NYT ON SISKOT SALAISUUS SELVITTY; GREIPPIMEHU!!!
Heh heh, sain aivan älyttömän ahaa-elämyksen tänään kesken työpäivän; täällä on lueskellut joidenkin juovan greippimehua jouduttaakseen raskaaksi tuloa, olen ajatellut, että sitäkin on kokeiltava, mikäli ei ala tapahtua raskautumisen saralla.
Noh, lamppu syttyi aivan kesken työntouhu: MÄHÄN JOIN GREIPPIMEHUA marras-tammikuussa päivittäin, ja tammikuussa olin tullut raskaaksi.
Ihmeellisen tästä raskautumisesta tekee sen, että sitä edelsi vuosi yritystä, ilman mitään tulosta!!! Join mehua aivan onnelisen tietämättömänä täällä käydystä vinkkailusta sen suuntaan, satuin nimittäin löytämään lidlistä super hyvää, kevyttä greippimehua (jota ei kyllä enää saa). Valitettavasti tämä raskaus päätyi keskenmenoon rv 9+1, mutta nyt on uusi yritys edessä!!! JA GREIPPIMEHUA LASISSA PARHAILLAAN :O)))!!!
Mitä kokemuksia teillä greippimehusta ja raskautumisesta???
Jos tällä mehulla ei ole muuta vaikutusta muhun, niin ainakin se nosti mun luottamusta tulevaan raskautumiseen hurjasti, ja se jos mikä on omiaan mielentilana raskauden alkamista ajatellen!!
Huh, mä saatan myös olla vain höyrähtänyt toivoessani hurrrrjan paljon pientä saapuvaksi :O)!!!
Hyttynen
Kommentit (21)
Olenkin kuullut siitä aikaisemminkin, auttaa kuulemma ovislimojen paksuuntumiseen ja tunnistamiseen.
Paljonkohan sitä mehua pitäisi/kannattaisi juoda päivässä...? Meinaan kun on niin pahaa mutta kaipa sitä voi hyvän asian puolesta lasillisen päivässä juoda...
ja myös ystävälläni on vastaava onnistumistarinan, eli juuri greippimehukierrossa raskautui.
Kerran lähdettiin miehen kanssa asematunnelin s-marketin ostamaan greippimehua la iltana kun tajusin etten ollut juonut ja kotona mehu loppu ja lähikaupat kiinni :) Eli oikein tunnollisesti olen mehut juonut ja ainakin se tuo uskoa onnistumiseen!
... että kuinkahan pian tuo greippimehu sitten alkaisi ns. näkyä ovislimoissa...? En nyt tälle kierrolle sitä enää ehdi juomaan; nyt kp15 ja ovis ihan oven takana, mutta ajattelin lähinnä seuraavan kierron ovista... jos se vaikka auttais minuakin bongaamaan oviksen kun en sitä ilman tikutusta tiedä :/
en ensimmäisestä kierrosta juonut greippimehua, toisesta kierrosta aloin juomaan kun luin sen auttavan ja heti tärppäsi! Tuolla se greippimehulla alkuun autettu neiti nyt juoksee :)
Ja tämä nyt on kuitenkin aika edullinen ja helppo tapa yrittää, ei tässä ainakaan mitään menetä jos tätä(kin) kokeilee!
Luulen että lasillinen (2 dl) päivässä riittää, enemmän jos litkii saattaa alkaa masu pullistumaan muista syistä kuin asukkaasta :O)!?
Mä join silloin talvella n. lasillisen päivässä, aamupalalla, ajankohta lienee kuitenkin merkityksetön.
Mä ostin nyt Rybb&Deckers mehua, ja on kyllä yllättävän hyvää :O)!
Soitin eilen kaverillekin tästä " ihmelääkkeestä" jotka samoissa puuhissa, niillä alkanut just IVF-hoito, mutta ei varmasti ole haitaksi siinäkään :O)!
Lisäksi syön möllerin kalaöjyä jossa foolihappoa ja B-vitamiineja, muttei A:ta, joten eiköhän näillä tropeilla ala tapahtumaan, luotto on ainakin kova :O))!!
Tämä Greippi mehu taitaa olla vielä ihmeellisempää kuin uskoinkaan, sillä; Mulle siis tehty 13.3. lääkkeellinen tyhjennys km:n jälkeen, ja luulin tossa pari viikkoa sitten olleen ovulaation, lähinnä limoista päätellen, mutta nyt onkin viikonloppuna, la-su sektorilla, noussut lämpö 37,0-37,1, ja tissitkin tuntuu aristavilta, pienimuotoista limaakin tullut paperiin pyyhkiessä, vatsan seudulla ei kyllä erityisempiä tuntemuksia ole ollut.
Aloitin siis greippimehun litkimisen perjantaina! Ja sekö on mulle nyt oviksen aiheuttanut?
Huh, tämä alkaa jo tuntumaan salaliiton tekeleeltä tää geippimehu :O)))!!
mä aloin kanssa taas tähän kiertoon juoda greippimehua, kun alkoi yk7,
syksyllä join greippimehua 1 tai 2 kiertoa, en muista varmaksi kuinka kauan siis, ja tulin raskaaksi (yk4), mutta se meni kesken rv7+4 :( Tässä kuussa olis LA 28. päivä, surettaa koko huhtikuu ja on ollut tosi vaisu olo koko vauvatoiveen suhteen, mieleteön epäusko että koskaan enää vauvaa saan, paitsi toisaalta herättelen tässä ovulaatioaikaan haaveita jospa saisin sitten kuun lopussa menettämäni vauvan sijasta plussan tilalle :)
No, greippimehulla mennään taas niinkuin syksylläkin, oon juonu sitä vime kierron kp28 alkaen kun testasi negan ja tiesin että uusi yk pyörähtää käyntiin, 1-2 lasillista päivässä, illalla oon juonu enkä oo syöny samalla mitään, Valion mehua.
Limoja ei oo kyllä ainakaan vielä mitenkään suuresti alkanu tulemaan, mutta jotain nippailuja jo silti eilen muuten unohdin juoda greippimehua, no tuskin se pilaa kun muina päiväinä ja tänään taas kiskon lasitolkulla :)
Pahoittelut sulle Hyttynen keskenmenosta, tiedän sen surun mikä siitä menetyksestä tulee :( Hyvä että ootte saanut uutta pontta ja puhtia vauvatouhuihin taas :)
amber
Jee-rallatukseni enteili seuraavaa:
Tähän asti vain positiivisia kokemuksia greippimehusta :O)!!!
Amber; Sullakin lupaava kokemus em.mehusta!
Pahoittelut sinulle keskenmenosta, varmasti melko raskasta aikaa tämä huhtikuu ja erityisesti LA:n seutu, onhan tämä kuukausi saanut ihan uskomattoman merkityksen silloin kun ensimmäisen kerran on laskenut tulevan vauvan syntymäajan, huomaan itse, että aina, missä tahansa yhteydessä tulee esiin lokakuu (LA olisi ollut 12.10.), tuntuu pisto sydämmessä, välillä yllättää itsensä laskemasta " nyt olisi rv se+se" . Kaiken kaikkiaan ollaan yllättävän mukavasti toivuttu menetyksestä, mutta voin kuvitella lokakuun olevan tiukkakuukausi, erityisesti ellei silloin vielä ole uutta raskautta kuulunut.
Mutta nyt latkitaan kuomasein " voimamehua" munasoluille ja toivotaan parasta :O)!! Vielä voimistava rutistus sulle Amber!!!
Join koko kierron ajan noin 2dl greippimehua joka päivä (Valion). Oviksen aikaan oli ihan eri luokan limat kuin aikaisemmin ja heti tuli tunne, että nyt tärppäsi. Näinhän se sitten olikin. Ja yk oli 6.
m
..olen juonut greippimehua jo kolmen kierron ajan mutta toistaiseksi ei ole näkynyt plussia..
Jotkut sanovat että sitä kannattaa juoda menkkojen alkamispäivästä ovulaatioon asti, mutta minä olen juonut päivittäin nelisen dl, eli lasin aamulla ja illalla. Sen olen huomannut että koko kierron ajan olen paljon kosteampi, ovulaation tunnistan helpommin (kivuista)ja tosin myös sen että kiertoni on pidentynyt parilla päivällä.
Kuun lopulla on taas jännät paikat, nyt sekstattu siihen malliin että ainakaan yrityksen puutteesta ei voisi plussattomuus johtua =)
helistin.fi sivustolla on aiheesta lähes 100 sivuinen ketju, kannattaa käynä lukaisemassa, sielttä on todella monella tärpännyt!
Plussatuulia vaan tännekin, joka iikalle :)
Mulla ei ollu koskaan tullu luonnollista kiertoa ja nyt se on tullut kahdesti, eka kerran greippimehun jälkeen ja toka kerran omenaviinietikan ottamisen jälkeen. En tietty tiedä oliko suoraan ko. litkujen ansiota...
Raskaaksi en kyllä vielä näistä ole tullut.
Foolihappohan tekee tunnetusti hyvää raskausasioissa ja greipissä on paljon foolihappoa, voisikohan se olla näissä vaikutuksissa taustalla?
Join naama väärällään (kamalan pahaa!) greippimehua muutamassa kierrossa, eikä mitään tulosta. Kyllä tuo raskaus lopulta alkoi kolmen yritysvuoden jälkeen, kun stressi hellitti ja lyötiin ns. hanskat tiskiin.
greippimehu tepsiny. Mä join kahden kierron verran ja lopetin. En tiedä johtuko tosta mehusta vai tekeekö ikä kepposia mutta mä olin kuiva kuin sahara.Ei ovislimoja,ei valkovuotoa ei yhtään mitään kosteutta ja puuhista ei tullu mitään kun sattu.Vaikka mieskin yritti kaikkensa ni ei,mutta nyt on kaikki taas normaalia kun lopetin mehun.Voihan se olla että sillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä mutta ikinä mulla ei ole ollu tämmöstä.
Enpä tiedä onko se foolihappo se greippimehun vaikuttava tekiä... Mie olen käyttänyt multivita plus:aa jo muutaman kuukauden ja siinä on yhdessä tabletissa 400ug foolihappoa joka vastaa purkin mukaan 200% päivittäistä tarvetta; tosin tuon finelin taulukon mukaan tuo ks määrä vastaa 100% päivittäistä tarvetta... Mutta tiedä häntä miten asianlaita on... Voihan se olla sattumaakin mutta tuskin siitä mehusta mitään haittaakaan on.
mutta omenaviinietikka kapseleita kokeilin ja mulla tulos oli kans toi sahara! Seksi sattu sairaasti ja lopputulos oli hiiva, et aion kyl nyt kokeilla tuota mehua, kun yk käänty just 7. Mut jos vähänkin tulee merkkejä kuivumisesta niin lopetan het, katsotaan...
Uh, sahara-meininki ei kuulosta lupaavalta, mä en osaa oikeen vielä sanoa tuosta omalla kohdalla, mutta sahara pysyköön kartalla ja poissa meikäläisen (ja tietty muidenkin) housuista :O))!!
ELOÄITI, luulen että greippilimussa käytetty vain greippi-esanssia ja siinä ei varmasti ole greipi ihmeitä tekeviä ainesosia mukana, että mehuostoksille vaan :O)!
Kaveri suositteli reformin mehua.
Greippailemisiin ja plussatuulia itse kullekin säädylle!!!
yhdessä kierrossa greippimehua.. ja nyt rv 5+5. Mä oon oikeesti miettiny, voisko sillä olla vaikutusta. 6.yrityskierto oli ku tärppäs..
Toivotan onnea matkaan!!!!
t.iiiiik