Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon naapurista

Vierailija
23.11.2021 |

Kerrostalossa asun, naapurissa asuu mies joka ei tajua, että en ole kiinnostunut hänestä. Käy ovikelloa soittamassa. Ulkona, jos sattuu samaan aikaan olemaan, tulee jauhamaan ihastumistaan minuun, tulee ihan lähelle. Olen napakasti aina kieltänyt häiriköimästä minua. Ei usko. Mitä voisin tehdä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilailukaupan pierutyyny käyttöön ja töräyttele äänekkäitä pieruja. Problem solved.

Vierailija
42/46 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilailukaupan pierutyyny käyttöön ja töräyttele äänekkäitä pieruja. Problem solved.

Voi apua! ;D Entäs jos alkaakin ehdotella ap:lle pikantteja pissa- ja kakkaleikkejä? Katsoo nuo vaan kiimaisiksi vihjailuiksi. Alkaa pian pudotella postiluukusta sitä ihtiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset eroon naapurista kun itse muutat pois.

Vierailija
44/46 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa hänelle ovea. Onko sinulla ovisilmä? Jos ei ole, asennuta sellainen. Siitä näet, kuka on ovellasi.

Ja rappukäytävässä/pihalla, kun hän tulee vastaan, katso toisaalle, vaikka niitä lattialistoja/ pihaistutuksia/lumipenkkoja. Älä tervehdi.

Kun asuin itse kerrostalossa, siellä oli aina näitä lattialistojen tuijottelijoita. En heitä tervehtimisilläni häirinnyt. Ei siellä kaupungissakaan ole pakko olla sosiaalinen aina, kun nokkansa kotiovesta ulos laittaa.

Vierailija
45/46 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei vaikuta aggressiiviselta, kerrot tiukasti ettet ole kiinnostunut hänestä ja sitten vain ignooraat hänet. Etkä todellakaan avaa ovea tai jää juttelemaan yhtään mitään jos jossain törmäätte. Näissä asioissa kannattaa ehkä olla tyly, hänen ihastuksen tunteensa sitten hälvenee toivottavasti ajan kanssa.

Vierailija
46/46 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaninvainiosta esimerkkiä.