Miten miehesi huomioi sinua tänään ystävänpäivänä? Minun ei
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:10"]Ei mitenkään eikä haittaa yhtään. Turha päivä.
[/quote]No hyvä jos sinua ei haittaa.
Toivotti hyvää ystävänpäivää. Itselläni oli hänelle jopa lahja. En muista aiemmin antaneeni ystävänpäivänä hänelle mitään...
No ei munkaan, lusikassa nyt köllötellään, mut se on meillä jokapäiväistä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:36"]No ei munkaan, lusikassa nyt köllötellään, mut se on meillä jokapäiväistä.
[/quote]Köllöttelet ihanasti lusikassa ja kuitenkin kirjoittelet av:lle?? Ristiriitaista...
Toi ruusun ja oli tehnyt kynttilä-illallisen kun pääsin duunista :) he is a keeper.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:00"]Toi ruusun ja oli tehnyt kynttilä-illallisen kun pääsin duunista :) he is a keeper.
[/quote]No niin on! :) t. Kateellinen AP
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:07"]mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.
[/quote]
Ei mitenkään. Kuten ei myöskään jouluna, pääsiäisenä, juhannuksena, äitienpäivänä, syntymäpäivänä, ei arkena ei sunnuntaina. Näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:07"]mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.
[/quote]
Ei mitenkään. Kuten ei myöskään jouluna, pääsiäisenä, juhannuksena, äitienpäivänä, syntymäpäivänä, ei arkena ei sunnuntaina. Näillä mennään.
[/quote]Olet siis kohtalotoverini :( t.AP
Ei mitenkään niin kuin ei ikinä minään juhlana. Otti olutta niin kuin aina viikonloppuisin,tänään ei kyllä kehkeytynyt sanaharkkaa.
Pyysi sänkyyn katsomaan leffaa lapsien kanssa, joten siellä köllöteltiin koko perhe vieri vieressä ja katteltiin Risto Räppääjää:)
Veti kännit ja haukkuu ja vittuilee<3
Uhkaili erolla ja lähti ryyppäämään
Totesi "hyvää ystävänpäivää vaan sullekin", kun valitin sille jostain.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:11"]
Onneksi ei mitenkään. Inhoan kaikkia juhlia ja lahjojen saamista, se on niin vaivaannuttavaa...
[/quote]
Vei ulos syömään. Ei mua olisi haitannut vaikkei mitään oltaisi tehty/antanut, mutta ihan mukava ylläri. :)
Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:49"]Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3
[/quote]
Voi kuule , kyllä aluks tuotiin lahjoja ja ruusuja ja huomioitiin harva se päivä, mut eipä enää nykyään. Mistä minä olisin voinut tietää että mies muuttuu ?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:49"]Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3
[/quote]
Siis ihana mies, mutta mua vaan naurattaa kun sieluni silmin näen iskän taaperon kanssa sössöttämässä Funky Ladyssä "saiskohan isi näillä pesää tänään äiskältä, mitäs luulet? "
Ei mitenkään eikä haittaa yhtään. Turha päivä.