Mitä hassuja juttuja teille on käynyt seksin aikana?
Meillä just äsken mieheltä lipes penis mun sisältä eikä meinannut saada sitä takaisin sisälle. Sompaili siinä sitten ja sanoi, että "kikkelis kokkelis".
Mä tokaisin takaisin, että " kikkelis on kohta sisällä ja kokkelis ulkona". :-D
Kommentit (57)
Olen pari kertaa nukahtanut kesken seksin.
Ekalla kerralla olin kännissä, toisella erralla raskauden takia ihan vietävän väsynyt muutenkin koko ajan.
Otin mieheltä poskeen niin että hän makasi selällään. Yhtäkkiä mies ponnahti istumaan ja lennätti mut samalla lattialle. Mulla murtu kämmenestä joku luu. En edelleenkään tiedä mitä tein väärin, en käytä hampaita ollenkaan.
Mies nuoli jalkoväliä, minulla oli kova yskä, rupesi yskittämään ja sanslla lipsahti pissaa miehen suuhun. Noloa :D
Joskus nuorina teineinä ensirakkauden kanssa oltiin seksipuuhissa ja siinä pojan 80cm leveässä sängyssä ei liiemmin tilaa ollut. Vaihdettiin asentoa, mutta jotenkin jalkani lipesi sängyn reunan yli ja siinä horjahtaessani vahingossa iskin kyynärpääni suoraan selällään makaavan poikaystäväni haaraväliin ja voitte kuvitella hänen spontaanin "ai saatana"-karjahduksensa. Hävetti alkuun, suhde oli tuore, mutta kyllä se siitä taas vauhtiin lähti :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:09"]Joskus nuorina teineinä ensirakkauden kanssa oltiin seksipuuhissa ja siinä pojan 80cm leveässä sängyssä ei liiemmin tilaa ollut. Vaihdettiin asentoa, mutta jotenkin jalkani lipesi sängyn reunan yli ja siinä horjahtaessani vahingossa iskin kyynärpääni suoraan selällään makaavan poikaystäväni haaraväliin ja voitte kuvitella hänen spontaanin "ai saatana"-karjahduksensa. Hävetti alkuun, suhde oli tuore, mutta kyllä se siitä taas vauhtiin lähti :D
[/quote]
Voi luoja miten nauroin :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:46"]
Kertokaa lisää ihmeessä!
[/quote]
Mulla oli aika tuore ihastus ja unohdin innoissani kokonaan, että mulla on tamponi. Kun mentiin sänkyyn, ihastukseni aivan yllättäen otti tamponin narusta kiinni, kysyi "mitä täällä on?" ja seuraavaksi näin, kun tamponi lenti ilmojen halki ja läsähti seinään.
Toiminta jatkui, kun mitään ei olisi tapahtunutkaan, kunhan toivuin ensihämmennyksestä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:37"]
Mulla oli aika tuore ihastus ja unohdin innoissani kokonaan, että mulla on tamponi. Kun mentiin sänkyyn, ihastukseni aivan yllättäen otti tamponin narusta kiinni, kysyi "mitä täällä on?" ja seuraavaksi näin, kun tamponi lenti ilmojen halki ja läsähti seinään. Toiminta jatkui, kun mitään ei olisi tapahtunutkaan, kunhan toivuin ensihämmennyksestä.
[/quote]
mahto haista..
Meillä kesken kiihkeimmän painamisen rysähti sänky rikki. Räsähdettiin sit lattiantasoon ja naurulle ei ollut tulla loppua...
Tämänkin voisi siirtää seksiosioon, kiitos.
