Mies ei edes hyvää ystävänpäivää toivottanut
Lahjasta nyt puhumattakaan. Facebook täynnä kavereiden kuvia ruusuista sun muista, joita niiden miehet on ostanut. Aamulla toivotin miehelle hyvää ystävänpäivää ja annoin hänelle pienen lahjan. Mies kiitti ja avasi lahjan, jonka jälkeen meni vain suihkuun. Koko päivän odotin, että mies olisi antanut lahjan tai edes suukon, toivottanut hyvää ystävänpäivää mutta ei. Olin ostanut jopa sydämen muotoiset munkit jälkiruuaksi, jonka mies nappasi ruuan jälkeen ja meni katsomaan futista. Just.
Kommentit (24)
No sun miehesi ei ilmeisesti ollutkaan ajatustenlukija, kannattaa ehkä sanoa ääneen mitä haluaa, eikä nyt sitten mököttää miehelle ja ulista täällä. Jos se ei muutenkaan ole mikään superromanttinen niin miksi mokoma päivä tekis poikkeuksen yhtäkkiä? Jos sun mies on tuommonen urpo aina, eikä huomioi sua ollenkaan niin kysymys kuuluu; mitä teet vielä hänen kanssaan? Sä oot ihana vaimo kun huomioit tuollalailla miestäsi ja mies ei kyllä nyt tajunnut mitään.
Minä olen aika monta kertaa miehenä antanut ystävänpäivälahjan saamatta sen suurempaa vastalahjaa. Pitäisikö tässä nyt sitten erota?
Ihan turha koko ystävänpäivä. Miksi ihmeessä pitäisi olla yksi tietty vuodessa, milloin ystävää mistetaan/huomoidaan?! Ja itse en laske miestä ystäväksi, vaikka sitä tietysti onkin tavallaan, ennemminkin on mies ja rakastettu.
:( höh mitä touhua... Luulis että jos on aikuisesta miehestä kyse, että tarjuais sanomattakin että kun saa lahjan niin vois viimestään sillon antaa toisellekin jotain tai edes paikata sanomalla tyyliin "mulla ei ole nyt sulle hommattuna mitään lahjaa, mutta voisin viedä sut syömään" tms...
ja joku joka kirjotteli että oli miehelleen antanut blowjobin ja mies vaan "kylkeä kääntänyt" niin huh huh miten ärrrrrsyttävää käytöstä mieheltä! joltain yhden yön jutulta saattas odottaa tollasta käytöstä, mutta että parisuhteessa :/