Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: mitä kuukautissuojaa käytät?

Vierailija
11.09.2006 |

Mulla ekaa kertaa käytössä kuukuppi ja olen mykistynyt.. ei ollenkaan sellaista tahmaista lutraamista, kuin siteiden kanssa eikä vuoda ohi!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä Luneten, toivottavasti se on maineensa veroinen.

Vierailija
22/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa hieman runsainpina päivinä että tihkuu yli kun se kohdun napukka majailee kanssa kupissa sitä täyttämässä, mutta silloin käytän varmistuksena kestopikkuhousunsuojaa.

Vierailija
24/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olin epäluuloinen sen suhteen, mutta lopulta sen tilasin. Ja täytyy sanoa etten hetkeäkään ole katunut:). Siis ihan HUIPPU juttu. Siis en ikinä enää muuhun kuukautis suojaan suostu vaihtamaan!

Vierailija
25/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi tilattu, toivottavasti tulee ennen seuraavia menkkoja. Muistan muuten joskus murkkuiässä suunnitelleeni että miksei tuonne rööriin vois vaikka laittaa jotain kuppia, ei tarvis olla joka käänteessä sotkemassa, silloin kyllä ajattelin, että sitä vois pitää koko menkkojen ajan. Arvatkaas oliko yllätys, kun moisesta eka kertaa kuulin.

Vierailija
26/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tosi edullisia ja ihan ajaa saman asian kuin joku kalliimpi always tms.

Vierailija
27/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin sanoen Mooncup.

Vierailija
28/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alwaysin kolmen tipan side. Kuukuppia tekisi mieli kokeilla, mutta en tykkää sormien sotkemisesta. Tampaxiakin käytän siksi, kun siinä on asetin.

Tamponi vaan kuivaa limakalvoa, joten kuppi olisi varmaan siinäkin mielessä hyvä.

Vierailija
29/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa. Kuten ap, olen mykistynyt kuinka voikin tuntea olonsa siistiksi runsaista menkoista huolimatta. Ihana ' laite' =)