Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on postia joka päätyi vanhaan osoitteeseen ja uusi asukas ei suostu antamaan niitä ellen maksa

Vierailija
23.11.2021 |

Sanoo että antaa postin minulle vain jos maksan hänelle sata euroa ja hän pitää postia panttina siihen asti kunnes saa rahat. Saako näin tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Kerro tekeväsi rikosilmoitus ja tarvittaessa tee.

Vierailija
2/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristystä. Poliisille ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus poliisille auttaa tuommoisessa tillanteessa.

Vierailija
4/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Posti joka tulee vanhaan osoitteeseen pitää palauttaa postiin. Tekisin rikosilmoituksen kiristyksestä.

Vierailija
5/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ilmoita poliisille.

Vierailija
6/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse jos saan väärään osoitteeseen tullutta postia niin tutkin ensin että onko niissä mitään arvokasta ja heitä sen jälkeen roskikseen koska eivät ole minun.

Vierailija
7/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy poliisilta ohje miten toimia ja pyydä vastaus kirjallisesti

Välitä vastaus sille joka pitää postiasi, luulisi sen jo riittävän

Jos ei, toimi poliisin ohjeen mukaan

Vierailija
8/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että harrastat metsästystä ja että hirvikiväärin kuti menee ovenkin läpi!

Vierailija
9/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko oikeasti että poliisilla on resursseja alkaa selvittää tuollaista pikkuasiaa? Rikosilmoituksen voi toki tehdä. Se on järkyttävä määrä rikoksia mitä poliisi ei kerkeä tutkimaan ollenkaan.

Vierailija
10/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aiemmin palstalla tekemien postausten takia ei ole syytä uskoa tähänkään. Kyseessä on todennäköisesti jonkin trollin tekemä provo sillä mitään tällaistakin ei voi tapahtua oikeasti.

Vierailija
11/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano sille että harrastat metsästystä ja että hirvikiväärin kuti menee ovenkin läpi!

No ainakin sitten poliisikin kerkeää paikalle.

Vierailija
12/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko oikeasti että poliisilla on resursseja alkaa selvittää tuollaista pikkuasiaa? Rikosilmoituksen voi toki tehdä. Se on järkyttävä määrä rikoksia mitä poliisi ei kerkeä tutkimaan ollenkaan.

Ei tuo ole pikkuasia, ihan varmasti rikosilmoitus noilla tiedoin etenee nopeasti.

Vierailija
13/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ap:sta joka syyttää Postia väärin perustein ja esittää tästäkin valheellisen lausunnon josta on haittaa Postin toiminnalle.

Vierailija
14/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jo se rikosilmoitus, ota kaikki viestittelynne talteen ja liitä ilmoitukseen.

Älä enää neuvottele tuon pölvästin kanssa. Mutta älä myöskään provosoi häntä, ettei tuhoa postia. En tiedä kannattaako jopa pitää neuvotteluikkunaa vähän niin kuin auki, että tuo tollo luulee saavansa ne rahat?

Vierailija
15/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus ap:sta joka syyttää Postia väärin perustein ja esittää tästäkin valheellisen lausunnon josta on haittaa Postin toiminnalle.

Eihän Postia ole kukaan syyttänyt. 

Vierailija
16/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole pikkuasia, ihan varmasti rikosilmoitus noilla tiedoin etenee nopeasti.

Eihän tuossa tosiaan ole valtava tutkintataakka, kun tekijä on tiedossa ja aapee varmaan lyö viestit todisteeksi nenän eteen.

Sen kun vaan käsittelee asian (tarkistaa muutamia juttuja), ja eteenpäin.

Ymmärrän täysin, että mun polkupyöräni varastamista ei saatu selvitetyksi. Pystyin kertomaan, että tähän mä sen jätin ja lukossa se oli. Ei kameroita, ei mitään.

Vierailija
17/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, et ole sitten tehnyt muuttoilmoitusta myös maistraattiin tai maksanut postille uudelleenlähetyksestä?

Paketit ja niiden hakupaperit jaetaan aina sinne minne on osoite, niitä ei ollenkaan uudelleenlähetä, ellei itse ohjaa sitä pakettia johonkin automaattiin omapostissa.

Vierailija
18/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken provo paskan tämäkin palsta nielee.

Vierailija
19/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan se rikosilmoitus ei mitään vekutusta.

Vierailija
20/28 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse jos saan väärään osoitteeseen tullutta postia niin tutkin ensin että onko niissä mitään arvokasta ja heitä sen jälkeen roskikseen koska eivät ole minun.

Sinulle osoitettua arvokasta postia tulee minulle. Tutkin sen ja heitän roskiin.

Miltä tuntuisi omalla kohdalla saada vaikka maksuhäiriömerkintä sen vuoksi, että en ole palauttanut sinulle kuuluvaa postia, etkä ole kyennyt hoitamaan velvoitteitasi ajallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi