Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 37

11.09.2006 |

en ainakaan löytänyt vielä meille pinoa

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja ollut pari päivää sellanen tilanne etten ole paljoa koneelle kerennyt. Meillä meinaan mies oli flunssassa kotona. Ja ainaskin tuo minun mieheni kun sairastaa niin se on ihan tosi rasittavaa. Että voikin iso äijä kiukutella ja kitistä pahemmin kuin mukulat. Eilen sitten jätinkin miehen yksin sairastamaan ja lähdin pienten kanssa (isot oli tietty koulussa) kaupungille kiertelemään. Illalla oli mieskin onneksi jo parempi ja tänään meni töihinkin.

Nyt täytyy oikein miettiä että oliko se t@hti vaiko Hilma-Tilda joka sitä hormoonikierukkaa mietti. Joka tapauksessa, mä olen ja ajatellut niin että jos me joskus se kuudes saataisiin niin varmaan sitten otan hormoonikierukan (olettaen että kuudes olis viimeinen). Mulla on ollut kolmosen ja nelosen välissä kierukka ja tykkäsin siitä kyllä. On tosi helppo kun ei tartte muistaa mitään ehkäisyä ja se on sitten voimassa sen viisi vuotta. Ihan alkuun mulla tiputteli varmaan ekan kuukauden, mutta sitten sen jälkeen jäi kuukautiset kokonaan pois, ja sehän ei haittaa todellakaan! Pillereitä en minäkään enää suostu syömään, hormoonipistoksia kokeilin nelosen jälkeen eikä olleet hyvä juttu nekään, joten tuo hormoonikierukka on sitten se paras vaihtoehto.

Ovis oli oireista päätellen eilen, ja täytyypä sanoa että taisi taas tämäkin kierto mennä harakoille. Mies kun on ollut muutaman päivän flunssassa niin ainoa toivo on josko simpat olis säilyneet kolme päivää siellä elossa ja vikkelinä:) Eli ei ole kovinkaan suuria toiveita raskautumisesta. Kaitpa se meidänkin aika vielä joskus tulee.

Joku galluppikin oli heitetty ilmaan, mutta nyt en muista enää mistä aiheesta. Lahopää... Taidanpa lukaista viestit uudestaan.

Medison

Vierailija
22/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tuon viestin ehtinyt kirjoittaa sillä välin kun itse naputtelin omatani. Oikein paljon siis onnea ja vauvaliimaa ja mitenkä se sitten menikään niin mukaan. Koska sulla LA? Kiva kun meidän pinossa on nyt ruvettu plussaamaan oikein urakalla.

Ruokarahagalluppihan siellä oli. Nyt täytyy sanoa että en ole ihan varma paljonko meillä menee kuukaudessa ruokaan. Veikkaisin että noin 500-800¿, siis ruokakauppaan, sisältäen tietty vaipat ja pesuaineet sun muutkin. Mutta en tosiaankaan ole laskenut, mä luulen että on parempi kun en ihan tarkkaan tiedä. Ja talouteen kuuluu 7 henkeä. Teen itse aika paljon, joten valmisruokia ei pahemmin käytetä. Myöskin leivonnaiset ja muut teen itse.

Vaatteita en minäkään itselleni pahemmin osta. Joskus alennusmyynnistä saatan jotakin löytää. Kotosalla käytän aina trikoita ja talvella farkkuja., t-paitaa ja talvella neuletta. Eli ei mitään ihmeellistä. Ei tällai kotosalla ole niin väliksi mitä on päällä. Sitten kun lähtee ihmisten ilmoille niin täytyy vähän katsoa mitä on päällä ja minkä näköinen on. Töihin meikkaan ja yleensäkin jos olen jonnekin menossa. Kotosalla ei naama meikkiä näe:)

Medison

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika ois tuon vauvalaskurin mukaan 16.5 mutte en oikein usko siihen kun ei se plussakaan näkyny kun vasta eilen.

Teillä oli joku galluppi ruokalaskusta meillä menee 1000-1500¿/kk

sisältäen kaikki pesuaineet vaipat ym ym.

Taidan varata ajan alkuraskauden ultraan niin saan tietää minkäverran

niitä viikkoja on kertynyt.

Iloista päiväää kaikille!

Vierailija
24/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa,kun tulee plussaa, plussan perään.. =))

mamma ja mukelot

Vierailija
25/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan saadaan kesäkuuhun!!!!????

T@htille,mä laitatan hormoonikierukan tämän synnytyksen jälkeen.Olen yrittänyt paljon ottaa siitä selvää.Kuulemma tosiaan on paikallinen vaikutus,ei niin kova kuin E-pillereissä joissa hormooni määrä saattaa vaihdella otto ajankohdasta riippuen.Mulle laitetaan ilmeiseti heti jälkitarkastuksessa,oma gyne sanoi että onnistuu niin vaikka imettäisinkin.

Aika rohkea olet jos pelkkään imetyksen voimaan luotat ehkäisyssä=)

Meillä kakkonen sai aikanaan alkunsa yhdestä ainoasta yhdynnästä,täysimetin,eikä kuukautiset olleet alkaneet.Tyttö oli runsas 5 kk.

Varma en silti ole lapsiluvun tähän jäännistä.Nälkä kasvaa syödessä.

Mutta paussia täytyy pitää.Vaikka kierukan jälkeen vielä haluaisin lapsia olen silloin " vasta" n.36v.

Kiva kuulla Kuramyyrästä,olenkin kaivannut tekstejäsi!!!!!

Leanna jne

Vierailija
26/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettette luule mun valimeren aaltoihin hukkuneen...

Onnittelut ekaks plussanneille; kylla me viela perassa tullaan; nythan on jo ' luvat' sitten kolmelle kesakuuhun heh hee...

Kun vaan nuo riivatun tatoset alkasi, mulla ei siis vielakaan... kp 44 vai olisko jo 45 empa muista, liikaa kuitenkin!

Tanaan juostiin muorin kans kaupoilla kun aleet loppuu, loysinkin jotain pienta vaatetta; lapsille tietty!

Huomenna meilla onkin sitten se ' suuri' paiva eli koulut alkaa!!

Voikaa vaan hyvin ja silloin talloin kayn lukemassa, tuon vierailun aikana kun en viitti niin koneella roikkua.

Heips

Vierailija
27/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, että mitäköhän tällä puolella teen.. vastahan olin kuumeilemassa neliapiloissa sit odotuspuolella helmikuisissa ( niinkuin Mamma2006 muistanko oikein?) ja nyt tunsin kuuluvani tähän joukkoon.. jos siis vielä mahtuu? Jonkin aikaa olen jo taustaillut ja se kuume aaltoilee.

Viides nuppunen saisi siis tulla vaikka oikeastaan joka aamu tuntuu, että 4+mies saisi mennä.. Juniori kun ei nuku vaan tissiä lutuuttaisi kaiket yöt, saa vähän hermot kiristymään lyhyet unenpätkät. Sit taas päivällä mietin kuinka lyhyt toi vauva-aika on kun pieninkin jo menee huoneesta toiseen ja leikkii autoilla minkä ehtii.. Huokaus..

Meillä on siis p96, t98, p04 ja p06 ja miehen muksut kulkevat kun huvittaa ;) Alkavat olla jo sen verran isoja, että seurusteluhommat kiinnostaa enemmän.

Meillä menee ruokaan 600-750¿/kk, siinä siis vaipat ja pesuaineet. Varmaan menis enemmänkin mutta tulot ei riitä moiseen :)

Onnea kaikille plussanneille. Mulle sopisi se kesäkuu loistavasti mutta yritystä sen eteen ei juurikaan ole. Ei passaa mennä sänkyyn: uni tulee alle minuutissa ja hereille saa vain meidän tissi-imuri... Mutta jos antaiski miehen hoitaa hommat ihan itsekseen hmmm ...

Vierailija
28/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa tuli käytyä eläinlääkärillä ja nyt on kymmenen päivän antibioottikuuri päällä ja kauluri kaulassa. Voihan surkeus. Toivottavasti tassut nyt paranee tämän myötä.

Neppis, tervetuloa joukkoon vaan. Tosi kiva kun meidän suurperheellisten pinokin kasvaa ja tulee koko ajan lisää suurperheellisiä taikka sitä toivovia. Olisi kyllä jo aika saada suurperheellisille oma keskustelupaikka kuten esim monikkoperheet tuolla jo on.

Ja sitten oli jotain galluppia, taas täytyy kaivaa noita harmaita aivosoluja töihin. Eli siis hm... Niin siitä työpaikasta. Kaupanalan ihmisiä olen ja vakituista työpaikkaa ei ole odottamassa. Olen sitä mieltä että kyllä tekevälle löytyy varsinkin kun ei lähde valikoimaan hommia. Olen viimeisten kymmenen vuoden aikana tehnyt niin monenlaista työtä monessa paikassa että kokemusta löytyy:) Nyt mulla on siitä hyvä tilanne että käyn lauantaisin töissä paikassa jossa olin ennen viitosta, ja pomon kanssa juteltu ollaan niin että luultavasti jossakin vaiheessa pääsen sinne vakituiseksi, en vain halua ihan vielä töihin mennä. Että ihan nollatilanteesta ei tartte lähteä.

Jatkamaan hommia.

Medison+5

Vierailija
29/51 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Ainoliisalle ja paljon enkeleitä vierellesi kulkemaan seuraavan 9.kk ajan.

TERVETULOA Neppis74 ja tervetuloa joukkoon mukavaan mukaan...

Istahdin koneelle ja odotan että porukka on käynyt suihkussa, jotta viimeseks sinne ite pääsen, noh tosin meillä on kaks suihkua ylhäällä ja alhaalla mutta useimmiten käyn alakerran suihkussa kun siellä on mun kaikki ikiomat shampoot ym pesu-aineet.

Tänään juhlittiin esikoisen 13-v synttärit ihan oman porukan ja 3.n kummin voimin. Meillä nuo ísommat juhlat on lopetettu 10-v synttäreihin. Noh huomenna pojalla on sitten iltasella kaverisynttärit joten me muut lähdemme " evakkoon" pariksi tunniksi.

Galluppia ruoka ym päivittäiskuluista oli ollut ja sanoisinpas että kyllä se keskimäärin taitaa kuukaudessa olla se 700-800 euroa sisältäen sitten pesu-aineet, paperit,ym ym.

Muutenkin tämä talous on ihan kädestä suuhun elämistä kun ei tälläiset tavalliset " duunarit" mitään huippupalkkoja revi.

Ammattia oli kyselty, olen hoito-alalla ja siellä on tunnetusti nämä hyvät palkat ..hah haa..

Pyykkivuori odottais mutta en jaksa enään illanpäälle aloittaa, pitänee huomenissa pari konetta pyöräyttää ennen " bileitä" ja viikonloppuna loput.

Tosin lauantaina olen töissä ja sunnuntaina juhlitaan kummipojan synttäreitä niin että aika on kortilla kun ois tarkotus jossain välissä mökilläkin piipahtaa tai sitten laitan nuo " ukot" sinne keskenään ja me tytöt jäädään kotiin hommailemaan..

Nyt taitaa suihku vapautua joten lähdenpäs suihkuloimaan niinkuin muksut meillä sanoo...

Illanjatkoa !

Isotikru

Vierailija
30/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan repaleinen yö takana..tissuteltiin varmaan kymmenenkertaa,hohhoijaa!

Että se siitä vähenemisestä!

Meillä esikoinen lähti mummon kanssa mökkeilemään pohjoiseen, ja todennäköisesti menen nuorempien kanssa perässä sunnuntaina..

hmm.äsken oli vielä muistissa kuka kyseli helmikuisista,,olikohan neppis74 (sori jos meni väärin) tutulta kuulostaa, mutta olen muistaakseni ollut tammikuisissa(kin?)..no kuites, tervetuloa joukkoon taas!!! Sulla on vauva syntynyt siis helmikuussa vai?

Joo, menen hakemaan eskarilaisen pois suihkusta, että keretään eskariin.

Palaan taas =)

mamma2006 ja mukelot

Vierailija
31/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka koulupaiva melkein ohi!! Kylla taa sahlinkia on, ei voi (taas kerran) muuta todeta. Nyt nuorimmainen laittoikin shown pystyyn kun jai ' yksinaan' ; ei kuulemma huvita leikkia, ei syoda, eika tehda yhtaan mitaan ilman sisaruksia! Ei tuollaista viime vuonna pitanyt?!

Ja tarhaan en hanta kylla laita kun serkkutytto sinne meni ja onnellisena nuo ' erotankin' hiukan toisistaan!

Kolmonen joutui toiseen ryhmaan ja hanta sitten muuteltiin aamupaivaan, on onnellinen kun opettaja on sama kuin viime vuonna! (hassua kun tykkaa siita, on nimittain aika hirmu.)

Kakkonen tuli kotiin kesken iltapaivan , hanella opettaja ei tullut ollenkaan ja paasivat sitten aiemmin kotiin (miten niin onnellinen)

Esikolla ei olekaan perjantaisin ja lauantaisin iltapaivatunteja, menikin asken nukkumaan paikkareita!

Ja omaa napaa en viitti edes lausua eli ei muutoksia tahan vietavan odotukseen!!!

Hauskat viikonloput kaikille!!!

Vierailija
32/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan antamaan puhtia mun tylsyyteeni;)

leanna ja naperot sekä sissi sisukas rv 13

Vierailija
33/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin vastailen:ruokaan menee noin 1500¿,ihan liikaa,käydään joka päivä kaupas ja ostetaan paljon turhaakin.

Kaupanalan ihmisiä olen minäkin,mut ikinä en niitä hommia enää aio tehdä,vaan vaihdoin tyystin alaa ja alan ajamaan meidän kuorma-autoja,mikä on ehdottomasti mun juttu,musta piti alunperin tulla automekaanikko,mut sit vauvakuume yllätti ja opinnot jäi kesken kun esikoinen syntyi ekan opiskeluvuoden jälkeen.Eikä kyl oo kaduttanut,yhä haaveilen siitä ammatista.

Me vuokrattiin sähkötön mökki lammen rannalta viikonlopux ja nyt ootellaan isukkia kotiin,jotta voidaan pakata koko perhe autoon,koira mukaan lukien(mikä ei oo ihan pieni nöffi,ikääkin on jo sen verran,et se on nostettava maasturin kyytiin)ja lähteä huristelemaan mökille.

Iloista viikonloppua kaikille!

Lumina

Vierailija
34/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en oo yhtään katunut et esikoista alettiin yrittään heti kun koulut alkoi mutta yhä haaveilen,et joku päivä kävisin sen haaveilemani koulun loppuun,yksi vaihtoehto olisi oppisopimus mieheni yrityksessä,mutta kun tuo miekkonen ei päästä mua kuukaudex eri paikkakunnalle opiskelemaan,jonka se oppisopimuskoulutus vaatisi.

Mulla on siis tiedossa vakihomma kuorma-auton kuljettajana,miehel ollut yritys jo 9v joten työn jatkuvuus on kyl varma ja työllistää siinä jo muitakin kuin meidät.

Lumina

Vierailija
35/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka jo syöty ja tiskikone käy parhaillaan, niin ajattelin vähän kurkata tänne päin. Isommat lapset ovat siivoamassa huoneitaan (meillä perjantai on lapsilla huoneen siivouspäivä), nelonen on isän kanssa pihatöissä ja kuopus leikkii tuossa vieressä.

Koira kiersi eilen ketjunsa (on pihalla ketjun nokassa) mun luumupuuntaimen ympärille ja taimesta meni se pinta rikki. Osaakos joku puutarhaimmeinen sanoa onko toivo menetetty vai saako jollain vippaskonstilla puuntaimen jäämään eloon? Harmittaa vietävästi kun koira on jo kaksi omenapuuntainta tänä kesänä tappanu (vähän niinkuin olis pinna kireellä ton koiran kanssa). Ja mun pihalla kun ei edes ole mitään muuta kuin kolme (nyt siis enää yksi) omenapuuntainta ja yksi luumupuuntaimi. Päärynäpuu odottaa siirto vähän kauempana pihasta. Taitaa olla turha toivo tämä meikäläisen puutarhan laitto.

Keksipä Leanna taas jotain kivaa galluppia että saadaan eloa tähän pinoon. Talvella meillä oli ihan mukavia galluppikyselyjä ja kivasti pinot kasvoivat.

Eipä tässä sen kummempaa.

Medison+5 ja se koirus

Vierailija
36/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei viela kotona- voih siina paha missa mainitaan; just tuli ovesta sisaan; eli huomisiin, kun ruokakin on valmiina niin syodaankin oikein kuumana kerrankin!

Vierailija
37/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kotiuduimme juuri esikoisen, kuopuksen ja kolmosen kanssa kaupoilta. Huomenissa olisi tiedossa siskoni vähän isommat synttärikemut ja niitä varten piti käydä vielä vaatteita etsimässä. Pienemmille vaatteet löytyvät vielä vaikka yksin käydessä, mutta tuo 12v ei enää kelpuutakaan mitä tahansa äidin tuomaa. Niinpä olenkin sitten päätynyt ottamaan tytön aina mukaan, kun hänelle jotakin hankitaan, niin tulee sitten kerrasta mieluista ja säästytään niiltä vaihtoreissuilta. Joskus on nimittäin käynyt niin, että olen ostanut yllärinä jotakin omasta mielestäni kivaa ja tyttö on sitten vain pudistellut päätään ja sanonut, että en muuten pidä. Silloin olen uhannut antaa vaatteen naapurin tytölle tai myydä huutonetissä :)

Mitenkäs teillä muilla nuo esimurkut tyttölapset pukeutuvat? Ja saavatko käyttää meikkiä? Minä olen kai aika vanhanaikainen noissa asioissa, kun en anna todellakaan käyttää mitä tahansa vaatteita ja meikkiäkin on toistaiseksi vasta vähän kotona kokeiltu. Ei tulisi meillä kuuloonkaan, että neiti lähtisi kauheissa pakkeleissa ja napa vilkkuen kouluun, niin kuin jotkut luokkansa tytöt tekevät.

Medison: siitä luumupuusta sen verran, että puutarhamyymälöissä myydään sellaista tököttiä (en muista nimeä), jolla voi niitä rungon vaurioita paikata. Mutta kannattaa hakea suht nopeasti, kun on jo aikas kosteaa. Kosteus muistaakseni edesauttoi homeitiöiden tms. pesiytymistä puun runkoon. Meillä edellisessä talossa, kun oli uusi piha, oli myös nuoria taimia ja talvella puput pääsivät suojauksesta huolimatta runkoihin käsiksi. Kaikkia vaurioita emme edes paikanneet ja hengissä puut silti selvisivät. Mutta aina parempi tietty, jos viitsii sitä ainetta laittaa. Nyt meillä onkin vanha piha ja vanhat puut, eli ei noita ongelmia :)

Mutta nyt menen katsomaan, kuinka anorektisen laihoille tytöille suositellaan laihdutuskuureja :( Mallikoulua siis.

Misti ja nelikko

Vierailija
38/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä ei ole ollut mun mieleeni laisinkaan. Aamukahdeksalta lähdin työpaikkaan liittyvään tiedotus- ja suunnittelupäivään, joka oli yhtä tyhjän kanssa. Sieltä kun kotiuduttiin, hakemaan kuopusta mummilasta ja siivoustöihin. Saunassakin piti käydä, huomenna mennään 60-vuotissynttäreille. Muutaman päivän on olotilassa huomannut, että alivuokralainen on matkassa. Väsyttää niin armottomasti ja mieluusti vetäis peiton korville keskellä päivää tai viimeistään illalla kahdeksan aikaan. Mies on iltavuorossa töissä, joten kaikki hommat jää itelle. Muksut laitan kyl menemään sänkyyn yhdeksältä, pääsee siitä sitten kohtuuajassa itse petiin.

Meillä on 11-vuotias esikoistyttö, joka ei halua pukeutua näihin tämän päivän pimuvaatteisiin. Ongelma onkin siinä, mistä löytää sen ikäiselle jotain muuta vaatetta. Enää en ehdi ommella, osaisin kyllä. Meikkejä ei juuri ole ja niitä on saanut vaan kotona käyttää. Kynsilakkaa nyt on ollut koulussakin, vaaleanpunaista. Muut meikit pysyy kodin seinien sisällä. Itse olen saanut niin vanhanaikaisen kasvatuksen, etten alle rippikouluiän saanut käyttää mitään. Sen tähden en hyväksy ajatusta, että neiti painelis kouluun meikeissä. Mun mielestäni ne ei tuon ikäiselle vielä kuulu. Lapsuusaikaa lyhennetään muutenkin nykyään joka taholta, me pyritään kotona pitämään se mahdollisimman pitkänä.

Vierailija
39/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut minultakin Tuulitiille ja Ainoliisalle. Kiva kun täällä muutkin plussailee.

Nyt sitten oma napaista valitusta. Eli mulla on ollu tämän viikon ihan järkyttävä pahoinvointi. Aamupäivät makaan sohvalla ja oksennan. Just oon saanu eskarilaisen vietyä eskariin ja sitten heti vessaan oksentamaan. Iltapäivällä vähän helpottaa, kun saan kuopuksen kans nukuttua päiväunet, laitan isommat katsomaan dvd:tä tai keksin niille jotain muuta. Ruoan laitto on yhtä tuskaa, eikä itsellä oikeen tee mieli mitään oikeeta ruokaa syödä, napostelisin vaan kaikkea pientä. Tän viikonlopun on mies vielä kalareissulla, että yksin täytyy pyörittää tätä huushollia. Mulla on kestänyt pahoinvointi 12-14 viikolle noista muista. Nyt sitten mietinkin sitä alkuraskauden ultraa, että sais varmuuden, että tuolla masussa nyt joku varmasti ois, enkä turhaan kärsis. En vaan osaa päättää menisinkö sinne vai enkö. Mutta jos vaan vauvan saan niin mielelläni kärsin nämä pahoinvoinnit.

Laitoin lapset jo nukkumaan ja itsekin olisin aika valmis sänkyyn jo, mutta ajattelin odottaa, että kuivausrumpu lopettaa, helpompi ois nyt viikata pyykit ku aamulla on varmaan huonompi olo.

Ulkonäkögalluppiin, oon alle 160cm nyt aika pyöreässä kunnossa (en oo saanu vieläkään noita edellisestä raskaudesta jääneitä 5kiloa pudotettua). Hiukset tummat ja puolpitkät. Vaatteita ostelen jonkun verran, jos jotain kivaa ja omannäköistä löytyy ja välillä ostan ihan vaan sen takia kun kyllästyn vaatekaapin sisältöön. Kotona tykkään olla verkkareissa ja t-paidassa, kauppaan vaihdan jotain siistimpää ja yleensä jos jonnekin oon menossa vähän katson mitä päälleni laitan. Meikkiä käytän tosi harvoin, ehkä kerran vuodessa, siis täytyy olla erityinen juhla.

Ruokaan meillä menee varmaan 800-1000euroa kuussa. En kyllä tarkkaan tiedä kun ei oo ikinä laskettu. Ostetaan aika huolettomasti ruokaa, mutta teen paljon itse, niin siinä kai vähän säästyy.

Nyt tais tuo rumpu lopettaa, eli pyykkien pariin.

pipsa+5 ja rv6+6

Ps. Medisonille jaksamista koiran kans. Oon kans välillä ihan kypsä tuon piskin kans. Ja olikohan Misti, joka kertoi siitä aineesta, jota sivellään runkoon, sitä minäkin olisin ehdottanut, nimeä en kyllä minäkään muista.

Vierailija
40/51 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoliisalle plussaonnittelut!

Leanna. Mä olin lapsettomuustutkimuksissa ennen esikoista, polykystiset munasarjat. Eli hyvin on, että ollaan nämä lapset saatu. Lyhin ikäero 1v 10kk. Siks uskalletaan imetykseen luottaa ehkäisyssä. Ja siks se hormonikierukka-ajatus ja muukin ehkäisy niin mieltä vaivaa,että onko peli sitten kokonaan menetetty. Ikääkin on pahimmoiksi 33v. Pitää vielä miettiä.

Ulkonäkö. Pieni, vaalea, pitkät hiukset. Vaatteet on kotona verkkarilinjaa ja kylillä jotain farkkujen tapaista vuodelta viisi.

Ruokaan menee n. 400e/kk, 2aikuista, neljä lasta ja koiralle tähteet. Mies metästää ja kalastaa ja kasvimaa on + marjat poimitaan metästä. Jonkin verran leivon myös. Kuopuksella kestovaipat.

Aloitin vähän laittamaan kukkapenkkiä parempaan kuntoon ja muut kotihommat on sitten seissy. Mutta tulikin vieraita ja parit surulliset uutiset. Ja huomiselle reissuun lähtö. Siksi tälläinen " sähkösanomaviesti"

Palailen paremmalla ajalla.

Kiva, että olette olemassa :)

T@hti ja neljä alle kouluikäistä