Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja juttuja teille on käynyt seksin aikana?

Vierailija
14.02.2015 |

Meillä just äsken mieheltä lipes penis mun sisältä eikä meinannut saada sitä takaisin sisälle. Sompaili siinä sitten ja sanoi, että "kikkelis kokkelis".

Mä tokaisin takaisin, että " kikkelis on kohta sisällä ja kokkelis ulkona". :-D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo naurattaa se eilinen Töölön ilmestys joka syljeskeli koko ajan siihen käteensä ja hiero sitä sylkeä munaansa asentojen vaihtuessa.. ei enää morkkiksia.. tänään iltapäivällä jo nauratti bussissa kun mentiin lasten kanssa siitä ohi.

Vierailija
42/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mainoksen, jossa puhutaan peräaukonkutinasta? Sattui telkkari jäämään päälle kun sohvalla innostuttiin ja miehen kutitellessa ryppyreikääni sattui tuo samainen mainos tulemaan töllöstä.. Sen verran kumpikin repesi ettei ihan heti kyennyt hommia jatkamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin munallani naista. Juuri kun olin tulossa, muna lipsahti ulos. Tästä alkoi spermasade jota kesti ja kesti niin kauan että koko huone oli valkoisena spermasta. Tuli hyvin jouluinen tunnelma keskellä kesää.

Vierailija
44/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin arkussa yhden kundin. Oltiin tosi nuoria varmaan jotain 20v.. no mentiin sen tyypin luokse kun se asui siinä ihan lähellä ja sen vanhemmat oli jossain kutsuilla eirassa.. sillä kundilla tuli housuihin ennenkuin edes päästiin sänkyyn asti.. se juttu jäi siihen, mä taisin lähteä johonkin jatkoille yksin..

Vierailija
45/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensimmäiseltä poikaystävältäni suihin ja annoin hänen tuttuun tapaan laueta suuhuni. Kun nostin pääni jalkovälistä, repesin nauramaan, koska osa spermasta oli leuallani. Hauskaksi juttu muuttui sitten, kun yritin pidättää nauruntyrskähdystä ja kaikki sperma roiskahti nenästäni poikaystäväni mahalle. Ei perkele vieläki hävettää vaikka läheisiä oltiinkin.

Vierailija
46/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermat meni mieheni napaan. Kyllä nauratti

Vierailija
47/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:57"]sanoin kesken panon. :D sitten on näitä sängynhajoamisia yms.
[/quote]
mitä?

Vierailija
48/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:41"]Spermat meni mieheni napaan. Kyllä nauratti
[/quote]

Sähellyksessä mies onnistui osittain tulemaan omalle naamalleen :D

Vierailija
49/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilimme anaali seksiä mieheni kanssa.. hän oli laittanut aikalailla liukkaria.. siinä alku huumassa siltä sitten jotenkin petti jalka ja se runttas lähes tulkoon ykkösellä sisään.. 

Vierailija
50/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x vuodesohvia rikki. Eri aikaan tietty mut eka sohva harmitti, toka nauratti.

Vierailija
51/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vedeltiin takaapäin ja mun rottis kiipesi poikakaverin selkään ja pani sitä doggystylenä samalla kun se pani mua takaapäin. Oi niitä aikoja.

Vierailija
52/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla naisen sisään, mutta just kun olin saamassa niin törähti perse aivan tajuttoman kovaa. Pokkahan siinä molemmilta petti ja se session oli pilalla. Paskanhajussa on vaikea nussia!

Vierailija
53/57 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on aika reippaankokoinen vatsa, ja kun hän takaapäin duunailun jälkeen halusi vaihtaa asentoa ja könysi päälleni, hänen vatsansa painoi minusta ilmat pihalle ja tuli ihan kamalia töräyksiä minulta jalkovälistä.. :(

Vierailija
54/57 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin otettu kissanpentu ja samana iltana päädyttiin avokin kanssa sänkyyn ja takaapäin täysiä oli homman nimi. Muutaman työnnön jälkeen tuo kissa ilmestyi sohvan käsinojalle tuijottaan meidän touhujamme silmät pyöreenä. Meinas vähän fiilikset lopahtaa mutta karjasin kissalle niin se meni piiloon. Siinä sitten jonkun 5 minuuttia kynnin tätä avokkini vakoa kunnes palleissa tuntui saatanallinen kipu ja aloin huutamaan kurkku suorana. Tuo saatanan kissa hyppäs roikkumaan kynsillään mun heiluviin palleihin. Ei siinä suuttua voinut mutta se sessio jäi kesken :D

Vierailija
55/57 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha nää on ihania :D

Meillä kans hupaisia kokemuksia elukoiden takia. Usein koira möllöttää tai kissat mouruaa. Kerran sovittiin et elukat ulos makkarista ennen seksiä, mut eihän siitä tuu mitään ku menee niin suunnitelmalliseksi :D

Vierailija
56/57 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky hajonnut x 2, mutta ei ilmeisesti ihan harvinaista muittenkaan kohdalla-

Olimme tuttavan luona kylässä ja tämä oli töissä. Oletimme tekevän normaalimittaisen työpäivän ja aloimme hifistellä pitkän kaavan mukaan. Tunnelma oli parhaimmillaan ja samaan aikaan kun lähestyin voimakasta huippuhetkeä, kuulin oven avautuvan. Päästin varmaankin aika kuuluvan aahh-äänen tai jotain. Kyllä nolotti. Kiusaantunut oli tämä tuttavakin, joka meidät majoitti. Totesi myohemmin llalla, että saitte molemmat. Myöhemmin asia on naurattanut, tai minua vain hymyilyttänyt.

Vierailija
57/57 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:37"]

Mulla oli aika tuore ihastus ja unohdin innoissani kokonaan, että mulla on tamponi. Kun mentiin sänkyyn, ihastukseni aivan yllättäen otti tamponin narusta kiinni, kysyi "mitä täällä on?" ja seuraavaksi näin, kun tamponi lenti ilmojen halki ja läsähti seinään. Toiminta jatkui, kun mitään ei olisi tapahtunutkaan, kunhan toivuin ensihämmennyksestä.

[/quote]

mahto haista..
[/quote]

Ei tuoksahtanut. Onni onnettomuudessa. (Tamponit ei muuten haise samalla tavalla, kuin yhtä vanhat siteet)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi