Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Asiantuntija kertoo Ylellä koronan riski­tilanteesta: "Emme yksin­kertaisesti selviä, jos kaikki tulee rytinällä”

Vierailija
23.11.2021 |

Tämä on juuri sen Pietarista aloitetun ja hyödyllisten idioottien ylläpitämän salaliittokampanjan tavoite: terveydenhuollon romahtaminen. Näyttää siltä että onnistuvat tehtävässään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008423951.html

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei hörhöt!

Äiti Ammakin kehotti ottamaan rokotteen, onko hän ollut koskaan väärässä?

Miten se Intian tilanne nyt? Vissiin äiti amman suositukset toimivat?

Minäkin kehotin muita ottamaan puoli vuotta sitten. En enää kun näen miten umpisurkea rokote onkaan.

Vierailija
122/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Uskonasiahan se korona onkin eikä tieteellisen tiedon🙄🤦🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastustajien logiikalla kaikkien pitäisi laittaa paljaalla, koska kondomien valmistajatkin saavat tuotekehittelystä ja tuotteen myynnistä rahaa.

Niinhän minä ainakin teen. En kestä muovia välissämme rakastellessamme. Luomuna mennään ja hyvältä tuntuu.

Vierailija
124/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään sairaalasängyn vuoksi ottaisi ikinä mitään vuoden päivät jakelussa ollutta mRNA-kikkailua sisääni. Koska koko kehitelmä on hataralla pohjalla, niin ei sellaista minkään lain nojalla voi ihmisille pakottaa.

Vierailija
125/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Uskonasiahan se korona onkin eikä tieteellisen tiedon🙄🤦🏻

Niin se vaikuttaa. Tieteestä on tullut uskonto. Sokeasti uskotaan kaikkeen tieteen nimissä tehtävää.

Vierailija
126/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen mieluummin oikeita asiantuntijoita.

Vierailija
127/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koko ajan niin pessimististä ja pelkoluontoista uutisointia? Käännän nykyään radiossa heti kanavaa kun tulee uutiset. Telkkaria en katso. Fb:tä en käytä. Voin paljon paremmin. Kevyemmin.

Toksinen positiivisuus ja realiteettien kieltäminen on yksi syy miksi ihmiset eivät viitsi ottaa rokotteita.

Eh heh, olen ihminen ja minulla ei ole mitään velvollisuuksia seurata uutisia. Olen vapaa, luonnon luoma olento. En numerosarja järjestelmässä. Vapaa elämään, olemaan ja tekemän itsenäisiä päätöksiä mitä kehooni laitan.

Olet roska muiden joukossa. Ihmiselle ominaista on empatia ja myötätunto. Lisäksi uteliaisuus ja kiinnostuminen ympäristöstä ovat älykkyyden merkki. 

Vierailija
128/128 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äly puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi