä. Ei se ole puolisolta aina pois. Siitä voi olla apuakin parisuhteeseen.Toivon, että pystyn omiin lapsiini pitämään niin hyvät välit, että he voivat aikuisenakin tulla huolineen luokseni.
[/quote]
Ap:han sanoi, että olivat miehen kanssa sopineet etteivät puhu asioista vanhempiensa kanssa.
no ap, joko puhuit miehen kanssa? Oliko se oikeasti rikkonut lupauksensa?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:24"]
Ihmeellistä. Eka kerta kun kuulen että joku mies tekee näin, oon luullu et tää on vaan naisten juttu. Minulla kolmen seurustelusuhteen on päättänyt se, ettei puoliso osaa pitää meidän välisiä asioitamme meidän välisinä, vaan on kertonut niistä eteenpäin esimerkiksi omille kavereilleen/tutuilleen. Ne saattaa mainita joskus että olivat muuten puhuneet töissä jonkun kanssa jostain minun asiasta, ja kun kysyn miksi ihmeessä, hän sanoo että "me pystytään puhuun ihan kaikesta". Naiset eivät osaa pitää suutaan kiinni oikeista asioista. Entiselle puolisolle joskus sanoin että "puhuttiin töissä sun kuukautisista" (TODELLA arka asia hänelle) Ja se suuttu ihan hirveästi. Sanoin sitten että en tietenkään mä nyt tollasia menis levittelemään.
[/quote]
Minulle on aina ollut päivänselvää, että tietyt parisuhteen asiat kuuluvat ainoastaan asianosaisille. En ole koskaan juorunnut henkilökohtaisimmista asioistamme vanhemmilleni tai ystävilleni. Olen äärimmäisen pettynyt, ettei mieheni ole toiminut samoin.