Ketä julkkista muistutatte?
Lapseni sanoivat minun näyttävän Gary Siniseltä. Jep jep.
Ihailen häntä, mutta minä olen nainen...
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:49"]
Diandraa kuulemma
[/quote]
Onko vaikeeta löytää sopivia hattuja?
Mieheni sanoo minun muistuttavan identtisesti Jenni Vartiaista. Pahin epäkohteliaisuus mitä olen saanut, meinasin jättää mieheni ja nyt hän anelee armoa jotta saisi anteeksi ajattelematonta ilmaisuaan.
Kuulemma jennifer lawrencen ja juliette lewisin näkönen
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:06"]
Mieheni sanoo minun muistuttavan identtisesti Jenni Vartiaista. Pahin epäkohteliaisuus mitä olen saanut, meinasin jättää mieheni ja nyt hän anelee armoa jotta saisi anteeksi ajattelematonta ilmaisuaan.
[/quote]
Jos sulla on noin paskamainen mies latelemassa törkeyksiä, jätä se!
No mä nyt oon vaan tämmönen ... tämmönen hieman komeampi versio Jude Lawsta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
Miehesi halusi loukata sinua.
Sandra Bullockia kuulemma.kerrankin yks herrasmies juoksi sokoksesta perääni hajuvesi paketin kanssa ja halusi sen mulle antaa kun olen hänen idolinsa kaksoiolento en tiedä olisiko herra halunnut jotain muutakin vai ostiko kalliin paketin vaan ton takia mutta mä otin sen kiitin ja jatkoin matkaani.
Cathrine Deneuve, mutta olen tumma.Saattaa myös olla himpanverran kauniinpi :)
Paris Jacksonia :) Kaveri laitto kuvat vierekkäin ja täytyy kyllä myöntää, että tietyillä kuvilla näytin ihan samannäköseltä :D Mutta oikeesti en nyt hirvittävän samalta näytä, paitsi silmien väri. Paris on nätimpi kuin minä! (Jos et tiedä kenestä on kyse niin KVG)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:32"]
Sandra Bullockia kuulemma.kerrankin yks herrasmies juoksi sokoksesta perääni hajuvesi paketin kanssa ja halusi sen mulle antaa kun olen hänen idolinsa kaksoiolento en tiedä olisiko herra halunnut jotain muutakin vai ostiko kalliin paketin vaan ton takia mutta mä otin sen kiitin ja jatkoin matkaani.
[/quote]
Ai hitsi mulle kelpaisi olla sandran näköinen, ihan on niin vetävä nainen. Jonkun J. Lon näköinen taas en välittäisi olla, mieluummin se gary.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
Miehesi halusi loukata sinua.
[/quote]
Anna miehesi minulle. Puhuu niin ihania kohteliaisuuksia. Minä haluaisin olla Jennin näköinen.
Isabella Rossellinia muistutan aika paljon.
Jennifer lopez ja jessica albaa on kuultu vuosien varrel
Megan fox on aikalailla mun identtinen kaksonen, monet sanoo samaa ;)
Diandraa kuulemma