Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa: Pippa Laukka tyrmistyi kaupassa myyjän käytöksestä. Nyt MINÄ olen tyrmistynyt...

Vierailija
23.11.2021 |

Tässä tarina:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008423950.html

Luin jutun kahteen kertaan enkä vieläkään ymmärtänyt, mitä tyrmistyttävää tai töykeää myyjän käytöksessä muka oli? Odottiko Pippa saavansa ostamansa tuotteen ilmaiseksi vai mistä tässä on kysymys?

Kertokaa minulle, kun olen niin tyhmä, etten tajua.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska joillekin se on niin kamalan noloa, kun käy noin. Menee maine ja kunnia.

Vierailija
2/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa olla lapsellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tajunnut.

Tulkitsin jutun niin että hänelle itselleen oli tullut todella voimakas tunnereaktio hälytysäänestä, mutta myyjälle tilanne oli yleinen ja arkinen, eikä myyjä ymmärtänyt että tälle kyseiselle asiakkaalle asia oli iso, ja sitä olisi pitänyt erityisesti pahoitella.

Ihmettelin kun Pippa kuvasi tilannetta siten että puna levisi kasvoille. Miksi? Kyllähän nuo välillä piippailee, hälyttimiä unohtuu, so what? Ei sitä tarvitse asiakkaan hävetä, eikä kaupan erityisesti pahoitella. Sitä paitsi, itsepalvelukassalla asiakkaan tulisi huomioida tuotteissa olevat hälyttimet itse.

Vierailija
4/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kieltämättä noloa. Olen joutunut itsekin vastaavanlaiseen tilanteeseen, mutta ei se mielestäni ole myyjän vika, jos hälytin on jäänyt tuotteeseen.

Vierailija
5/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sen on nolo tunne, mutta näitähän tapahtuu ihan jatkuvasti.

Olisko mahdollisesti kaupan ptiänyt tarjota hyvitystä tai jotain muuta?

Vierailija
6/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen sellainenkin ajatus, että kokiko Pippa loukkauksena sen, että myyjä ei osoittanut tuntevansa Pippaa, koska Pippa on kuitenkin aika tunnettu henkilö.

Vierailija
7/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vain halusi syyn kirjoittaa. Mutta asiakaspalvelussa jos alkaa liikaa nöyristelemään niin varmasti sataa paskaa niskaan.

Vierailija
8/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kaupan vika ollut! Mitäs meni itsepalvelukassalle eikä huomannut hälytintä :D

Vierailija
9/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myyjä teki väärin? Eihän se myyjän vika ollut, joten...?

Vierailija
10/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa nyt vaan haluaa nätin naamansa lehtikuviin joka päivä ja siksi pitää väkisin keksiä jotakin aihetta siihen.

Vierailija
11/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä teki virheen, kun ei tunnistanut Pippaa

Vierailija
12/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tykännyt Pipasta mutta tämä jotenkin osoitti jonkinlaista turhamaisuutta. Eihän se myyjä voi muistaa tai tietää että jossain siivousmopissa voisi olla hälytin (kuka sellaista varastaa :D, no.. tiedätte kai ketkä) ja lisäksi heillä saattaa olla ohjeistus, että jos hälytin piippaa niin reput pitää tarkistaa kaikesta huolimatta.

Vierailija
13/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaista asiakasta pitää kohdella yhdenvertaisesti oli sitten kysymys taviksesta tai julkisuuden henkilöstä.

Vierailija
14/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen tilanne kun omalle kohdalle sattuu, mutta näitä juttuja tapahtuu jatkuvasti ja varmaan jokaisen kohdalle. Aika jännä juttu, että Pipalle ei aikaisemmin ole tapahtunut.

Vierailija
15/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan helppo ymmärtää jos olisi lukenut jutun ajatuksella. Pippa puhui asiakaspalvelun tasosta koska myyjä ei välittänyt edes pahoitella tilannetta.

Vierailija
16/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan helppo ymmärtää jos olisi lukenut jutun ajatuksella. Pippa puhui asiakaspalvelun tasosta koska myyjä ei välittänyt edes pahoitella tilannetta.

Miksi myyjän pitäisi pyytää anteeksi? EIhän hän ole syyllinen tilanteeseen?

Vierailija
17/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kuvassa näkee naaman joka kuvastaa Pipan koko ydintä.

Maailman turhin postaus jonka koko viesti ison että MyYjÄ eli tunNiStaNuT Minua 😩😫

Vierailija
18/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen.

TÄMÄ pitäisi sanoa tolle Pimppa Laukalle! Hänen purkauksensa oli jutun ainut myötähäpeää tuottava asia.

Vierailija
19/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä piti myyjän pyytää anteeksi? Että Pippa on mennyt itsepalvelukassalle hälytetyn tuotteen kanssa omaa huolimattomuuttaan?

Vierailija
20/100 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallinen tilanne kun omalle kohdalle sattuu, mutta näitä juttuja tapahtuu jatkuvasti ja varmaan jokaisen kohdalle. Aika jännä juttu, että Pipalle ei aikaisemmin ole tapahtunut.

Ei se ole edes kiusallista, se on niin arkipäiväistä. Itse en korvaani lotkauta, jos jonkun toisen asiakkaan asiointi aiheuttaa hälytyksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi