Haluan oman lakimiehen
Nyt tarvittaisiin apua,
Olen vakaasti päättänyt hankkia itselleni lakimiehen. Lakimiehet ovat kuumia ja rikkaita kuten Heikki Lampela. Lakimiehen palkka elättää helposti minut ja lapseni (edellisen ukon kanssa).
Mistä lähden etsimään lakimiestä? Mistä tunnistan hyvän lakimiehen?
Selvyyden vuoksi, olen nainen ja etsin miestä, koska lakimiehet ovat miehiä.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:51"]
Eikös avioehdosta huolimatta erossa laiteta avioliiton aikana kertynyt omaisuus puoliksi? Kyllä siinä 10v aikana kertyy 100.000-200.000 helposti vaimollekin ja lapsista lihavat elarit päälle.
[/quote]
Ei helvetti miten tyhmää porukkaa täällä on... Siis et ole tosissasi? Avioehdon tarkoitus on nimenomaan se, että omaisuutta EI puoliteta erossa, niinkuin tehtäisiin jos avioehtoa ei ole.
t. Lakinainen
Lakinainen puhuu sopaa. Jos ystävälle tuli ero ja hän sai rahaa....
Sir Eino
Eteläesplanadi 18, 00130 Helsinki
puh. +358 (09) 8568 5770
e-mail: sireino.helsinki@center-inn.fi
Lakinainen, voitko perustella?
Kyllä jos eroaa lakimiehestä niin saa puolet rahoista ja iso elarit...
Olenko muka jotenkin todella tyhmä?
Tuollainenhan on huorausta. En minä haluaisi akkaa, joka on rahojeni perään.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:06"]
Ei helvetti miten tyhmää porukkaa täällä on... Siis et ole tosissasi? Avioehdon tarkoitus on nimenomaan se, että omaisuutta EI puoliteta erossa, niinkuin tehtäisiin jos avioehtoa ei ole.
t. Lakinainen
[/quote]
Itse olet tyhmä. Avioehdossa voi sopia mistä vaan. Vaikka siitä, että puoliso saa 70 % toisen omaisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:51"]
Eikös avioehdosta huolimatta erossa laiteta avioliiton aikana kertynyt omaisuus puoliksi? Kyllä siinä 10v aikana kertyy 100.000-200.000 helposti vaimollekin ja lapsista lihavat elarit päälle.
[/quote]
t. Lakinainen
[/quote]
Ennen avioliittoa olleen ja perintöjen kautta saatavan omaisuuden voi suojata. Yhdessä eläessä kerättyä ymmärtääkseni ei.
t. Möhköfantti
Möhköfantti korjaa itseään. Näköjään tuo onkin mahdollista. En vain ollut tuollaisesta avioehdosta koskaan kuullut. Miksi ihmeessä kukaan suostuisi avioehtoon, missä avioliiton aikana kerättyä omaisuutta ei jaettaisi?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:51"]Eikös avioehdosta huolimatta erossa laiteta avioliiton aikana kertynyt omaisuus puoliksi? Kyllä siinä 10v aikana kertyy 100.000-200.000 helposti vaimollekin ja lapsista lihavat elarit päälle.
[/quote] ei sivistyksellä sinua ole siunattu
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:23"]
Liikejuridiikkaa harjoittavat lakimiehet käyvät lähes joka torstai Kallessa. Suosittelen etsimään sieltä. Minun ex-mieheni, joka oli lakimies, kävi siellä vokottelemassa nuorempia naisia ja jäi lopulta kiinni. Minä pidän jatkossa näppini erossa juristeista!
[/quote]
Jep. Osa on niin tylsiä että maalin kuivuminenkin on kiinnostavampaa seurattavaa, osa taas patologisia valehtelijoita ja pettäjiä (nuorena avioituneet).
[/quote]
Lakimiehet ovat rikkaita. Itse iskin Nokian DI:n 1998. Nyt ukko on vailla töitä. Parhaan kaverini puolisi on lakimies. He ovat rikkaita kun lakimiehen töitä ei voi siirtää Intiaan. DI-miehiä suosittelen välttämään. Minusta nuorelle naiselle lakimies on turvallinen vaihtoehto.
[/quote]
Tämä DI-juttu on niin totta. Heidät irtisanotaan. Meidän perheessä sama ongelma.
[/quote]
Nuorelle naiselle on turvallisinta hankkia itse oma elinkeino eikä jättäytyä miehen varaan!
[/quote]
huh huh. Nainen hoitaa kotia ja lapsia. Mies hankkii elannon. Todella typerä kommentti sinulta. :-(
[/quote] 2015 <3
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:01"]
DI-miehet saa kyllä vain kenkää. En voi suositella. Ensin kenkään töistä ja sitten vaimo heittää ulos. Monelle ystävälle käynyt näin. Rakasta vaihtaa miestä.
[/quote]
Niin minunkin mies sai kenkää. Oli se kauheaa, oli peräti kaksi viikkoa työttömänä ja siitä laihana korvauksena sai vuoden palkan. Uudessa työpaikassa palkka oli vaan 3000€/kk enemmän. Kyllä tämä on niin koville ottanut, ettet uskokaan. Mutta sinnikkäästi olen pysynyt miehen rinnalla näissä vastoinkäymisissä.
Ai niin, eihän mun mies ookaan DI, vaan ikiteekkari.
[/quote]
Kaikki DI:t on ikiteekkareita ;)
-ikiteekkari
Mun salainen päiväuni on lakinainen. Voisiko kuumempaa tapausta ollakaan kuin mustaan jakkupukuun pukeutunut, älykäs ja kaunis asianajaja, tuomari tai muu lakinainen. Hiukset mieluiten tiukalla nutturalla. Av-palstalta varmastikin osataan neuvoa mistä voisin löytää tällaisen yksilön?
-mies
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:37"]
Mun salainen päiväuni on lakinainen. Voisiko kuumempaa tapausta ollakaan kuin mustaan jakkupukuun pukeutunut, älykäs ja kaunis asianajaja, tuomari tai muu lakinainen. Hiukset mieluiten tiukalla nutturalla. Av-palstalta varmastikin osataan neuvoa mistä voisin löytää tällaisen yksilön?
-mies
[/quote]
Paras tapa on laittaa av-palstalle ilmoitus!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:40"]Ap, tiesithän, että oikiksen opiskelijoista on nykyisin yli puolet naisia. Onnea silti metsästykseen!
[/quote]
70-80 % naisia nykyään tiedekunnasta riippuen t. oik. yo
Saako olla pankkilakimies? Vaikka op:sta?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:23"]Saako olla pankkilakimies? Vaikka op:sta?
[/quote]
Oletko panķkilakiMIES?
Hengasin yhden lakimieskandin kanssa nuorena eikä ole ikävä tullut, tylsä ja pihi.