Superlihava kuntosalilla!
Siis ainakin 150-kiloinen, todennäköisesti isompi. Miten reagoit? Menetkö kommentoimaan jotain?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla... [/quote] Siis sun ei tuu salil hiki, mitä helvettii siä sit teet? Anna ny nekin vaan olla siä hikisen ja punasen, ainaki pudottaa painoo ja saavat lihasta.
[/quote]
Tulee mulle hiki, mutta nuoren ja hyvännäköisen naisen hikoilu on seksikästä...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...
[/quote]
EI SIIS MILLÄÄN PAHALLA????
Mä haluun salille, jonne pääsemiseksi pitää läpäistä emaptia- ja suvaitsevaisuustestit normaalina.
Pientäkin ylipainoa on hankala liikuttaa. Ei voi kuin ihailla sellaista itsesäätelyä, että saa 150kg kehonsa salille kaltaistesi ääliöiden tuijotettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:58"]
Nauraisin ihan vitusti :DD Laihduttakoon läskit ensin ja sitten vasta käymään salilla, ei se ole läskien harrastus.
[/quote]
Meinaatko että niillä perussalivehkeillä: steppereillä, kuntopyörillä, taljoilla, saadaa jotain lihaksia aikaan :D:D:D
[/quote]
Olen mitannut satojen ihmisten kehon koostumuksia. Voin paljastaa, että 150 kilon liikuttaminen miten tahansa vaatii lihaskuntoa. Tämä näkyymnittauksissa niin etten ole nähnyt yli 110kg painavaa ihmistä, jolle laite käskisi lisäämään lihaksia. Lievässä ylipainossa tätä kyllä näkee paljon.
Hah läskit vetää taas herneet nenään totuuksista. Koittakaa nyt ymmärtää, että mieluummin ne miehetkin katsoo mua kuin jotain hyllyvää valasta... Sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:24"]Hah läskit vetää taas herneet nenään totuuksista. Koittakaa nyt ymmärtää, että mieluummin ne miehetkin katsoo mua kuin jotain hyllyvää valasta... Sori vaan.
[/quote]
Voi olla. Mutta tuskin sua kuunnellaan mielellään. Ilkeys ei kyllä ole kovin seksikästäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:24"]Hah läskit vetää taas herneet nenään totuuksista. Koittakaa nyt ymmärtää, että mieluummin ne miehetkin katsoo mua kuin jotain hyllyvää valasta... Sori vaan. [/quote] Voi olla. Mutta tuskin sua kuunnellaan mielellään. Ilkeys ei kyllä ole kovin seksikästäkään.
[/quote]
Voi, oletko vähän kateellinen? :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:58"]Nauraisin ihan vitusti :DD Laihduttakoon läskit ensin ja sitten vasta käymään salilla, ei se ole läskien harrastus.
[/quote]
T: nico, 15-vee, 163 cm, 42 kg, kaksi viiksikarvaa and counting
En sanoisi mitään, mutta mielessäni ihailisin, että on aloittanut terveellisemmät elämäntavat. Reilusti ylipainoisena on nimittäin taatusti suurempi kynnys mennä kuntosalille.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]
Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...
[/quote]
Ei se sali sinun kaltaistesi pikkupillu-pissisten yksinoikeus ole, maksavat ne lihavammatkin korttinsa. Koita keskittyä tuijottelemaan sitä omaa erinomaista naamaasi/persettäsi jos ahdistaa.
T. Normaalipainoinen, mutta pikkupillujen mulkoiluihin kyllästynyt kuntoilija
[/quote]
Haha luuletko loukkaavas mua tolla nimittelyllä? :) Se kertoo vaan, että olet mulle kateellinen. Sori, mutta tiedän olevani erinomainen, toisin kuin sinä. Ja kyllä, pillu on pieni ja kehuttu ;)
Se, että lihava on salilla ei aina välttämättä tarkoita sitä, että terveet elämäntavat on hiljattain aloitettu. Ison määrän pudottaminen terveellä tavalla on hidasta ja vaikka painoa olisi jo pudonnut ja kunto kasvanut, voi vaatekoko edelleen olla huomattavasti keskivertoa isompi.
t. edelleen lihava, joskin jo huomattavasti pienempi treenaaja
45 jatkaa vielä:
... joka ei kaipaa mitään kommentteja treenaamisestaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:37"]
Se, että lihava on salilla ei aina välttämättä tarkoita sitä, että terveet elämäntavat on hiljattain aloitettu. Ison määrän pudottaminen terveellä tavalla on hidasta ja vaikka painoa olisi jo pudonnut ja kunto kasvanut, voi vaatekoko edelleen olla huomattavasti keskivertoa isompi.
t. edelleen lihava, joskin jo huomattavasti pienempi treenaaja
[/quote]Tämä on totta. Minä olen pudottanut jo melkein 40 kg. Projekti jatkuu... siellä salillakin, huolimatta muutaman teinin kiukuttelusta mammapalstalla :D Onneksi tajusin valita salin joka on aikuisten suisiossa.
-ap
Pitäisiköhän sen herkän paikan suhteen tehdä töitä? Jos painaa erittäin paljon, se pistää silmään, eihän sille mitään voi. Oikeastaan on aika paljon vaadittu, jos kaikkien pitäisi onnistua teeskentelemään, etteivät ole huomanneet mitään. Voidaan kysyä, onko se järkevääkään.
Jos sitten päästään ideaalitilanteeseen, jossa kukaan ei katso kahta kertaa, sitten taas alat epäillä, oletko näkymätön, ja mistä se johtuu - kohteliaisuudesta vai vastenmielisyydestä? Samalla kiellät itseltäsi mahdollisuuden myönteisiin kontakteihin toisiin ihmisiin. Valitettavasti nämä ovat harvenemaan päin muutenkin, että sinänsä ehkä tasa-arvoista, mutta kaikki häviävät, jos sosiaalinen säännöstö rakennetaan ihmisallergikkoja varten.
Ihmisellä on tarve löytää kipeille kohdilleen sellaiset ulkoiset selitykset, jotka eivät mitenkään voi korjaantua. Se on viime kädessä energianhukkaa, vaikka alkuvaiheessa sellainen kainalosauva saattaa auttaa liikkeelle.
Miksi menisin, ajattelisin että hyvä että yrittää saada kiloja pois.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:38"]
Jos sulla oikeasti on se motivaatio laihduttaa ja päästä hyvään kuntoon, niin mitä perskeleen merkitystä sillä on mitä muut ajattelee ja kattooko ne sua?
[/quote]
Hyväkin motivaatio laskee, jos pääsee negatiivisen huomion kohteeksi. En minä ainakaan ole niin immuuni, etteikö minuun vaikuttaisi vaikkapa kuntosalilla instagrammaava pimu, joka päättää ottaa juuri minusta sen varoittavan esimerkkikuvan. Tai ihmisistä, jotka vielä aikuisiällä saavat viihdettä muiden osoittelusta ja naureskelusta. Jos joku muu voi todella väittää pystyvänsä elämään aivan täysin piittaamatta muiden kommenteista ja silmien pyörittelystä, onnea vain hänelle.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]
Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...
[/quote]
siis ensin kuntoon, ja sitten vasta kuntosalille. juuri näin...
ja jos tuo ei ollut pahalla niin enpä uskalla kysyä mikä olisi sitten se ikävämpi lohkaisu. tuntuuko kovinkin hyvältä kun pääsee pahoittamaan toisten mielen? tuleeko oikein ihana lämmin tunne sisälle?