Pidätkö listaa niistä, jotka lähettävät sinulle joulukortin?
Miä pidän, jotta tiesän kenelle itse lähetän kortin ensi vuonna. Lista on kovasti lyhentynyt vuosien saatossa. Enää sain 10 korttia, kun aikanaan niitä oli vuosittain yli 100.
Kommentit (11)
Joskus kävi niin, että kun en edellisenä vuonna saanut joltakin korttia,niin en lähettänyt sinä vuonna. Sitten sainkin kortin häneltä ( koska hänkin pitää listaa). No, minä tietysti lähetin kortin seuraavana vuonna, mutta hän ei ! 😄
Tämähän sanotaan jo siinä riippumatto laulussakin, että näin tulee tehdä.
lista lyhenee ajan saatossa kun väki vähenee...8 on ollut jo pitkään se määrä, alkujaan vajaat 30
En pidä.
Muutin uuteen asuntoon enkä ilmoittanut osoitettani juuri kenellekään. Karsi mukavasti turhat joulukortit.
Laitan talteen tänä vuonna tulleet joulukortit ja vuoden päästä virkistän muistiani keneltä sain. Tänä vuonna 10 lähetin ja 6 sain.
Kyllä. On tapana kiittää, katso silmiin,
kätellä voit, kun lähdet pois.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Aidosti ihmettelen, että joka ikiseen ketjuun tulee tällainen provoepäily. Eikö tällaisesta normaalista, ihan neutraalistakaan asiasta saa enää keskustella?
Itse olen viisikymppinen nainen ja todellakin lähettelen joulukortteja -ja kirjoitan vuosittain ylös kenelle olen lähettänyt ja keneltä kortin saanut. Tämä tapa tosiaan mainitaan yllämainitussa laulussakin, joten en lienee ainoa.
ap
Pidän. Sama juttu, lista on lyhentynyt n. 60 -> nykyään 20. Luonnollista poistumaa ja sen takia karsiutunut, kun ei vuoden aikana olla muutenkaan tekemisissä, miksi siis heille laittaisin joulukortin? Joskus laitoin joillekin vuosikausia kortin, vaikka heiltä ei tullut korttia, eikä muutakaan yhteyttä ollut, onneksi tajusin lopettaa.