Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltä tuli viime yönä tekstiviesti.

Vierailija
15.02.2015 |

Viestin sisältö oli, että on humalassa, strippiklubilla ja harkitsi josko kokeilisi semmoista privaattiesitystä.

Olin jo nukkumassa, joten huomasin viestin vasta aamulla. Tuo on siis eri paikkakunnalla kavereita moikkaamassa, tiesin, että strippiklubille ovat menossa. (Se on kaveripiirin vanha sisäpiirivitsi, käyvät aina siellä piipahtamassa ja se on ihan ok)

Puolisoni juo alkoholia harvoin, humalaan itsensä vielä harvemmin, ehkä kahdesti vuodessa. En ole myöskään koskaan ennen kuullut tuon olevan mistään privaateista kiinnostunut.

Noh, nyt en ole vielä toisesta kuullut mitään, että en tiedä menikö vaiko eikö. Enkä tiedä mitä asiasta ajatella. Olen lähinnä hämmentynyt ja jotenkin kiusaantunut.

Mitä sinä tekisit tai ajattelisit jos olisit minä?

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarpeeksi monta kertaa on siellä nyt käynyt ja joku mimmi alkoi kuumottamaan enemmän kuin tavallisesti. Ensi kerralla suoraan privaan runk-kaa-maan. Lopulta sekään ei riitä ja pian jo maksaa suihin-otos-ta ja pil-lus-ta. Kun sekään ei riitä niin paljaalla perä-reikään.

Itse olet miehesi valinnut ja seura tekee kaltaisekseen. Tutusta paikasta saa halvalla kaikkea. Ap:lle tuliaisiksi taudit.

Vierailija
142/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa menisi raja. Ei privaa eikä muutakaan maksullisia sex-palveluja...kummallekaan. Mutta tämä onkin meidän parisuhde eikä siinä tarvitse muiden elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun mies soittelee tämmöisestä :(

Ap

Vierailija
144/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan mitä privakopissa on tapahtunut, onko se pelkkä esitys koskematta vai kuuluiko siihen muutakin. Miehen sanomiseen ei voi uskoa mitä se oli. Minkälainen firma se on missä kävi ja mitä siellä tapahtuu. En itse luota tuontyyppisiin miehiin. Ja kommentoin tuossa aiemmin "eroaisin"

Vierailija
145/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä ei vastaa viestiin

Ap

Vierailija
146/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haha provo paljastui ! Mies muuttui naisystäväksi

Vierailija
147/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt vaan on minun henkilökohtainen mielipide joten ei kannata vetää hernettä nenuun.

Minulla menisi kyllä kaikki kunnioitus ja kiinnostus miestä kohtaan jos saisin tietää että mies käy jossain strippibaarin sper.man.hajuisessa runk.kaus.kopissa ja vielä maksaa siitä. Nököttäisi siinä tuolissa serlapaperit toisessa kädessä. Vaikea edes kuvitella mitään niin säälittävää ja noloa.

Vierailija
148/154 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin ottanut käytännön, että jos mies tekee jotain niin minäkin olen vapaa tekemään niin. Eli jos mies menisi ottamaan privaesityksen, niin minäkin olisin ilman mutinoita vapaa ottamaan sellaisen joltain toiselta mieheltä.

Samoin jos pettäisi, niin ilman jupinoita saisi oikein katsella kun laittaudun iltaa varten sillä meiningillä, että vieraaseen sänkyyn olen menossa.

Suosittelen muillekin.

Voisithan sä käyttää itsekin hieman mielikuvitusta, etkä pelkästään kopioida miehen juttuja.

Vierailija
149/154 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haha provo paljastui ! Mies muuttui naisystäväksi

Aika tyhjä elämä esiintyä ap:na..... Kolme vuotta myöhemmin 😏

Vierailija
150/154 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä en ole oikea ihminen vastaamaan tämän maailman menosta sillä en tajua enää ihmisiä tai parisuhde normeja yhtään. Mutta täällä missä me asumme, niin parisuhteessa elävä mies ei käy kyseisillä klubeilla tai tilaa privaattiesityksiä, puhumattakaan siitä että ilmoittelisi tuollaisista vielä vaimolleen. o_O

No mutta eikö se kuitenkin ole hyvä että mies koittaa pitää parisuhteen kommunikaation avoimena?

Vierailija
151/154 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies ole jo kotona. Ensimmäinen  viesti on vuodelta 2015

Vierailija
152/154 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota kantaa muuhun kuin että miehelläsi on aivan selkeästi asperger tai jotain siihen liittyvää oireistoa. 

Vierailija
153/154 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ota kantaa muuhun kuin että miehelläsi on aivan selkeästi asperger tai jotain siihen liittyvää oireistoa. 

Niin onkin. Ja se on siksi tai siitä huolimatta ihan huippu tyyppi.

Joku on näköjään halunnut esiintyä minuna välillä. :D

Ap

Vierailija
154/154 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outoa, että tollasen viestin vaimolleen on lähettänyt. miks ihmeessä?

Jos ap:n taloudessa syynätään tilejä, niin voi tulla jälkeenpäin selvittyä ongelmia.