Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa: Pippa Laukka tyrmistyi kaupassa myyjän käytöksestä. Nyt MINÄ olen tyrmistynyt...

Vierailija
23.11.2021 |

Tässä tarina:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008423950.html

Luin jutun kahteen kertaan enkä vieläkään ymmärtänyt, mitä tyrmistyttävää tai töykeää myyjän käytöksessä muka oli? Odottiko Pippa saavansa ostamansa tuotteen ilmaiseksi vai mistä tässä on kysymys?

Kertokaa minulle, kun olen niin tyhmä, etten tajua.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku asiakaspalvelijoiden sheimausjuttu. Asiakkaat käyttäytyvät jo tarpeeksi törkeästi kaupanalan työntekijöitä kohtaan, ilman julkisia haukkumistakin. Jotkut kohtelee kuin palvelijaa, vaikka toki asiakasta varten se myyjä siellä on. Kyseessä on kuitenkin ihminen jolle se on vain työtä. Ei mikään elämäntehtävä olla nuolemassa rouvien per*että.

Vierailija
42/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voi pahoitella? Asiakaspalvelijan arkipäivää. Onhan tuo asiakkaalle sekä kiusallista, noloa että turhauttavaa ja aikaavievää. Mikä siinä on niin kamalan vaikeaa pahoitella? Eihän noin PITÄISI käydä ja se ei ollut asiakkaan vika = kaupan vika = asiakaspalvelija eli kaupan yhteyshenkilö asiakkaan kannalta PAHOITTELEE. Ei se voi olla noin älyttömän vaikea ymmärtää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei PITÄISI käydä? Tuotteessa oli hälytin, tri Laukka maksoi itsepalvelukassalla. Mikä on kapan vika???

Vierailija
44/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipalla on "etsä tiiä kuka mä oon!"-asenne.

Vierailija
45/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelleniki on käyny noin usein, tosin myyjä ei SAA vaatia asiakasta näyttämään laukkunsa sisältöä, eli myyjä toimi laittomasti.

Multakaan ei oo aina pyydetty anteeksi, hyvä että joku "vaikuttaja" ottaa asian esiin niin kenties tohonki kiinnitetään ainaki jossakin enempi huomioo, koska monilta tosiaan unohtuu se pahottelu tossa tilanteessa.

Vierailija
46/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä myyjä teki väärin? Eihän se myyjän vika ollut, joten...?

Eikö teistä kukaan ole asiakaspalvelukoulutusta saanut? Ymmärsin täysin Pipan loukkaantumisen syyn:

Myyjä ei pahoitellut tilanteessa tapahtunutta epäystävällistä käytöstään.

T. Koluttaja

Vierailija
47/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi kuvittelee paskaduunin sitouttavan firman ylpeäksi edustajaksi.

Vierailija
48/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä kukaan ole asiakaspalvelukoulutusta saanut? Ymmärsin täysin Pipan loukkaantumisen syyn:

T. Koluttaja

? Mutta kun pipan olisi pitänyt poistaa/poistattaa se hälytin koska itsepalvelukassa.aiheutti turhan hälytyksen eikä pahoitellut itse

Vierailija
49/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Koluttaja

? Mutta kun pipan olisi pitänyt poistaa/poistattaa se hälytin koska itsepalvelukassa.aiheutti turhan hälytyksen eikä pahoitellut itse

Juurikin tämä. Itsepalvelukassa on juurikin palvele itseäsi kassa. En ymmärrä miten tämä on ollut myyjän vika. Ärsyttää tuo koko myyjän julkinen haukkuminen tämän pipan toimesta.

Vierailija
50/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku asiakaspalvelijoiden sheimausjuttu. Asiakkaat käyttäytyvät jo tarpeeksi törkeästi kaupanalan työntekijöitä kohtaan, ilman julkisia haukkumistakin. Jotkut kohtelee kuin palvelijaa, vaikka toki asiakasta varten se myyjä siellä on. Kyseessä on kuitenkin ihminen jolle se on vain työtä. Ei mikään elämäntehtävä olla nuolemassa rouvien per*että.

Vierailija
51/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei PITÄISI käydä? Tuotteessa oli hälytin, tri Laukka maksoi itsepalvelukassalla. Mikä on kapan vika???

Jos tuotteen voi ostaa itsepalvelukassalla, siellä pitää olla joku irrottamassa automaattisesti hälyttimet. Ei se ole asiakkaan homma pysyä kaikesta tuosta kärryillä kauppakohtaisesti - se on kaupan työntekijöiden tehtävä. Siitä heille maksetaan. Jos tuotetta ei voi maksaa itsepalvelukassalla, siitä tulisi ilmoittaa hyvissä ajoin.

Vierailija
52/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään nuolemista jos tekee työnsä josta maksetaan? Asiakaspalvelija on siellä edustamassa kauppaa ja hänen tehtävänsä on huolehtia että asiakkaalla on mahdollisimman sujuva ja mukava ostoskokemus. Jos näin ei syystä tai toisesta ole, osaava asiakaspalvelija totta kai pahoittelee tilannetta. Ihan älytöntä kokea perustyö per*een*uolennaksi…

T. 18v asiakaspalvelualalla

Vierailija
53/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se kerjää hyvitykseksi leffalippuja tai 50e lahjakorttia. Onko se niiin tyhmä, ettei tajua, että jos tuollalailla hyviteltäs asiakkaita "huonosta asiakaspalvelusta" niin ihmiset tehtailis lahjakorttien toivossa vielä enemmän valituksia ja unohtelis hälyttimiä.

Ei uskois, että lääkäri on noiin ttilannetajuton ja tyhmä. Ja itsekeskeinen

Mitä? Viidenkympin lahjakortteja? Minun tuloni ovat asumisen jälkeen alle 400 euroa kuukaudessa. Kuuntelisin mielihyvin pitkästyneen myymälätyöntekijän haukottelua joka päivä, jos siitä olisi tuollaista luvassa.

Samalla kauppareissulla voisin käydä makaamassa uimahallin altaan laidalla siltä varalta, että joku roiskauttaa vettä silmilleni. Siitä voisi pyytää viidensadan euron pahanmielenhyvityksen.

Ai mutta nämä ovatkin hyvätuloisille julkkiksille tarjottua rahaa. :(

Vierailija
54/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun mieleeni olisi myyjänä ollessani että alkaisin pahoittelemaan sitä, että kaupan hälyttimet toimivat niin kuin niiden pitää. Nolompaa olisi jos hälytin ei  toimisi. Ja noloa jutussa on se, että mistä ihmeestä se on lehteen tiensä löytänyt?

En minäkään asiakaspalvelijana ole kaikkia julkkiksia tuntenut. Helpompi palvellakin kun ei kaikkia tunne eikä siten koe jotain tarvetta kohdella ihmistä eri tavalla.

Vierailija
55/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Koluttaja

Koluttaja???

Vierailija
56/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siellä on kuulutettu hetken kuluttua se perus "äskeinen tuotesuojaushälytys oli aiheeton, pyydämme anteeksi" -kuulutus.

Vierailija
57/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä yksinkertaisuus. Myyjä edustaa kauppiasta, jos hänen kuuluu firmansa puolesta pyytää anteeksi väärää hälytystä. Kyllä meillä päin ihan kuulutetaan, että kassalla kolme virheellinen hälytys, pahoittelemme tapahtunutta.

Vierailija
58/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun mieleeni olisi myyjänä ollessani että alkaisin pahoittelemaan sitä, että kaupan hälyttimet toimivat niin kuin niiden pitää. Nolompaa olisi jos hälytin ei  toimisi. Ja noloa jutussa on se, että mistä ihmeestä se on lehteen tiensä löytänyt?

En minäkään asiakaspalvelijana ole kaikkia julkkiksia tuntenut. Helpompi palvellakin kun ei kaikkia tunne eikä siten koe jotain tarvetta kohdella ihmistä eri tavalla.

Et pahoittele kun tongit asiakkaan kassin kun oletat että hän on varas? Just.. vaihda alaa

Vierailija
59/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se ole mikään väärä hälytys jos kerran hälytin hälyyttää niin kuin kuuluu.. En myöskään ymmärrä pointtia.

Vierailija
60/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei voi pahoitella? Asiakaspalvelijan arkipäivää. Onhan tuo asiakkaalle sekä kiusallista, noloa että turhauttavaa ja aikaavievää. Mikä siinä on niin kamalan vaikeaa pahoitella? Eihän noin PITÄISI käydä ja se ei ollut asiakkaan vika = kaupan vika = asiakaspalvelija eli kaupan yhteyshenkilö asiakkaan kannalta PAHOITTELEE. Ei se voi olla noin älyttömän vaikea ymmärtää!

Koska tilanteessa ei ole mitään pahoiteltavaa. En pahoittele silloinkaan jos asiakas on katsonut hinnan väärin. Tilanne vain ratkaistaan kohteliaasti, mutta ei siinä ole mitään anteeksipyydettävää että asiakas itse on väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme