Onko teillä vyötärönympärys alle 80 cm?
Erityisesti pitkät naiset (yli 170 cm), mikä teillä on vyötärönympärys? Mull ihan järkky 85 cm!!!
Kommentit (210)
Pituus 159 cm, paino 47 kg ja vyötärönympärys 57 cm.
Vaimokeella paino noin 72kg, vyötärö 59cm ja pituutta 191cm. Hämmästyttävä vartalo.
Oon 171 pitkä ja vy on 64. Painoa 56. Ikää lähemmäs 50. Siinä nyt muutama luku.
Vierailija kirjoitti:
Olen 155cm ja 48kg mutta vyötärö on 61cm. Inhottaa olla näin roteva.
Lyhyet yleensä on "rotevia".
Pituus ja paino 170/ 68, vyötärö 76 cm.
Mittasin äsken. Olen 180 cm pitkä ja vyötärön ympärys on 78 cm. Olen tyytyväinen.
Käyttäjä28220 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti pitkät naiset (yli 170 cm), mikä teillä on vyötärönympärys? Mull ihan järkky 85 cm!!!
Mä oon 170cm/69kg, vyötärönympärys 80-84cm vaihdellen onko turvotusta ku siihen on taipumista ja ärtyvän suolen oireyhtymä. Mul kertyy kaikki vatsaan, olematon perse ja ripakintut jalat. Mutta eipä geeneille mtn voi eikä stressaus alttiudelle (erityisherkkä oon). Oon aina ollut "mahaisa", jopa silloin kun olin todella laiha ja painoin vain n.40kg , vyötärönympärys oli silti jotain 70cm. Liikuntaa harrastan joka päivä ja olen käynyt myös salilla. Vatsalihaksia myös näkyy hieman vyötärönympäryksestä huolimatta.
Rinnanympärys 104cm (kuppikoko A, ironista tämäkin mitta) ja lantio n. 94cm. Poikamainen kroppa siis :D
Nykyisin painan enää vaan 65-66kg/170cm (laihdutin muutaman kilon) eikä lähteny kyl yhtää vyötäröltä, edelleen sen 85cm suunnilleen laihimmalta kohdalta n. 15cm navan yläpuolelta 🤣 Lantio n. 90cm nykysin. Hassua ku kädet ja jalat sen sijaa nii laihat ja luisevat et niistä lähteny edellee rasvaa ekana eikä vatsalle tapahdu mitään, kohta oon kävelevä luuranko mut vaan isommalla mahalla varustettuna. Onks se vaa tosiaa geeneistä sit kii vai onks mun elimistössä jotai vikaa 🤣
Olen 173 cm pitkä ja painan n. 67 kg. Vyötärön ympärys on 73 cm. Olen tähän ihan tyytyväinen, mutta ei haittaisi, jos pari senttiä vyötäröltä vielä katoaisi.
Pituus 168 cm vyötärö 66 cm. Painoa ei kysytty niin en kerro.
Kaksi lasta synnyttänyt, aikuinen.
Pituus 173c, paino n.54-57kg (vaa'an paristo loppu), vyötärö 69cm. Ikä n.40.
Kun painoin nuorempana 51kg niin vyötärönympärys oli 60cm, eli 3-6kg painoa on mennyt kaikki ilmeisesti vyötärölle (?)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi laihtua vyötäröltä? Apua! Onko mulla nyt se metabolinen oireyhtymä? :(
ap
Salille treenaamaan vatsalihaksia, kyllä se rasva lähtee.
Ei ole. 170/70 ja vyötärö 90, mutta ei mitään omenamahaa, olen tosi leveä ja rasvaa kertyy kylkiin ja selkään, vatsa jopa litteä.
Vyötärön ympärys 66 cm.
Pituutta ja painoa ei kysytty, mutta pituus 167 cm. Ikä tukevasti aikuinen.
Tuo riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, että turha stressata.
Olen vain 160 cm, eikä vyötärö ollut alle 80 cm edes kun painoin 50 kg.
Pömppövatsa ja leveä rakenne.
Eikä mikään vatsajumppa auttanut.
175 cm ja vy 63 cm.
Olen pitkä ja tasaisen kapea ry/vy/ly-osastolta, tosin hartioissa on sitten leveyttä senkin edestä.
Pituus 174cm, paino 68kg, vyötärönympärys 70cm
Olen 172 cm ja vyötäröympärys 69 - 70 cm, laitan noin, kun tuntuu välillä vaihtelevan :x Turvotusta? En tiedä.
182/74 vyötärö77 rinnanymp105 m38v