Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja juttuja teille on käynyt seksin aikana?

Vierailija
14.02.2015 |

Meillä just äsken mieheltä lipes penis mun sisältä eikä meinannut saada sitä takaisin sisälle. Sompaili siinä sitten ja sanoi, että "kikkelis kokkelis".

Mä tokaisin takaisin, että " kikkelis on kohta sisällä ja kokkelis ulkona". :-D

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi vettä seksin aikana, enkä sitten nähnyt mihin laittoi pullon. Mies pani mua takaapäin ja yhtäkkiä rupes kuulumaan hölskymisääntä. Luulin, että vesipullo oli siinä jossain vieressä ja heilui liikkeiden tahdissa.

Kysyin sitten mieheltä, että "mihin laitoit sen vesipullon?", mies vastasi, että "ei se oo vesipullo vaan mun maha". Hölskymisääni kuuluikin miehen mahasta. Arvaa vaan menikö koko homma sitten ihan nauruksi. :D

Vierailija
2/57 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää ihmeessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin miehen kovalla munalla ja se osui mua silmään..sattui ja pelkäsin et tuli musta silmä mutta eniten kyllä nauratti.

Vierailija
4/57 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi vahingossa kuuluva röyhtäisy suudellessa toisen kroppaa. Toinen huvittava tilanne oli kun mahamme lotisivat vastakkain.

Vierailija
5/57 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siistimässä jo jälkiä siinä kun istumaan noustessani meni ilmaa emättimeen ja jotkut varmaan arvaa mikä mahtava töräys sieltä huulien välistä tuli. Eka meinasin kuolla häpeästä mutta mies vaan räjähti nauramaan ja alkoi samalla itseänikin naurattamaan :D

Vierailija
6/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkymme (erilliset sängyt ja runkopatjat vierekkäin) lähtivät juuri kesken kiihkeän seksin liukumaan irti toisistaan (olimme poikittain sängyllä lähetyssaarnaaja asennossa). Oli pakko pyytää taukoa, jotten putoa kolosta lattialle..

Vierailija
7/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin kesken seksin.

Vierailija
8/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pysähtyi pierimään kesken aktin ja samalla tahattomasti vetäytyi ulos jolloin pimpasta pääsi myös ilmaa. Kyllä rupes naurattaa :D eläimellistä se seksi on muutenkin mutta että piereskellä samaan aikaan

Vierailija
9/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:05"]Synnytin kesken seksin.
[/quote]
No nyt kyllä juksaat. O_o

Vierailija
10/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubbista geiggaa... oiskos lisää? ;-) Ap

Vierailija
11/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:54"]Ubbista geiggaa... oiskos lisää? ;-) Ap
[/quote]Joko kostuit ?

Vierailija
12/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta meille muuttanut kissanpentu tuli nuolemaan mieheni pakaroita kun oltiin lähetyssaarnaajassa :D

Vierailija
13/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeegh, pääsi kamala pillupieru, sitten kun aloin nolona nauramaan niin niitä samaisia pieruja tuli naurun tahtiin varmaan kymmenen.

Vierailija
14/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kissa puraissut jalasta kesken kaiken, ilmeisesti näyttää kivalta saaliilta heiluva koipi! Suonenvedot on kans mahtavia, yhtäkkiä toinen vetäytyy kasaan ja huutaa AI AI AI AI! ja toinen on hädissään et mikä helvetti sille tuli...

Vierailija
15/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:54"]Ubbista geiggaa... oiskos lisää? ;-) Ap
[/quote]Joko kostuit ?
[/quote]
No ehkä vois silmäkulmat vähän kostua jos tulis lisää hauskoja juttuja. :`D Ap

Vierailija
16/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee lissee! Let's make it fun.

Jotenkin tuntuu nää seksittelyt välillä liian totisilta ja kumisilta, tarttis vähän huumoria... Pistin jo omani likoon! (hei pisteet jokaisesta vahingossa kirjoittamastani kaksimielisyydestä, jonka löydätte tästä mun viestistä, oonko vähän puutteessa? :D)

Vierailija
17/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, toi peffaa viattomasti lipova kissanpentu kuulostaa niin ylimaallisen söötiltä :3 Pari kertaa kissa on köllötellyt siinä jossain lähistöllä ja häipynyt sitten muualle meidän huomaamatta kun ei oo saanut rauhassa nukkua :D

Silloin kun meille tuli eka kissa ja asuttiin yksiössä, olin oikeasti tosi ahdistunut että voiko sitä harrastaa seksiä samassa huoneessa kissan kanssa..! :D :D :D Mietin että pitäiskö se teljetä kylppäriin siksi aikaa, onneksi ei sentään siihen ruvettu, tolvanat... En tiedä ajatteliko siinä sitä ylimääräistä silmäparia ja kissan traumatisoimista, vai ujosteltiinko kissaa... *räkänauru*

Vierailija
18/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa eilen sattui tällainen: oltiin siinä sängyllä naimassa, minä olin päällä. Mies yhtäkkiä ilmoitti tulevansa (ei ollut kumia siihen "hätään"), joten ponkaisin päältä pois jatkaakseni loppuun käsin. Muuten hyvä, mutta kun sänky loppui kesken ja tipahdin lattialle. Mies tuli kuitenkin, mutta orgasmista meni hohto kun säikähti minun putoamistani. Ei käynyt pahasti, mutta nauratti kyllä! :D

Vierailija
19/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun Vaimoni piti pissiä suuhuni niin se suihku osuikin suoraan Silmääni.

Kyllä meitä nauratti.

Vierailija
20/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannanpas korteni kekoon :D
1. Poikaystävä juuri nuoli mua. Taustalla soi musiikki, joka valikoitui koneen valikoimasta sattumanvaraisesti. Yhtäkkiä alkoi soida melodinen death metal ja semmonen murina laulu (iitse tykkään silloin tällöin kuunnella). Ei mun pokka pitänyt kynttilän valossa miehen ollessa pää jalkojen välissä. Repesin kauheeseen nauruun ja mies oli ihan ulalla. No, vaihdettiin musiikkia niin kyllä siitä sitten uudestaan innostuttiin.
2. Mulla oli jalat miehen hartioille ja siinä oltiin hyvä tovi nautiskeltu toisten vartaloista. No, mies tuli ja oli onnellinen ilme kasvoillaan. Mulla alko vaan samaan aikaan kauhea suonenveto koivessa. Karjaisin vahingossa aika isoon ääneen POIS PÄÄLTÄ! Mies säikähti että mitä ihmettä. Minä hieroin seisten jalkaa vimmatusti ja itku tuli. Kohta nauroin ja pyysin anteeksi, sanoin että suonenveto iski. Oli miehen ilme aika huvittava :D Hyvät naurut saatiin.
3. Olen tahaton kuolaaja... Jep, ei kiva. Mutta seksin jälkeen aina ollaan sylikkäin. No, erään kerran nukahdettiin niin että olin hänen kainalossaan, pää rintakehän päällä. Jossain vaiheessa heräsin ja tajusin kuolanneeni hänen päälleen :'D Kuolavana valui jo kylkeä pitkin... Yritin huomaamattomasti ja vaivihkaa pyyhkiä kuolaa pois. Kun olin pyyhkinyt ja luulin onnistuneeni, poikkis repesi nauramaan ja sanoi, että olin aika suloinen näky kun panikoin kuolalammikon kanssa. No, loppuyö nukuttiin mun toiveesta lusikassa :D
4. En ollut koskaan kokenut emätinpierua. No, harrastimme doggy style, ja laukesimme molemmat. Mies laittoi sitten sängylle makaamaan. Itse suoristin selän aikeenani kipittää vessaan pesuille, mutta Jösses! Aivan jäätävät pillupierut pääsi! Se vaan jatkui, jatkui ja jatkui... Samaan tahtiin kuin punastus nousi kasvoilla korkeammalle. Tuijotettiin toisiamme kunnes taas revettiin kauheeseen räkänauruun. Ja viimeiset pierut tulikin naurun tahdissa... Oli tilannekomiikkaa kerrakseen :D
Ainakin nämä tuli mieleen. En tiedä onko muista hauskoja mutta hyvät naurut ollaan ainaki me saatu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi