Haluan oman lakimiehen
Nyt tarvittaisiin apua,
Olen vakaasti päättänyt hankkia itselleni lakimiehen. Lakimiehet ovat kuumia ja rikkaita kuten Heikki Lampela. Lakimiehen palkka elättää helposti minut ja lapseni (edellisen ukon kanssa).
Mistä lähden etsimään lakimiestä? Mistä tunnistan hyvän lakimiehen?
Selvyyden vuoksi, olen nainen ja etsin miestä, koska lakimiehet ovat miehiä.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:33"]Lampela ei ole kuuma.
[/quote] sehän on ihan ikäloppukin. Ja nolannut itsensä iltapäivälehdissä täysin.
Better call Saul! T.Goodmannin Saul
Joopa joo. Tunnen paljon lakimiehiä ja heitä ajaa halu tehdä hyvää toisille, vahva oikeudenmukaisuuskäsitys ja korkeat eettiset ja moraaliset standardit. Lakimiehet eivät tee työtä rahasta vaikka sitä saattaa siinä sivussa tullakin mukavasti. Lisäksi he ovat hyvin laajasti sivistynyttä ja mielenkiintoista seuraa. Ketjun aloittaja on oikealla asialla!
ei kannata. vääntelevät sanomisia naisiakin enemmän :)
Minusta Lampela on seksikäs. Haluaisin rakastella häntä Kämpissa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:23"]
Liikejuridiikkaa harjoittavat lakimiehet käyvät lähes joka torstai Kallessa. Suosittelen etsimään sieltä. Minun ex-mieheni, joka oli lakimies, kävi siellä vokottelemassa nuorempia naisia ja jäi lopulta kiinni. Minä pidän jatkossa näppini erossa juristeista!
[/quote]
Jep. Osa on niin tylsiä että maalin kuivuminenkin on kiinnostavampaa seurattavaa, osa taas patologisia valehtelijoita ja pettäjiä (nuorena avioituneet).
[/quote]
Lakimiehet ovat rikkaita. Itse iskin Nokian DI:n 1998. Nyt ukko on vailla töitä. Parhaan kaverini puolisi on lakimies. He ovat rikkaita kun lakimiehen töitä ei voi siirtää Intiaan. DI-miehiä suosittelen välttämään. Minusta nuorelle naiselle lakimies on turvallinen vaihtoehto.
[/quote]
Tämä DI-juttu on niin totta. Heidät irtisanotaan. Meidän perheessä sama ongelma.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:36"]Joopa joo. Tunnen paljon lakimiehiä ja heitä ajaa halu tehdä hyvää toisille, vahva oikeudenmukaisuuskäsitys ja korkeat eettiset ja moraaliset standardit. Lakimiehet eivät tee työtä rahasta vaikka sitä saattaa siinä sivussa tullakin mukavasti. Lisäksi he ovat hyvin laajasti sivistynyttä ja mielenkiintoista seuraa. Ketjun aloittaja on oikealla asialla!
[/quote] niitäkin on moneen lähtöön, on hyviä tyyppejä ja mulkkuja, maailmanparantajia ja rahantakojia, todella komeita ja todella rumia... Jos nyt kuitenkin valittaisiin ne puolisot muun kuin ammatin perusteella? :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:38"]
Liikejuridiikkaa harjoittavat lakimiehet käyvät lähes joka torstai Kallessa. Suosittelen etsimään sieltä. Minun ex-mieheni, joka oli lakimies, kävi siellä vokottelemassa nuorempia naisia ja jäi lopulta kiinni. Minä pidän jatkossa näppini erossa juristeista!
[/quote]
Jep. Osa on niin tylsiä että maalin kuivuminenkin on kiinnostavampaa seurattavaa, osa taas patologisia valehtelijoita ja pettäjiä (nuorena avioituneet).
[/quote]
Lakimiehet ovat rikkaita. Itse iskin Nokian DI:n 1998. Nyt ukko on vailla töitä. Parhaan kaverini puolisi on lakimies. He ovat rikkaita kun lakimiehen töitä ei voi siirtää Intiaan. DI-miehiä suosittelen välttämään. Minusta nuorelle naiselle lakimies on turvallinen vaihtoehto.
[/quote]
Tämä DI-juttu on niin totta. Heidät irtisanotaan. Meidän perheessä sama ongelma.
[/quote]
Nuorelle naiselle on turvallisinta hankkia itse oma elinkeino eikä jättäytyä miehen varaan!
Voisiko joku nyt laittaa ravintoloiden osoitteet tänne ketjuun? Helsingin keskusta on vähän vieraampi..
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nuorelle naiselle on turvallisinta hankkia itse oma elinkeino eikä jättäytyä miehen varaan!
[/quote]
Näin. Ja ne varakkaat lakimiehet varmasti huolehtivat liittoonsa sellaisen avioehdon, jolla mamma ei eron tullessa vie rahoja.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
huh huh. Nainen hoitaa kotia ja lapsia. Mies hankkii elannon. Todella typerä kommentti sinulta. :-(
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:27"]
Alentavia kommentteja. Voisin tarjota rakkautta ja huolenpitoa kodista. Lakimies voi elättää perheen kun koti on kunnossa.
[/quote]
Yleensä ovat statuksensa tietäviä tyyppejä, jotka haluavat puolisokseen koulutetun ja kunnianhimoisen naisen, eivät mitään kodinhoitajan korviketta.
[/quote]
Jep, lakimiehillä on varaa palkata kotiapua.
Ravintola Kaarle XII
Kasarmikatu 40
00130 Helsinki
Restel Ravintolat Oy / Y-tunnus 0658353-4Avoinna: To 20-04, pe-la 20-04, ma-ke: Tilauksesta
Ikäraja to-la 24 vuotta
Puh. 020 770 1470
Fax. (09) 171 620
kaarlexii@restel.fi
Oiva-raportit
Etsin lakimiestä kumppaniksi. Rakastuin sairaanhoitajamieheen. Ryhdyn sitten itse lakinaiseksi (vielä tosin opiskelen).
Lakimiehet ovat onneksi vielä miehiä. Esim Papit voivat olla nykyisin naisia.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:44"]Etsin lakimiestä kumppaniksi. Rakastuin sairaanhoitajamieheen. Ryhdyn sitten itse lakinaiseksi (vielä tosin opiskelen).
[/quote] vauvapalstaltahan niitä juristimiehiä kannattaa etsiä...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:44"]Etsin lakimiestä kumppaniksi. Rakastuin sairaanhoitajamieheen. Ryhdyn sitten itse lakinaiseksi (vielä tosin opiskelen).
[/quote] vauvapalstaltahan niitä juristimiehiä kannattaa etsiä...
[/quote]
Olipa kerrassaan outo kommentti, joka ei liittynyt viestiini. Opettele argumentoimaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:44"]Etsin lakimiestä kumppaniksi. Rakastuin sairaanhoitajamieheen. Ryhdyn sitten itse lakinaiseksi (vielä tosin opiskelen). [/quote] vauvapalstaltahan niitä juristimiehiä kannattaa etsiä...
[/quote]
Etsin täältä tietoa! Oletko jotenkin hidas? Haluan tietää paikat minne menen etsimään lakimiehen itselleni.
Onko lakimiehillä joku tunnus, josta heidät tunnistaa Kallessa? En halua mitään DI, KTM tai muuta kuppaista ukkoa.