Superlihava kuntosalilla!
Siis ainakin 150-kiloinen, todennäköisesti isompi. Miten reagoit? Menetkö kommentoimaan jotain?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 07:48"]
Käsittämätöntä skeidaa täällä muka itsestään huolta pitävä ei voisi olla fiksu. Juu liikalihavuushan se on älykkyyden merkki...
[/quote]Epäilen, että tuon yhden kirjoittajan älykkyyttä ei epäilty hänen ulkonäkönsä takia, vaan hänen aivottomien kommenttiensa sisällön takia. Ja ne kommentit olisivat ihan yhtä älyttömiä vaikka ne lausuisi kolmesataakiloinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"]
Hymyilisin ystävällisesti ja saattaisin käydä sanomassa jotakin kannustavaa :) aina loistavaa ja parempi nähdä lihava hikoilemassa salilla kun mäkin jonossa :) jostakin täytyy aina aloittaa!
[/quote]
Älä mee sanomaan. Äläkä erityisemmin hymyilekään, ellei se ole sun tapa muutenkin. Kohtele sitä just tasan niinku hoikkiakin kuntoilijoita. Nimittäin kokemuksesta voin kertoa että se into lähteä sinne salille lopahtaa ihan suhteellisen tehokkaasti jos siellä joku alkaa kiinnittää huomiota.
T.ex-lihava
Ensimmäinen ajatus varmaan päässäni on, että "kauankohan tuokin täällä kuvittelee jaksavansa, ei tuosta mitään tule jos meinaa laihtua". Sori en vain voi ajatuksilleni mitään ja sanoin ne nyt tässä ääneen.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:37"]
Kuntosalilla käy ihan tajuttomasti ihmisiä vain oleilemassa. Pitkät tauot ja "kuntoilun" aikana heitetään painot minimiin ja kevyesti vähän heilutellaan laitteessa käsiä ja jalkoja kevyen näköisesti. Lopetus tulee aina ennen hengästymistä tai hikoilua. Kasvoista näkee, että ei tunnu missään. Jostain syystä kehitystä ei näillä näy, vaikka kävisivät useamman kerran viikossa.
[/quote]
Et voi päälle päin tietää, mistä eri syistä ihmiset salilla käyvät. Monella on esim. selkä- ja tukielinsairauksia, MS-tautia, reumaa tai muuta sellaista, jolloin tärkeintä ei ole lyödä aina vaan lisää painoa, hikoilla ja hengästyä, vaan vetreyttää lihaksia ja pitää liikeradat kunnossa.
Parempi keskittyä vaan siihen omaan tekemiseen salilla. Kenenkään muun treeneistä ja motiiveista kun ei voi mitenkään tietää totuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:37"]
Kuntosalilla käy ihan tajuttomasti ihmisiä vain oleilemassa. Pitkät tauot ja "kuntoilun" aikana heitetään painot minimiin ja kevyesti vähän heilutellaan laitteessa käsiä ja jalkoja kevyen näköisesti. Lopetus tulee aina ennen hengästymistä tai hikoilua. Kasvoista näkee, että ei tunnu missään. Jostain syystä kehitystä ei näillä näy, vaikka kävisivät useamman kerran viikossa.
[/quote]
Et voi päälle päin tietää, mistä eri syistä ihmiset salilla käyvät. Monella on esim. selkä- ja tukielinsairauksia, MS-tautia, reumaa tai muuta sellaista, jolloin tärkeintä ei ole lyödä aina vaan lisää painoa, hikoilla ja hengästyä, vaan vetreyttää lihaksia ja pitää liikeradat kunnossa.
Parempi keskittyä vaan siihen omaan tekemiseen salilla. Kenenkään muun treeneistä ja motiiveista kun ei voi mitenkään tietää totuutta.
[/quote]
Tämä! Itse käyn selkärankareuman takia, pitääkseni selän liikettä yllä. Reuhtomaan en siellä mitenkään voi alkaa, mun harjottelu varmaan näyttää täysin typerältä ja turhalta, mutta voin kertoa että sitä se ei ole.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:50"]Kuntosalilla pitäisi olla kielto läskeille ja rumille... Ällöttää katsoa kun ne hyllyy hikisenä ja punaisena. Mun mielestä ne vois vaikka kotona eka jumpata ittensä kuntoon ja tulla salille vasta sitten kun on katseenkestäviä. Ei siis millään pahalla...
[/quote]siis kuntosalit on pienestä. Ei käsittääkseni mikään iskupaikka kauniille ja röyhkeille. Läskin raha on yhtä hyvä kuin laihan raha.
Ainut asia mikä salilla oikeasti ärsyttää on ne isossa porukassa liikkuvat teinipojat. Niitä on yleensä siinä samassa ringissä sellainen 5-6 poikaa ja tekevät aina penkkiä. En minä tiedä mikä niissäkin sitten loppujen lopuksi vituttaa, eihän ne mitään pahaa ole minulle tehneet. Kai niistä teinipojista vaan huokuu joku sellainen vitutusta aiheuttava signaali.
Toinen juttu on sitten kaikki kyylääjät ihan missä tahansa, mutta myös salilla. Jotkut vanhemmat ukot tätä juuri tekee, että sen näkee oikein miten he oman päänsä sisällä käyvät sitä keskusteluaan, mutteivat kuitenkaan tule mitään sanomaan. Tai sitten vaan kuvittelen? Joskus on tehnyt kuitenkin mennä mieli kysymään, että vittuako sinä siinä tuijotat?
Ihan tosilihavia ei tuolla salilla missä itse käyn, tule mieleen kuin yksi. Ei minulla ole siihen mitään mielipidettä, aina se vaan tuntuu sitä samaa reisienloitontajaa tekevän.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"]
Hymyilisin ystävällisesti ja saattaisin käydä sanomassa jotakin kannustavaa :) aina loistavaa ja parempi nähdä lihava hikoilemassa salilla kun mäkin jonossa :) jostakin täytyy aina aloittaa!
[/quote]
Älä mee sanomaan. Äläkä erityisemmin hymyilekään, ellei se ole sun tapa muutenkin. Kohtele sitä just tasan niinku hoikkiakin kuntoilijoita. Nimittäin kokemuksesta voin kertoa että se into lähteä sinne salille lopahtaa ihan suhteellisen tehokkaasti jos siellä joku alkaa kiinnittää huomiota.
T.ex-lihava
[/quote]en usko että ap:n aivokapasiteetti riittää näin pitkälle. Luulen, että hän menee nyt kommentoimaan lihavalle, jotta läski ei pilaa hänen päiväänsä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:58"]
Nauraisin ihan vitusti :DD Laihduttakoon läskit ensin ja sitten vasta käymään salilla, ei se ole läskien harrastus.
[/quote]
Joo kyllä se sen verran koominen näky olisi, että aika vaikea olis pokkaa pitää. Selän takana naureskelisin ja kai sitä jotain kommenttia olis pakko heittää.
Jos sulla oikeasti on se motivaatio laihduttaa ja päästä hyvään kuntoon, niin mitä perskeleen merkitystä sillä on mitä muut ajattelee ja kattooko ne sua?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 07:48"]Käsittämätöntä skeidaa täällä muka itsestään huolta pitävä ei voisi olla fiksu. Juu liikalihavuushan se on älykkyyden merkki...
[/quote]mulle kyllä tulee heti mieleen, että ainakin kehonrakentajat ja salinaiset ovat pinnallisia ja jopa tyhmiä.
no voi herranjestas tottakai menisin oikeen naaman eteen nauramaan ja kailottamaan LÄSKI LÄSKI LÄÄSKII LÄSSKIIIIII LLÄÄLLLÄSSSSSKKKIIIII sitte tunkisin väkisin patongin kurkkuun ja sanoisin että tästä sä nautit kuitenki enemmän senki ihravuori
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:24"]
Hah läskit vetää taas herneet nenään totuuksista. Koittakaa nyt ymmärtää, että mieluummin ne miehetkin katsoo mua kuin jotain hyllyvää valasta... Sori vaan.
[/quote]
Siinähän katsoo, se on just hyvä. Mä olin ennen lihava, oli ihanaa kun salilla sai olla rauhassa. Nyt hoikkana vituttaa joidenkin tuijotukset. Onneks suurin osa miehistäkin on siellä kuntoilemassa, ei kyyläämässä naisia. Samoin kun suurin osa meistä naisista siellä kuntoilee, ei esittele itseään.
No onhan keskustelu. Minä en haluaisi, että kukaan tulee kommentoimaan olemustani kuntosalilla, olinpa minkä kokoinen ja painoinen tahansa. Pyydettäessä itse kukin varmasti ymmärtää auttaa laitteiden kanssa, mutta toisen ulkonäön kommentointi ja muiden asiakkaiden kuvaaminen on vain ja ainoastaan idioottimaista.
Voit olla sitä mieltä, että lihavilla ei ole mitään asiaa kuntosalille. Voit olla heidän seksuaalisesta viehätysvoimastaan mitä mieltä tahdotkin. Voit pitää heitä vastenmielisinä, jos tahdot. Voit olla aivan ältsin äimistynyt heidän rohkeudestaan tulla sennäköisenä salille, ja voit ajatuksissasi jopa onnitella häntä saavutuksestaan. Siitä huolimatta: älä kommentoi.
IMO on vain hieno juttu, että ylipainoinen rohkenee harrastaa liikuntaa. Pointti onkin se, että se ei oikeastaan kuulu minulle hevon hemmettiä. Eikä oikeastaan muillekaan.
go away!! mitä se sulle kuuluu?? en ikinä puutu toisten ihmisten tekemisiin salilla, paitsi joskus jotkut pissikset tuijottelevat toisia ja varaavat laitteita liian kauan, silloin joidun avaamaan sanallisen arkkuni
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"]
[/quote]Ymmärrän että olet hyvällä mielellä liikkeellä, mutta miksi käyt sanomassa jotain kannustavaa? Sanotko jotain kannustavaa myös muille treenaajille?
-ap
Annan toisen rauhassa kuntoilla.En mene kommentoimaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:43"]
mäkkärin jonossako sen pitäisi sinun mielestäsi olla? ainahan täällä vingutaan miten laardikasat kulutaa verovaroja ja rasittaa terveydenhuoltoa... sitten kun sille yritetään oma-aloitteisesti ja omilla rahoilla tehdä jotain niin eikö sekään sitten kelpaa? sanokaa nyt läskinvihaajat kerrankin että miten pitäisi olla ettei koko ajan joku tulisi kettuilemaan
[/quote]
Sama juttu työttömien kanssa. Haukutaan ja mollataan että makaavat sohvalla verorahoilla, mutta kun yrittää työllistyä niin siitäkin ulistaan ettei kukaan työttömiä töihin ota, haastattelijatkin vain nauravat pihalle.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:43"]
mäkkärin jonossako sen pitäisi sinun mielestäsi olla? ainahan täällä vingutaan miten laardikasat kulutaa verovaroja ja rasittaa terveydenhuoltoa... sitten kun sille yritetään oma-aloitteisesti ja omilla rahoilla tehdä jotain niin eikö sekään sitten kelpaa? sanokaa nyt läskinvihaajat kerrankin että miten pitäisi olla ettei koko ajan joku tulisi kettuilemaan
[/quote]
Sama juttu työttömien kanssa. Haukutaan ja mollataan että makaavat sohvalla verorahoilla, mutta kun yrittää työllistyä niin siitäkin ulistaan ettei kukaan työttömiä töihin ota, haastattelijatkin vain nauravat pihalle.