Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nataschasta vielä...

Vierailija
19.09.2006 |

Kun on kerta päässyt ihmisten ilmoille sieppaajansa kanssa, mm. kauppaan, torille ja laskettelukeskukseen, niin tulee vaan mieleen, että miten on toimittu kun N:lla on tullut vessahätä. ONko hän päässyt yksin vessaan? Siellähän hän olisi voinut sanoa jollekin toiselle naiselle että viitsitkö soittaa poliisit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on paljon melua tyhjästä. Pakomahdollisuuksia vaikka kuinka jos oikeasti olisi halunnut lähteä. Ei mua olis ainakaan estänyt uhkailut esim naapureiden tappamisesta jos tosiaan olisin halunnut lähteä. So What?

Vierailija
2/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tynnyrissä kasvanut lapsi voisi ymmärtää mahdollisuuksiaan samalla tavalla kuin te normaalit aikuiset nyt? Lapsi on niin helppo syyllistää, ihan " tavalliset" perheetkin tekevät sitä, ja se toimii tehokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen pikku juttu teiltä nataschan arvostelijoilta on jäänyt huomaamatta että se KAAPATTIIN 8-VUOTIAANA JA PIDETTIIN KYMMENEN VUOTTA KELLARISSA ILMAN KONTAKTEJA MUIHIN IHMISIIN KUIN SIEPPAAJAANSA. siinä menee nuppi sekaisin, uskotteko? silla tavalla kasvaneelta ihmiselta (joka veläkin 18-vuotiaana on aika nuori ja varmaan aika lapsellinen) ei VOI ODOTTAA " NORMAALIA" KÄYTÖSTÄ.

ruvetkaa sitten vertaamaan omaan käyttäytymiseenne kun olette kokeneet saman.

Vierailija
4/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natascha oli lapsi kun hänen siepattiin. Ainoa varsinainen ihmiskontakti oli itse sieppaaja. Sieppaaja oli koko ajan sanonut, että tappaa sekä nataschan että ne, joilta tämä yrittää pyytää apua.

Vierailija
5/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siellä hiihtokeskuksen vessassa sieppaaja odotti naistenvessan oven takana ja oli juuri uhkaillut noilla tappamisilla jos N pyytää apua vessassa joltakin. Siellä vessassa oli sitten ollut joku toinen nainen, joka N:n epäonneksi oli kuitenkin ollut saksaa puhumaton turisti...

Vierailija
6/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti että puusuksilla hiihdin vielä 80-luvulla. jostain syystä ei oikein myötätuntoa heru kun ns panttivangilla paremmat olot

Vierailija
7/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natascha on kertonut, että pidettiin puoli v. kellarissa ja sitten sai olla päivät kaappaajan kanssa yläkerrassa, ainoastaan yöt vietti kellarissa.

Joten en ymmärrä miksi siristelee silmiään, kun on ihan normaalisti ollut valossa päivät.

Ja siitä paosta vielä, niin itse on kertonut että pelkäsi alkaa kertomaan kellekään, sillä aika ei olisi riittänyt, jos olisi alkanut huutaa ihmiset ei olis tajunneet mitään vaan kaappaaja olis kerennyt tekemään jotain.

Vierailija
8/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen mielummin köyhä ja tasapainoisessa kodissa kuin rikas kodissa jossa isä käyttää minua hyväkseni.

Että pitäisi varmaan olla kateellinen ex-miehelle kun lastenkodissa kasvaneena päässyt käymään etelässkin ja minä normaalissa kodissa kasvanut en lapsena päässyt Ruotsia pidemmälle.

Kyllä mä olen ex-miestäni onnellisempi ja tasapainoisempi nyt aikuisena ja minulla on paljon parempia " eväitä" tarjota lapsilleni kun olen kotoa saanut muutakin kuin rahallista arvoa.

Vierailija
9/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taannu paljoa. Eri asia jos kaapataan vaikka pari vuotiaana

Vierailija
10/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut sitä ja tätä mut en niitä ala kaikelle kansalle selostamaan

Vierailija
11/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä (vai oliko siinä haastattelussa?) sanoi, että hän oli vahvempi kuin kaappaaja sen vuoksi, että hänellä kuitenkin oli ollut vähän normaalimpi elämä ennen kuin kaappaajalla. Että hänen äitinsä ja isänsä kuitenkin olivat edes teeskennelleet, että olivat rakastaneet häntä. Tai jotain sellaista, pisti vaan korvaan... Toki voi olla jotain kaappaajan mustamaalaus-juttuja, mistäs tuota tietää. Vain N tietää mikä on totta.

Vierailija
12/12 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään. Eivät edes omille vanhemmilleen. Koska LAPSI, joka 8- vuotiaskin on, on aikuisen helppo manipuloida uskomaan ihan mitä vaan. Eihän muuten mitään pitkäkestoisia hyväksikäyttöjuttuja pääsisi koskaan syntymäänkään. Jos joku yrittäisi jotain, niin lapsi menisi heti kertomaan vanhemmille tai opella tmv., että " setä teki sitä ja tätä ja minusta tuntui oudolle" . Mutta kun asia ei ole näin yksinkertainen.

Eli minusta ei mitenkään kummallista, että lapsi ei uskalla pyytää apua vierailta ihmisiltä, jos se ainut ihminen, jonka kanssa hän on päivittäin kontaktissa sanoo, että niin ei saa tehdä. Eihän monet ihan tavallisetkaan lapset osaa tai uskalla pyytää vierailta apua, johonkin ihan tavalliseen juttuun. Miten sitten jossain vessassa uskaltaisi ruveta ventovieraalle selittämään, että " soita nopeasti poliisi, äläkä mene ulos täältä vessasta, kun tuo ulkona seisova mies tappaa sut muuten" .

Muuten en juttua tunne, että ämpäreihin sun muihin en osaa ottaa kantaa.