Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superlihava kuntosalilla!

Vierailija
15.02.2015 |

Siis ainakin 150-kiloinen, todennäköisesti isompi. Miten reagoit? Menetkö kommentoimaan jotain?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...

Vierailija
62/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaapas nyt! En ollut ketään mollaamassa. Painan itse 160 kiloa ja olen alkanut käydä salilla tänä vuonna. Ja ainakin kerran viikossa tulee jotain kommenttia, yleensä joko ihmettelevää tai ihan positiivista. Mutta en vaan tajua miksi en saa treenata rauhassa... Hymyilen ja kiitän, mutta ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:51"]

Rauhoittukaapas nyt! En ollut ketään mollaamassa. Painan itse 160 kiloa ja olen alkanut käydä salilla tänä vuonna. Ja ainakin kerran viikossa tulee jotain kommenttia, yleensä joko ihmettelevää tai ihan positiivista. Mutta en vaan tajua miksi en saa treenata rauhassa... Hymyilen ja kiitän, mutta ärsyttää.

[/quote]Tämä siis ap.

Vierailija
64/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun pelästyin, että minusta puhuit. Kiitos ei mitään kommenteja, ennen menesin vaikka p..u levällään gynelle kuin kuntosalille mutta siitä huolimatta hikoilen kuntosalilla.

Terveisin isohko ihminen

Vierailija
65/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]

Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...

[/quote]

Ei se sali sinun kaltaistesi pikkupillu-pissisten yksinoikeus ole, maksavat ne lihavammatkin korttinsa. Koita keskittyä tuijottelemaan sitä omaa erinomaista naamaasi/persettäsi jos ahdistaa.

T. Normaalipainoinen, mutta pikkupillujen mulkoiluihin kyllästynyt kuntoilija

Vierailija
66/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"]

Hymyilisin ystävällisesti ja saattaisin käydä sanomassa jotakin kannustavaa :) aina loistavaa ja parempi nähdä lihava hikoilemassa salilla kun mäkin jonossa :) jostakin täytyy aina aloittaa!

[/quote]Ymmärrän että olet hyvällä mielellä liikkeellä, mutta miksi käyt sanomassa jotain kannustavaa? Sanotko jotain kannustavaa myös muille treenaajille?

-ap
[/quote]
Huomaan ettei ole sama ajatusmaailma minulla kui suurimmalla osalla av:laisista :D itse siis kun aikoinaan lihavana ja äärettömän epävarmana ihmisenä aloin salilla käymään olisin ilahtunut kun joku olisi käynyt tsemppaamassa :) eli tiedän nyt etten avaa suutani salilla :D

Vierailija
67/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kommentoi, enhän kommentoi muidenkaan liikkumista. Hänelle on varmasti mukavampaa käydä salilla ihan rauhassa ja niin ettei tuijoteta tai kommentoida

Vierailija
68/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle siellä muiten tekemiset kuule. Kyllä mä joskus omassa mielessä ajattelen, että hieno juttu, mutta siihen se jää. Meidän salilla on laihdutusryhmiäkin, joten kokeneet on tottuneet. Kyllä tuolla meidän salilla moljottajat yms. ovat aloittelijoita tai muuten vain väärässä paikassa. 

Vierailija
69/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"] Hymyilisin ystävällisesti ja saattaisin käydä sanomassa jotakin kannustavaa :) aina loistavaa ja parempi nähdä lihava hikoilemassa salilla kun mäkin jonossa :) jostakin täytyy aina aloittaa! [/quote]Ymmärrän että olet hyvällä mielellä liikkeellä, mutta miksi käyt sanomassa jotain kannustavaa? Sanotko jotain kannustavaa myös muille treenaajille?

-ap [/quote] Huomaan ettei ole sama ajatusmaailma minulla kui suurimmalla osalla av:laisista :D itse siis kun aikoinaan lihavana ja äärettömän epävarmana ihmisenä aloin salilla käymään olisin ilahtunut kun joku olisi käynyt tsemppaamassa :) eli tiedän nyt etten avaa suutani salilla :D

[/quote]Ei hätää, kyllähän sen näkee jos joku on hyvällä mielellä liikkeellä. Ihmettelen vaan, kun itse ajattelen asiasta täysin eri lailla :)

Vierailija
70/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yrittävät rohkaista, kun miettivät häpeiletkö olla siellä, ja siksi haluavat ottaa ystävällistä kontaktia osoittaakseen tukeaan. Voisiko sen ottaa ihan läpikotaisen myönteisesti vastaan?

Vierailija
71/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ihan vitusti :DD Laihduttakoon läskit ensin ja sitten vasta käymään salilla, ei se ole läskien harrastus.

Vierailija
72/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"] Hymyilisin ystävällisesti ja saattaisin käydä sanomassa jotakin kannustavaa :) aina loistavaa ja parempi nähdä lihava hikoilemassa salilla kun mäkin jonossa :) jostakin täytyy aina aloittaa! [/quote]Ymmärrän että olet hyvällä mielellä liikkeellä, mutta miksi käyt sanomassa jotain kannustavaa? Sanotko jotain kannustavaa myös muille treenaajille?

-ap [/quote] Huomaan ettei ole sama ajatusmaailma minulla kui suurimmalla osalla av:laisista :D itse siis kun aikoinaan lihavana ja äärettömän epävarmana ihmisenä aloin salilla käymään olisin ilahtunut kun joku olisi käynyt tsemppaamassa :) eli tiedän nyt etten avaa suutani salilla :D

[/quote]Ei hätää, kyllähän sen näkee jos joku on hyvällä mielellä liikkeellä. Ihmettelen vaan, kun itse ajattelen asiasta täysin eri lailla :)
[/quote]

Tarkoitatko siis että ottaisit/joku ottaisi sen vittuiluna ja kiusaamisena? Ymmärrän toisaalta että epävarmat voivat sen niinkin ottaa... ehkä parempi olla sanomatta mitään nii ei tule väärinkäsityksiä :)

Vierailija
73/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Kuten en muihinkaan. Mieluiten olisin yksin. :D

Vierailija
74/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuntosalilaitteiden painoraja?

Vierailija
75/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:54"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"] Hymyilisin ystävällisesti ja saattaisin käydä sanomassa jotakin kannustavaa :) aina loistavaa ja parempi nähdä lihava hikoilemassa salilla kun mäkin jonossa :) jostakin täytyy aina aloittaa! [/quote]Ymmärrän että olet hyvällä mielellä liikkeellä, mutta miksi käyt sanomassa jotain kannustavaa? Sanotko jotain kannustavaa myös muille treenaajille?

-ap [/quote] Huomaan ettei ole sama ajatusmaailma minulla kui suurimmalla osalla av:laisista :D itse siis kun aikoinaan lihavana ja äärettömän epävarmana ihmisenä aloin salilla käymään olisin ilahtunut kun joku olisi käynyt tsemppaamassa :) eli tiedän nyt etten avaa suutani salilla :D [/quote]Ei hätää, kyllähän sen näkee jos joku on hyvällä mielellä liikkeellä. Ihmettelen vaan, kun itse ajattelen asiasta täysin eri lailla :) [/quote] Tarkoitatko siis että ottaisit/joku ottaisi sen vittuiluna ja kiusaamisena? Ymmärrän toisaalta että epävarmat voivat sen niinkin ottaa... ehkä parempi olla sanomatta mitään nii ei tule väärinkäsityksiä :)

[/quote]Se tuntuu tavallaan siltä että minut erotetaan joukosta. Tavallaan tullaan huomauttamaan painosta. Tietyllä tavallaa: "Oho, oletpas sinä lihava", vaikka eri sanoilla.

-ap

Vierailija
76/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa mukava että kuntoilee!:)

Vierailija
77/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:57"]

Ne yrittävät rohkaista, kun miettivät häpeiletkö olla siellä, ja siksi haluavat ottaa ystävällistä kontaktia osoittaakseen tukeaan. Voisiko sen ottaa ihan läpikotaisen myönteisesti vastaan?

[/quote]Tämä olisi tietysti ihannetilanne. Painoni on kuitenkin minulle vähän herkkä asia, joten en välttämättä osaa suhtautua kommentteihin (edes positiivisiin) neutraalisti.

-ap

Vierailija
78/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:00"]

Mikä on kuntosalilaitteiden painoraja?

[/quote]Se vaihtelee. Salilla jolla käyn painoraja on laitteesta riippuen 180 kg:sta ylöspäin. 

-ap

Vierailija
79/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...
[/quote]

Siis sun ei tuu salil hiki, mitä helvettii siä sit teet? Anna ny nekin vaan olla siä hikisen ja punasen, ainaki pudottaa painoo ja saavat lihasta.

Vierailija
80/96 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:58"]

Nauraisin ihan vitusti :DD Laihduttakoon läskit ensin ja sitten vasta käymään salilla, ei se ole läskien harrastus.

[/quote]

Meinaatko että niillä perussalivehkeillä: steppereillä, kuntopyörillä, taljoilla, saadaa jotain lihaksia aikaan :D:D:D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi