Iltasanomissa: Pippa Laukka tyrmistyi kaupassa myyjän käytöksestä. Nyt MINÄ olen tyrmistynyt...
Tässä tarina:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008423950.html
Luin jutun kahteen kertaan enkä vieläkään ymmärtänyt, mitä tyrmistyttävää tai töykeää myyjän käytöksessä muka oli? Odottiko Pippa saavansa ostamansa tuotteen ilmaiseksi vai mistä tässä on kysymys?
Kertokaa minulle, kun olen niin tyhmä, etten tajua.
Kommentit (100)
Minäkään en tajunnut.
Tulkitsin jutun niin että hänelle itselleen oli tullut todella voimakas tunnereaktio hälytysäänestä, mutta myyjälle tilanne oli yleinen ja arkinen, eikä myyjä ymmärtänyt että tälle kyseiselle asiakkaalle asia oli iso, ja sitä olisi pitänyt erityisesti pahoitella.
Ihmettelin kun Pippa kuvasi tilannetta siten että puna levisi kasvoille. Miksi? Kyllähän nuo välillä piippailee, hälyttimiä unohtuu, so what? Ei sitä tarvitse asiakkaan hävetä, eikä kaupan erityisesti pahoitella. Sitä paitsi, itsepalvelukassalla asiakkaan tulisi huomioida tuotteissa olevat hälyttimet itse.
Onhan se kieltämättä noloa. Olen joutunut itsekin vastaavanlaiseen tilanteeseen, mutta ei se mielestäni ole myyjän vika, jos hälytin on jäänyt tuotteeseen.
Toki sen on nolo tunne, mutta näitähän tapahtuu ihan jatkuvasti.
Olisko mahdollisesti kaupan ptiänyt tarjota hyvitystä tai jotain muuta?
Minulle tuli mieleen sellainenkin ajatus, että kokiko Pippa loukkauksena sen, että myyjä ei osoittanut tuntevansa Pippaa, koska Pippa on kuitenkin aika tunnettu henkilö.
Varmaan vain halusi syyn kirjoittaa. Mutta asiakaspalvelussa jos alkaa liikaa nöyristelemään niin varmasti sataa paskaa niskaan.
No eihän se kaupan vika ollut! Mitäs meni itsepalvelukassalle eikä huomannut hälytintä :D
Mitä myyjä teki väärin? Eihän se myyjän vika ollut, joten...?
Pippa nyt vaan haluaa nätin naamansa lehtikuviin joka päivä ja siksi pitää väkisin keksiä jotakin aihetta siihen.
Myyjä teki virheen, kun ei tunnistanut Pippaa
Mä oon aina tykännyt Pipasta mutta tämä jotenkin osoitti jonkinlaista turhamaisuutta. Eihän se myyjä voi muistaa tai tietää että jossain siivousmopissa voisi olla hälytin (kuka sellaista varastaa :D, no.. tiedätte kai ketkä) ja lisäksi heillä saattaa olla ohjeistus, että jos hälytin piippaa niin reput pitää tarkistaa kaikesta huolimatta.
Kyllä jokaista asiakasta pitää kohdella yhdenvertaisesti oli sitten kysymys taviksesta tai julkisuuden henkilöstä.
Kiusallinen tilanne kun omalle kohdalle sattuu, mutta näitä juttuja tapahtuu jatkuvasti ja varmaan jokaisen kohdalle. Aika jännä juttu, että Pipalle ei aikaisemmin ole tapahtunut.
Tämä on ihan helppo ymmärtää jos olisi lukenut jutun ajatuksella. Pippa puhui asiakaspalvelun tasosta koska myyjä ei välittänyt edes pahoitella tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan helppo ymmärtää jos olisi lukenut jutun ajatuksella. Pippa puhui asiakaspalvelun tasosta koska myyjä ei välittänyt edes pahoitella tilannetta.
Miksi myyjän pitäisi pyytää anteeksi? EIhän hän ole syyllinen tilanteeseen?
Siinä kuvassa näkee naaman joka kuvastaa Pipan koko ydintä.
Maailman turhin postaus jonka koko viesti ison että MyYjÄ eli tunNiStaNuT Minua 😩😫
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa olla lapsellinen.
TÄMÄ pitäisi sanoa tolle Pimppa Laukalle! Hänen purkauksensa oli jutun ainut myötähäpeää tuottava asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä piti myyjän pyytää anteeksi? Että Pippa on mennyt itsepalvelukassalle hälytetyn tuotteen kanssa omaa huolimattomuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen tilanne kun omalle kohdalle sattuu, mutta näitä juttuja tapahtuu jatkuvasti ja varmaan jokaisen kohdalle. Aika jännä juttu, että Pipalle ei aikaisemmin ole tapahtunut.
Ei se ole edes kiusallista, se on niin arkipäiväistä. Itse en korvaani lotkauta, jos jonkun toisen asiakkaan asiointi aiheuttaa hälytyksen.
No koska joillekin se on niin kamalan noloa, kun käy noin. Menee maine ja kunnia.