Seurustelin teininä nuorukaisen kanssa, joka silloin työskenteli vartijana. Eräänä päivänä oli puhetta hänen työvälineistään ja... ei, tämä ei nyt liity teleskooppipamppuun, niin kuin joku varmaan ehti arvella, vaan hän kysyi, haluanko kokeilla miltä pippurisumute tuntuu. No totta kai piti kokeilla! Hän sumutti sitä lavuaariin ja minä sitten sipaisin sitä varovasti sormella. Ei tuntunut mitään, joten otin sormella lisää ja hieroin sitä kämmenselkääni. Ei mitään reaktiota, joten poikaystäväkin kokeili sitä varovasti ja totesimme yhdessä, että tässä on jotain vikaa. Vaikka kuinka koskettelimme sitä pippurisumutetta ja kieleenkin kokeilimme, ei tuntunut mitään vaikutusta. Totesimme, että se on varmaan mennyt käyttämättömänä vanhaksi tai jotenkin viallista.
Noh, nuoria kun olimme niin äkkiä oli jo muut asiat mielessä ja ryhdyimme peuhaamaan makkarin puolella. Poikaystävä hyväili ja nuoli minua vähän aikaa, kun alkoi tuntumaan jotain outoa. Suunnilleen samalla sekunnilla katsoimme toisiamme ensin ihmeissämme ja sitten kauhuissamme, polte alkoi ihan yhtäkkiä! Sormia, käsiä, huulia ja joka paikkaa kuumotti ja kirveli, mihin olimme sumutetta kokeilleet. Kaikkein eniten tietysti poltti alapäässä, johon poikaystävä oli koskenut sormillaan. Hänen huulensa olivat myös ihan tulipunaiset.
Noin 10 minuuttia kesti se pahin polte jonka aikana lähinnä itketti, sen jälkeen kyllä sitten naurettiin makeasti. :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:44"]Tämänkin voisi siirtää seksiosioon, kiitos.
[/quote]
mee roskiin.
sanoin kesken panon. :D sitten on näitä sängynhajoamisia yms.
Perus jäätävät pillupierut ensipanon aikana.. Hävetti niin että en edes osannut nauraa, mikä teki tilanteesta vieläkin kiusallisemman.
Päivä menkkojen loputtua harrastin säädön kanssa seksiä, tiputteluverta siis ei normaalisti ikinä tule enää menkkojen loputtua mulla. Nyt kuitwnkin oli tullut ihan kirkasta verta ja miesraukka huusi suoraa kurkkua järkytyksestä kun kikkeli oli ihan veressä (mulla pillerit)... Hävetti
Nykyisen poikaystäcän kanssa haluttiin palata lapsuuden muistoihin ja rakennettiin vanha kunnon linna ripustamalla lakanoita yms huonekalujen varaan. Panopuuhiin homma johti lopulta tämän linnan sisällä ja vauhdikkaaksikin. Siinä rytäkässä jompi kumpi kiskaisi ilmeisesti jotaim peittoa, joka oli tuettu tuoliin ja tuoli rämähti päällä.olevan poikaystävän takaraivoon. Aluksi nauroin mutta sitten meni poikkiksen silmät ristiin ja lysähti päälleni pyörtyneenä (heräsi parin sekunnin päästä, selvittiin säikähdyksellä)
Kerran pitkäksi venähtäneen baari-illan jälkeen mies halusi kotona panna, vaikka oltiin molemmat aika tuiterissa. Hommia siinä viriteltiin, mutta mies sitten totesi humalatilastaan johtuvan tilanteen ihan osuvasti: "Suo siellä, vetelä täällä." Kyljen kääntäminen ja nukkuminen sopi mulle sillä kertaa oikein hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:42"]
Meillä kesken kiihkeimmän painamisen rysähti sänky rikki. Räsähdettiin sit lattiantasoon ja naurulle ei ollut tulla loppua...
[/quote]Tämä sama käynyt meillekin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:57"]sanoin kesken panon. :D sitten on näitä sängynhajoamisia yms.
[/quote]
mihin tuosta hävis yks sana? Sanoin siis röh kesken panon.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:04"]Vasta meille muuttanut kissanpentu tuli nuolemaan mieheni pakaroita kun oltiin lähetyssaarnaajassa :D
[/quote]
meillä koira tuli nuuskimaan kun hommailtii takaapäin sängynlaidalla. Meni hommista vähä hohto kun sai itsepäistä koiraa hätistellä sieltä välistä.. :D