Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan oman lakimiehen

Vierailija
15.02.2015 |

Nyt tarvittaisiin apua, 

Olen vakaasti päättänyt hankkia itselleni lakimiehen. Lakimiehet ovat kuumia ja rikkaita kuten Heikki Lampela. Lakimiehen palkka elättää helposti minut ja lapseni (edellisen ukon kanssa). 

Mistä lähden etsimään lakimiestä? Mistä tunnistan hyvän lakimiehen? 

Selvyyden vuoksi, olen nainen ja etsin miestä, koska lakimiehet ovat miehiä. 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:23"]

Liikejuridiikkaa harjoittavat lakimiehet käyvät lähes joka torstai Kallessa. Suosittelen etsimään sieltä. Minun ex-mieheni, joka oli lakimies, kävi siellä vokottelemassa nuorempia naisia ja jäi lopulta kiinni. Minä pidän jatkossa näppini erossa juristeista!

[/quote]

Jep. Osa on niin tylsiä että maalin kuivuminenkin on kiinnostavampaa seurattavaa, osa taas patologisia valehtelijoita ja pettäjiä (nuorena avioituneet).

[/quote]

Tylsiä ovat monesti. Oma persoona, jos sitä oikein koskaan olikaan, on monelta kadonnut kokonaan.

Vierailija
42/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampele ei ole kuumin lakimies. Itse diggaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku antaa nyt kunnon tietoa. Kiitos! Ei mitään typerää jankutusta. 

Ravintoloiden osoitteet? Lakimiehen tuntomerkit? 

Vierailija
44/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:52"]

[/quote]

Kallen osoite tulikin jo. Ulkonäkö tylsä, Stubb-lasit on joka toisella, puku. Mitä nuorempi yksilö on kyseessä sitä nokkavampi ilme ja leuhkemmat jutut. 

Vierailija
45/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä tarjottavaa sinulla on heille? Et ilmeisesti osaa alkeellistakaan tiedonhakua, äälilö.

Vierailija
46/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:55"]

[/quote]

Mitä tarjottavaa sinulla on heille? Et ilmeisesti osaa alkeellistakaan tiedonhakua, äälilö.

[/quote]

TÄMÄ KESKUSTELUPALSTA TÄÄLTÄ HAETAAN TIETOA! ITSE OLET APINA!

Vierailija
47/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimiehet naivat tasoisensa. riittääkö sulla koulutus?

Vierailija
48/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:55"]

[/quote]

Kallen osoite tulikin jo. Ulkonäkö tylsä, Stubb-lasit on joka toisella, puku. Mitä nuorempi yksilö on kyseessä sitä nokkavampi ilme ja leuhkemmat jutut. 

[/quote]

Kiitos! Mistä tunnistaa ketkä ovat rikkaita ja ketkä eivät? Pitääkö kysyä?

Vierailija
49/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-miehet saa kyllä vain kenkää. En voi suositella. Ensin kenkään töistä ja sitten vaimo heittää ulos. Monelle ystävälle käynyt näin. Rakasta vaihtaa miestä. 

Vierailija
50/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla sulle ihan mitä sä haluat! Tavataanko lähikuppilassa? T:Juoppo

Vierailija
51/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:01"]

DI-miehet saa kyllä vain kenkää. En voi suositella. Ensin kenkään töistä ja sitten vaimo heittää ulos. Monelle ystävälle käynyt näin. Rakasta vaihtaa miestä. 

[/quote]

Niin minunkin mies sai kenkää. Oli se kauheaa, oli peräti kaksi viikkoa työttömänä ja siitä laihana korvauksena sai vuoden palkan. Uudessa työpaikassa palkka oli vaan 3000€/kk enemmän. Kyllä tämä on niin koville ottanut, ettet uskokaan. Mutta sinnikkäästi olen pysynyt miehen rinnalla näissä vastoinkäymisissä.

Ai niin, eihän mun mies ookaan DI, vaan ikiteekkari. 

Vierailija
52/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:01"]

[/quote]

Niin minunkin mies sai kenkää. Oli se kauheaa, oli peräti kaksi viikkoa työttömänä ja siitä laihana korvauksena sai vuoden palkan. Uudessa työpaikassa palkka oli vaan 3000€/kk enemmän. Kyllä tämä on niin koville ottanut, ettet uskokaan. Mutta sinnikkäästi olen pysynyt miehen rinnalla näissä vastoinkäymisissä.

Ai niin, eihän mun mies ookaan DI, vaan ikiteekkari. 

[/quote]

Tässä ketjussa puhutaan lakimiehistä. Ei jostain säälittävistä teekkareista. Jatkossa postaa juttusi johonkin toiseen ketjuun, kiitos! Yritetään käyttäytyä. 

Vierailija
53/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiesithän, että oikiksen opiskelijoista on nykyisin yli puolet naisia. Onnea silti metsästykseen!

Vierailija
54/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimiestä tässä ketjussa etsitään. Lakimiehet ovat miehiä. Lakia lukeneet naiset lienevät lähinnä sihteerejä lakimiehille. Näin ollettaisin. Tosin en tiedä.

Vierailija
55/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:23"]

Liikejuridiikkaa harjoittavat lakimiehet käyvät lähes joka torstai Kallessa. Suosittelen etsimään sieltä. Minun ex-mieheni, joka oli lakimies, kävi siellä vokottelemassa nuorempia naisia ja jäi lopulta kiinni. Minä pidän jatkossa näppini erossa juristeista!

[/quote]

Jep. Osa on niin tylsiä että maalin kuivuminenkin on kiinnostavampaa seurattavaa, osa taas patologisia valehtelijoita ja pettäjiä (nuorena avioituneet).

[/quote]

Lakimiehet ovat rikkaita. Itse iskin Nokian DI:n 1998. Nyt ukko on vailla töitä. Parhaan kaverini puolisi on lakimies. He ovat rikkaita kun lakimiehen töitä ei voi siirtää Intiaan. DI-miehiä suosittelen välttämään. Minusta nuorelle naiselle lakimies on turvallinen vaihtoehto.

[/quote]

Tämä DI-juttu on niin totta. Heidät irtisanotaan. Meidän perheessä sama ongelma.

[/quote]

Nuorelle naiselle on turvallisinta hankkia itse oma elinkeino eikä jättäytyä miehen varaan! 

[/quote]

huh huh. Nainen hoitaa kotia ja lapsia. Mies hankkii elannon. Todella typerä kommentti sinulta. :-(

[/quote] Suomen verotuksella ei hyväpalkkainen juristikaan(vaikka 10 000 e/kk)niin älyttömästi nettona tienaa, jos nainen vain loisii kotona niin aika tavalliselle tasolle jää elintaso.

Vierailija
56/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:43"]Lakimiestä tässä ketjussa etsitään. Lakimiehet ovat miehiä. Lakia lukeneet naiset lienevät lähinnä sihteerejä lakimiehille. Näin ollettaisin. Tosin en tiedä.
[/quote]

Tuolla yleissivistyksellä tuskin kukaan lakimies sua huolii puolisoksi. En tosin usko, että kukaan ihminen voisi oikeasti olla noin yksinkertainen.

Vierailija
57/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monin lakimies pariutuu jo opiskeluaikan opiskelukaverinsa, lakimiehen tai -naisen kanssa. Jäljelle jäävät vain heikkotasoisemmat. Pyri oikikseen. 

Vierailija
58/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:43"]

Lakimiestä tässä ketjussa etsitään. Lakimiehet ovat miehiä. Lakia lukeneet naiset lienevät lähinnä sihteerejä lakimiehille. Näin ollettaisin. Tosin en tiedä.

[/quote]

näin se on. 

t. Lakimies espalta

Vierailija
59/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitajan saa halvemmallakin. Naiseni löysin Pykälästä.

Vierailija
60/83 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole - eikä tule, yhtään lakimiestä eikä lakinaista jota eivät suosittele muille /tee itselle avio-ehtoa. Se että Suomessa pääsee helposti rikkaisiin naimisiin oli ja meni ohi 90 luvulla, nykyään ihan kaikki minun tuttuni ja tutuntuttuni suosittelevat avioehtoa. 

Jos tapaan virkaveljen joka ei tätä suosittele, en suositte ko. juristia kellekkään.

Onneksi nykyään on jo maita jossa tämä ikivanha avioliittolaki on jo muutettu, toivottavasti muutetaan Suomessakin, eli avioliitto ei anna mitään pääsyä toisen omaisuuteen.

Jos haluat rikkaisiin naimisiin, niin juristi on viimmeinen kusetettava jota kannattaa yrittää, siinä sinä tuhlaat elämäsi