Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Oletko kateellinen sinua varakkaammille ihmisille?

Vierailija
11.09.2006 |

Vai oletko aidosti sitä mieltä, että et haluaisi yhtään lisää rahaa? Ja jos saisit rahaa, osaisitko käyttää sitä paremmin kuin nyt sinua varakkaammat ihimiset? Miksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta turha mun kadehtia, kun olen hoitovapaalla, pienemmät tulot on oma valinta :)

Vierailija
22/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ulospäin näyttää kaikki olevan kunnossa, niin joku on tosiaan huonommalla tolalla jostain muualta. EI täällä maan päällä paratiisissa elävää ihmistä olekaan.

t: 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ollut mahdollisuudet käydä ulkomaita myöten kaikissa hienoissa kouluissa, kun itse on saanut kituutella perusasioiden parissa.

Nyt olen jälleen taas töissä ja olen päässyt tienaamaankin ihan mukavasti, joten nyt on taas kaikki hyvin.

Vierailija
24/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika surullista, jos jonkun on lohdutettava itseään sillä, että varmaan muillakin on edes salassa murheita, että voi itse olla tyytyväinen omaan elämäänsä. Ei kuulosta kovinkaan terveeltä. Paljon kannattavampaa olisi antaa toisten rauhassa elää iloineen ja olla spekuloimatta heidän mahdollisia murheitaan, ja keskittyä itsekin nauttimaan niistä oman elämänsä iloista.

Vierailija
25/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitin kanssanne! Olishan se mielenterveydellisesti parempi kadehtia kaikkia jolla on isompi/uudempi/trendikkäämpi talo/auto. JEP!

t: 8

Vierailija
26/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai minulla saisi olla enemmänkin.

Uskon, että Suomessakin voi " tehdä rahaa" , jos asennoituu oikein, hankkii tietoa ja uskaltaa (sijoittamalla siis, tai ostamalla asuntoja, remontoimalla ne ja myymällä kalliimmalla.)

Vaikken rahasta, niin olen muusta kyllä kateellinen. Olen kateellinen jokaiselle naiselle, jota on joku mies joskus rakastanut niin paljon, että on mennyt tämän kanssa naimisiin. Ja olen kateellinen jokaiselle, jolla on lapsia. Näitä minulla ei ole, enkä voi niitä yksin saada/tehdä, kuten rikkaudet voisi.

Vierailija
27/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden nimissä täytyy kyllä sanoa, että pärjäämme taloudellisesti aika hyvin.

Vierailija
28/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietysti haluaisin enemmän rahaa.

Olisi mukava asua omassa talossa. Ja että rahaa olisi niin ettei tarvisi jokaista senttiä laskea..

Vierailija
29/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko myöntää, että hieman kade olen miehen veljen vaimolle. Hän oli pienenä isän ja äidin pikkuprinsessa, joka pääsi (yhdessä kaksoisisarensa kanssa) matkustelemaan paljon ja sai varmasti lähes kaiken, mitä halusi. Nyt hänen miehensä tienaa todella hyvin ja rouva saa taas mitä itse haluaa, näkemättä itse juurikaan vaivaa sen eteen (keskinkertainen tutkinto ja työ). Tiedän, voisihan sitä itse kukin puolisonsa valita varakkuuskriteerin mukaan, mutta siitä ei ole kyse, rakastan syvästi omaa miestäni, joka on (ja tulee varmasti aina olemaan) keskituloinen. Mutta em. ihmisen asenne on joskus hieman ikävä (kuten: " en tajua, miten joku voi olla toiselle kateellinen vaikkapa ulkomaanmatkasta, en ole itse ikinä ollut" . No et kai, kun olet aina päässyt matkustelemaan minkä verran olet halunnut). Joten pakko myöntää, että joskus kateuden pieni peikko nostaa päätään kun on esim. varaa hankkia oma talo pääkaupunkiseudulta miehen tienestien vuoksi, eikä siitäkään ole varmaan haittaa, että isi ja äiti edelleen auttavat ihan reilusti..

Vierailija
30/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA, jollekin todella rikkaalle, (tyyliin Kimi Räikkönen), olen vähän kateellinen. Olisi ihanaa, kun voisi ostaa jonkun miljoonien eurojen talon tuosta vaan ilman että se tuntuu missään. Itsellämmekin on miljoonan euron talo, mutta kyllä se taloudessa tuntuu.

Vierailija
31/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan itsekin varakkaita.

Kateutta olen kyllä saanut kokea ns. ystäviltäkin. Mikä on johtanut siihen että, ei pahemmin huvita pitää enää mitään yhteyttä.

Mä en ole mitenkään kehuskellut ostoksillani, mutta eihän ne voi olla näkymättäkään. Sitten saa kuulla kaikenmaailman väheksyviä kommentteja. Rahaa ollaan kyllä jatkuvasti lainaan pyytämässä.

Ei tääkään aina mitään herkkua ole.

Vierailija
32/32 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan isoista rahoista haaveillut ja varsinkin monta masennusjaksoa sairastaneena olen oppinut arvostamaan ihan muita asioita. Kyllähän se raha väline on ja pakko sitä on vähän olla mutta en sitä niin kauheesti himoitse ja Räikkösen linnat ja muut ökyt on mulle ihan mitään sanomattomia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan